فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام سایپا | پیش فروش سایپا

فروش فوق العاده سایپا با خودرو جدید به صورت اقساط | فروش فوق العاده سایپا زیر قیمت بازار و تحویل فوری

سایپا از جایگزین تیبا رونمایی کرد .

فروش فوق العاده سایپا با خودرو جدید به صورت اقساط | فروش فوق العاده سایپا زیر قیمت بازار و تحویل فوری
کدخبر : 16652
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

خودرو سهند ابتدا قرار بود توسط سایپا عرضه شود ولی در نهایت قرار است تا در سال ۱۴۰۲ در کارخانه پارس خودرو مونتاژ شود و به بازار بیاید. مشخصات سهند مانند سایپا اطلس است و تفاوت خاصی با آن ندارد.

براساس اعلام قبلی وزارت صمت قرار بود ثبت نام نوبت دوم در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز 16 اردیبهشت آغاز شود اما براساس اطلاعات واصله، زمان ثبت نام به دلیل مسائلی از جمله آنالیز وضعیت ثبت نام بعد از تغییر نوع خودرو (در نوبت اول طرح یکپارچه) توسط متقاضیانی که نوبت آنها به 1403 موکول شده بود به تعویق افتاده است.

براین اساس اطلاعات واصله، فرآیند ثبت نام نوبت دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو از روز 20 اردیبهشت 1402 آغاز می شود بدین ترتیب که متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو می توانند از تاریخ 20 تا 29 اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودرو به نشانی easalcar.ir  نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند و پس از زمان مذکور با وقفه ای چند روزه ثبت‌نام و مرحله انتخاب خودرو توسط متقاضیان آغاز می شود.

هنوز جزئیات حضور خودروسازان برای عرضه در سامانه یکپارچه مشخص نشده است اما شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی خودروسازی حضور دارند؛ گفته می‌شود که ایران خودرو نیز با تعدادی از محصولات خود در این عرضه حضور خواهد داشت.

در نوبت اول عرضه خودرو در طرح یکپارچه عرضه خودرو در اسفند ماه سال 1401 حدود 900 هزار متقاضی خرید خودرو شرکت کردند که بیش از 800 هزار نفر از این متقاضیان، خواستار خرید خودرو از ایران خودرو بودند بنابراین نوبت تحویل خودرو آنها به 1403 موکول شد که وزارت صمت در راستای اصلاح زمان تحویل به این متقاضیان امکانی را فراهم ساخت تا این متقاضیان نسبت به تغییر نوع خودرو اقدام کنند و بتوانند خودرو خود را در سال جاری تحویل بگیرند.

‌اطلاعات تکمیلی درباره نحوه ثبت‌نام و میزان واریز مبلغ به حساب وکالتی در نوبت دوم طرح یک‌پارچه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین کاظمی طرقی با بیان اینکه با تلاش کلیه کارکنان گروه خودروسازی سایپا، تولید خودرو در فروردین ماه در قیاس با مدت مشابه سال گذشته 41 درصد رشد داشته است، افزود: تا پایان هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل خواهد شد؛ عدد یاد شده بیانگر افزایش 55 درصدی تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مشتریان است.

او با تاکید بر اینکه تحویل خودرو به مردم به صورت مستمر طی هفته های آتی ادامه خواهد داشت، گفت: از آنجا که تحویل خودرو به مردم، در مقایسه با سال های گذشته بی سابقه بوده و ناوگان حمل و نقل نمی تواند به سرعت خودروها را از کارخانه به نمایندگی ها منتقل کند، مشتریان می توانند جهت تسریع در تحویل خودرو، در صورت تمایل نسبت به ثبت سیستمی درخواست تحویل حضوری به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی های سراسر کشور، اقدام کنند.

کاظمی طرقی با بیان اینکه افزایش تیراژ تولید منجر به افزایش سرعت در تحویل خودرو به متقاضیان شده است، ادامه داد: در صورتی که مشتریان با رویه یاد شده بخواهند خودرو خود را تحویل بگیرند، هزینه حمل بابت تحویل حضوری خودرو بعلاوه بیمه بدنه دو هفته ای (بصورت رایگان) به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه به امکان واریز وجه برای مشتریان اشاره کرد و گفت: شرایط تمدید واریز وجه برای متقاضیان خرید در سامانه یکپارچه عرضه خودرو که حائز شرایط ثبت نام بوده اند اما موفق به واریز وجه نشده اند فراهم شده است و مشتریان در این خصوص نباید نگرانی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه