تست هوش | معما | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

باهوش ها زود بیان بگن کدوم یکی از این خانم ها یه چیز پنهانی داره | تست هوش

کدومیکی از این خانم ها یه راز بزرگ داره یا اینکه تلاش می کنه چیزی رو قایم کنه!؟

باهوش ها زود بیان بگن کدوم یکی از این خانم ها یه چیز پنهانی داره | تست هوش
کدخبر : 16916
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

پر کردن اوقات فراغت از طریق بازی های مختلف فکری همیشه دلچسب و جالب است. طرفداران این بازی ها در شبکه های اجتماعی بیشتر از هر مطلبی است. شاید دو عامل در این مسئله نقش اصلی و اساسی داشته باشد: این بازی ها از یک سو به خوبی می توانند اوقاغت قراغت افراد را پر کنند و از سوی دیگر زمینه خوبی را برای رشد و پرورش مهارت فردی و شناختی افراد فراهم می کنند.

به باور کارشناسان برای بالا بردن مهارت های شناختی، بالا بردن عملکرد و فعالیت مغز از طریق ورزش دادن آن بسیار مهم است. ورزش مستمر و منظم مغز می تواند علاوه بر بهبود عملکرد این عضو اساسی بدن، مانع از مبتلا شدن انسان در سنین کهنسالی و میانسالی به بیماری هایی همچون ضعف حافظه، فراموش و … شود. بنابراین آزمون شناسایی زنی که راز دارد مجله خبری چشمک و نیز دیگر بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز هستند.

مجله خبری چشمک با عنایت و درک این موضوع نلاش می کند روزانه معماها و سوالات تصویری بسیاری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت از جدیدترین و به روزترین مطالب در موضوعات مختلف به خصوص بازی های فکری مطلع شده و با حل کردن آنها، یک تمرین عالی برای مغزتان داشته باشید. با آزمون شناسایی زنی که راز دارد با مجله خبری چشمک همراه باشید. در صورتی که تیزبین باشی و دقت و تمرکزت بالا باشه، می تونی به راحتی زنی که داری یک راز مهم است را شناسایی کنی. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی زنی که راز دارد همراه باشید.

.

.

.

در تصویر آزمون شناسایی زنی که راز دارد، شما با یک سوال هوش تصویری جالب روبرو هستید. تیزبینی و نکته سنجی شما حرف اول را برای رسیدن به پاسخ آزمون شناسایی زنی که راز دارد می زند. شما باید بتوانید با کمک توانایی های شناختی خود در کمتر از 5 ثانیه بگوئید که کدامیک از دو زن تصویر آزمون شناسایی زنی که راز دارد در صدد پنهان کردن چیزی یا یک راز بزرگ است!؟

آزمون شناسایی زنی که راز دارد از آن جهت خاص و جالب است که بسیار ساده به نظر می رسد، اما تنها یک نگاه نکته سنج و تیز می تواند، این آزمون را رمزگشایی کند. در تصویر آزمون شناسایی زنی که راز دارد چشمک شما با یک تصویر از دو زن زیبا روبرو هستید. هر دو در حال مرتب کردن وسایل خود هستند. نکته خاص و غیرطبیعی در تصویر دیده نمی شود. اما اگر تیزبین باشی می توانی به آسانی زنی را که در حال پنهان کردن چیزی است را شناسایی کنید. این زن کدومیکی هست؟ زمان 5 ثانیه شما از اکنون شروع شد!

.

.

.

.

.

.

 

جواب آزمون شناسایی زنی که راز دارد

اگر هنور  نتوانستید آزمون شناسایی زنی که راز دارد را رمزگشایی کرده و منتظر یک فرصت دیگر هستید، 5 ثانیه دیگر به شما وقت داده می شود.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زنی که راز دارد: زن اولی از سمت چپ در صندوق خود چیزی را پنهان کرده است. به صفحه قهوه ای که لباس ها روی آن قرار گرفته است دقت کنید. مشخص است این زن درون صندوقچه خود چیز یا چیزهایی را پنهان کرده است.

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه