وام بدون ضامن | شرایط دریافت وام بدون ضامن

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی برای همه | وام بدون ضامن با اقساط کم و بازپرداخت4 ساله

بانک ملت امکان دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ را فراهم کرده است.

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی برای همه | وام بدون ضامن با اقساط کم و بازپرداخت4 ساله
کدخبر : 16994
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است.  در ابتدا رئییس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.  وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح  وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

وام بدون ضامن

دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پست بانک می‌توانند تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ را توضیح خواهیم داد.

فرد متقاضی ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پست بانک اقدام کند، چراکه شرط این بانک برای پرداخت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب شما در پست بانک واریز شود. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

رقم وام بدون ضامن پست بانک بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، این تسهیلات بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

اگر ضامن رسمی ندارید می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید.

 اگر نقدینگی کافی برای خرید کالا ندارید، می توانید با «طرح آینده داران» تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید که نیاز به ضامن رسمی ندارد. در ادامه شرایط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

برای دریافت وام بدون ضامن بانک آینده ابتدا باید در یکی از شعب این بانک حساب باز کنید. تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه و جاری مشمول دریافت این وام خواهند شد.  وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد.

این بانک مسدودی سپرده و اعتبار شغلی را به عنوان ضمانت قبول می کند. همچنین کارمندان دولت با ارائه معرفی‌نامه از محل کار خود می‌توانند ضامن خود شوند.

در این طرح می‌توانید حداقل ۱ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنید. توجه کنید با این وام تنها می توانید از فروشگاه‌های ایران مال خرید خود را انجام دهید.

سود تسهیلات بدون ضامن برحسب دوره بازپرداخت ۷ درصد (۶ماهه) یا ۲۳درصد (۲۴ماهه) است.

رقم سود وام بانک آینده ۸۲۰,۶۲۵ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و ۱۲.۸۴۷.۹۶۷ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

رقم ماهانه ۶,۸۰۳,۴۳۷ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و رقم ماهانه ۲.۶۱۸.۶۶۵ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با بند (ب) تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند (ب) تبصره ۱۶ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۲؛ بانک مرکزی مکلف است با استفاده از سامانه‌های اطلاعاتی خود و دریافت اطلاعات از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی میزان و تعداد تسهیلات پرداختی و افراد در صف دریافت آن را به صورت فصلی و به تفکیک هر یک از اجزای بند (الف) این تبصره بر تارنمای خود برای عموم منتشر نموده و گزارش مذکور را به کمیسیون‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال نماید.

ردیف ۱ - مسئولیت حُسن اجرای این بند برعهده بانک مرکزی، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، کلیه مدیران و کارکنان ذیربط می‌باشد. عدم اجرای هریک از بند‌های این تبصره (مشتمل بر تأخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت فراتر از حدود این قانون) تخلف محسوب شده و در مراجع ذیصلاح قابل پی گیری است.

ردیف ۲ - پس از اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات موضوع بند (الف) این تبصره و در صورت عدم تکافوی اعتبار آن‌ها، به منظور تأمین رکن ضامن، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی موظفند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان طبقه اول درجه یک آن‌ها یا سایر دارایی‌های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

ردیف ۳ - تسهیلات موضوع این تبصره از حکم موضوع ماده (۱۰) قانون خدمت وظیفه عمومی مستثنی است. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه