فال امروز | فال روزانه | فال روز

فال امروز 16 اردیبهشت ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز 16 اردیبهشت ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 16569
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال امروز یا فال روزانه، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود.مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد خودتان بخوانید.در ادامه با فال امروز همراه ما باشید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین 16 اردیبهشت:

فال روز تولد:  امسال شما باید خودتان را با تغییراتی که دارند در زندگیتان ایجاد می شوند هماهنگ کنید و انعطاف پذیری خود را نشان دهید. نمی توان همه چیز را برای همیشه در یک حالت ثابت نگه داشت و تغییرات اجتناب ناپذیر هستند. چنانچه قصد انجام معاملات مختلف را داشته باشید امسال در اغلب مواقع بخت با شما یار خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. اگر مدت هاست که با بیماری خاصی در نبرد هستید امسال فرصت رهایی از این بیماری برای شما فراهم خواهد شد، البته به شرط آن که نسخه ها و توصیه های پزشک معالج خود را جدی بگیرید. اگر تناسب اندامتان برا شما اهمیت دارد امسال باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید زیرا به نسبت همیشه بدنتان برای چاقی و افزایش وزند مستعدتر شده است. اراده و پشتکار همیشه رمز موفقیت شما بوده اند و امسال نیز جز این نخواهد بود. اگر به همین صورت به تلاش خود ادامه بدهید موفقیت حرفه ای خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید به سراغتان خواهد آمد. اگر قصد شروع یک رابطه عاطفی جدید و ازدواج را دارید امسال ماه های آبان و آذر بهترین فرصت ها را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما بالاخره از عالم فکر و خیال درآمده و واقعیت ها را به چشم خود خواهید دید و متوجه خواهید شد در انجام برخی از کارهایتان کوتاهی کرده اید. خوشبختانه هنوز وقت برای جبران باقیست. آیا به فکر سفر به جایی هستید که رفتن به آن را مدت ها فقط در رویاهایتان می دیده اید؟ شما نسبت به این که آیا می توانید به این سفر بروید یا خیر دچار تردیدهایی هستید و نگرانید که مبادا نتوانید از پس هزینه های این سفر بربیایید. یک بار دیگر بودجه خود را در نظر گرفته و هزینه های اضافه را تا جای ممکن حذف کنید. برای شما فهمیدن و درک کردن دیگران کار مشکلی نیست. همین موضوع باعث میشود شخصی رازی را که در دل دارد با شما در میان بگذارد. همین امر به شما کمک میکند تا از حادثه یا بلایی به دور بمانید. شما در مورد مسائل عاطفی یا احساسی معمولا دچار اشتباه نمیشوید. اما گاه به دلیل سادگی در قلب پاکتان ، چشمتان را روی واقعیت ها می بندید. بهتر است به فکر خودتان باشید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز مسائل مادی در برابر مسائل معنوی برای شما از اهمیت بسیار کمتری برخوردار هستند. دلتان می خواهد خودتان را از این دنیایی که انگار در آن چیزی جز پول و مادیات برای دیگران ارزشمند نیست دور کنید و به یک جایی در دل طبیعت پناه برده و برای چند ساعت هم که شده از این فضا فاصله بگیرید. اما یادتان باشد که بهر حال فردا دوباره باید با این شرایط روبرو شوید و دنیا یک شبه تغییر نخواهد کرد. با دوستان و عزیزانتان به تفریح در طبیعت بروید، کمی که دقت کنید در میان همین افراد هم ارزش هایی فراتر از دنیا و مادیات خواهید دید. موقعیت و موفقیت های اخیر شما حسادت نارفیقان و نارقیبان را به دنبال دارد نباید باکی از ان داشته باشید شما بسیار خوش قلب و فداکار هستید اما کاه به دلیل بعضی لجبازی ها خود را به دردسر میاندازید در زمینه ی کاری و مشکلات مالی محیط کار باید با سیاست عمل کرد در مورد اختلاف نظرها و مسائل پیش امده ی احساسی بهتر است عاقل و محتاط باشید.

فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز مجبور هستید زمانی از روز تعطیلتان را صرف کارتان کنید سعی کنید صبح زود بیدار شده و این کارها را به انجام برسانید تا بتوانید بقیه روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. امروز کسی که دوستش دارید به نظر شما فوق العاده ترین، کامل ترین و دوست داشتنی ترین آدم دنیا خواهد بود. طبیعت رمانتیک شما امروز قدرت زیادی پیدا کرده است و می توانید بهترین عاشق دنیا باشید. با این حال باید مواظب باشید! برای خودتان سر خود دارو تجویز نکنید قدر شناس کسی باشید که در روزهای تلخ غربت دست شما را گرفته و کمکتان میکند یک شبه نمیتوان به همه خواسته های خود رسید از نه گفتن و پیگیری خواسته بر حق تان نترسید با اطمنان خاطر پا فشاری کنید. بد گویی های شخصی شما را دچار خشم ساخته اما شما ذاتا خوش قلب هستید و هیچ گاه نمی خواهید زندگی و روابط دیگران را به هم بزنید.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز شما نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید و مدام انگار دارید روی ابرها حرکت می کنید و در عالم فکر و خیال هستید، به همین دلیل هم جزئیات از نظرتان مخفی می مانند و نمی توانید آنچه می خواهید را با میزان کیفیتی که خودتان انتظار دارید انجام دهید. با این حساب هر چند نیازی به یادآوری نیست باید بگوییم که امروز روز خوبی برای انجام کارهای جدید، سخت و پیچیده نیست. بهتر است کارایی را انجام دهید که به تمرکز و توجه چندانی نیاز ندارند. به عنوان مثال نظافت خانه یا نظم دادن به کابینت ها می تواند ایده خیلی خوبی باشد. اشخاصی چون مگسان دور شیرینی همیشه بدنبال شما روانه هستند و مرتب زمزمه های عاشقانه و وسوسه انگیز در گوشتان میخوانند خودتان را گول نزنید این افراد را بدون ایجاد حساسیت از خودتان دور کنید روزهای رنج و سختی شما به پایان خود نزدیک شده وبه زودی شاهد مقصود را در آغوش میکشید دوستی نزدیک یا همکارتان حقیقتی را با شما در میان خواهد گذاشت قدر آن را بدانید.

فال فردا متولدین مرداد

آیا شما یک هنرمند هستید؟ اگر اینطور باشد کار شما امروز جنبه جدیدی به خود خواهد گرفت و تغییرات محسوسی را در نتیجه کارتان مشاهده خواهید کرد. شما در حل حاضر بیشتر به انتقال احساسات اهمیت می دهید و توجه چندانی به جزئیات ندارید. این حالت به احتمال زیاد تا فردا از بین خواهد رفت پس سعی کنید امروز بیشترین بهره را از آن ببرید. شما این اواخر به فکر کم کردن وزنتان بوده اید و کارهایی مثل گرفتن رژیم و ورزش کردن را هم به برنامه تان اضافه کرده اید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید ناگهان تا این حد به خودتان فشار وارد نکنید. بدگویی ها و غیبتهای شخصی سبب شده روابط صمیمی شما با دوستان یا فامیل یا همکارانتان تیره و تار شود برای حل این مشکل ابتدا باید این فرد را کاملا کنار بگذارید سپس با توضیح و برقراری ارتباطات تازه اجازه چنین دخالتهایی را ندهید هم نشینی با شخصی ب شما وجهه و اعتبار خاصی خواهد بخشید اخلاق ارام او در زندگی شما تاثیر شگفت خواهد گذاشت.

فال امروز متولدین شهریور

امروز هنرهای خلاقانه و ابداعی شما را به طور ویژه ای به خود جذب خواهند کرد و به همین دلیل هم باید تا می توانید از گالری های هنری فاصله بگیرید، زیرا در غیر این صورت چنان هزینه ای روی دست خودتان خواهید گذاشت که فردا که عقلتان سر جایش بیاید دچار حسرت و پشیمانی خواهید شد. همچنین این احتمال وجود دارد که ناگهان سبک جدیدی از موسیقی توجه شما را به خود جلب کرده و فصل جدیدی در را در علایق هنری شما به وجود بیاورد. از این تجربه جدید لذت ببرید. در حال تصمیم گیری برای یک اتفاق مهم احساسی در زندگیتان هستید، در زمینه مسائل احساسی بدون مراجعه به عقلتان به بن بست خواهید رسید، با احتیاط و دور اندیشی تصمیم بگیرید، صبر و تحمل شما زبان زد خاص و عام است، با مدیریتی که دارید بحران را پشت سر خواهید گذاشت، از آزمون های پی در پی شخصی خم به ابرو نیاورید او نیاز دارد که مطمئن شود که میتواند به شما تکیه کند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهند شد؛ شاید کسی شماره تان را به اشتباه گرفته باشد، یا بدون حرف زدن قطع کند. پیام هایی از سوی افراد ناشناس دریافت خواهید کرد که از شما می خواهند به آنها فرصتی برای آشنایی بدهید و حتی زنگ در هم مدام بی آن که بتوانید بفهمید چه کسی پشت در بوده، به صدا در خواهد آمد. نگران نباشید، هیچ موجود فرا طبیعی و یا روحی به سراغ شما نیامده است و همه این چیزها به طور کاملا اتفاقی دارند برایتان پیش می آیند. مهر: فداکاری و گذشت درمورد خانواده و فامیل، نشان از قلب پاک و مهربان شما دارد. فقط کاش همه این کارها را بتوانید بی توقع انجام بدهید تا کمتر غصه بخورید. در انتظار شخصی هستید و از آتش عشق او در تب و تاب هستید. قدر استعدادی بالقوه در خود را بدانید و با گذراندن دوره ای در پرورش آن بکوشید. کینه های قدیمی را از دلتان بیرون کنید و بگذارید در دلتان جا برای دوست داشتن باز شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مقداری پول به صورت کاملا غیر منتظره به دست شما خواهد رسید. به احتمال زیاد مبلغ آن خیلی زیاد نیست، اما بهر حال برای شما خوشایند خواهد بود. ممکن است این پول را مدت ها پیش به کسی قرض داده باشید و امروز در حالی که دیگر از پس گرفتن آن نا امید شده اید به شما بازگردانده شود. شاید هم آن را از طریق فروختن چیزی که مدت ها فروش نمیرفت به دست آورید. بهر حال شما تمایل زیادی ب پس انداز این پول ندارید و ترجیح می دهید با دوستانتان آن را خرج کنید، این پول برای مدت زیادی در جیب شما دوام نخواهد آورد. هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، بهتر است در مورد یک مسئله کاری هرچه زودتر پای میز مذاکره نشسته و با صحبت های منطقی در حل مسئله بکوشید، نوآوری و فاصله گرفتن از تکرار و روزمرگی به نفع شماست، از شخصی کمک بگیرید و مشکلات را از آنچه که هست پیچیده تر نکنید، دوستان را به عمل بسنجید نه به حرف همه خوب حرف میزنند.

فال روزانه متولدین آذر

اجازه ندهید انتقادهایی که امروز از شما می شود اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرد، فقط به آنچه می شنوید گوش کرده و ببینید حق با شماست یا آنها. این اواخر به طور خیلی جدی و سنگین شروع به ورزش کرده اید؟ پس امروز خودتان را برای گرفتگی عضلات و یک بدن درد اساسی آماده کنید. تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و هر چقدر که دلتان می خواهد در جایتان لم داده و هیچ کاری هم انجام ندهید. در هر صورت این درد نباید باعث شود بیخیال ورزش کردن شوید، از قدیم گفته اند نابرده رنج گنج میسر نمی شود. با رفت و آمدهای جدید، بگو مگو ها و بحث و جدل های تازه ای در زندگیتان بوجود خواهد آمد مسائل را کمی آسانتر بگیرید و بپذیرید هیچ کس دانای کل نیست .این رویدادها خیلی زود حل میشود .ادامه یک رابطه سبب به هم ریختن اوضاع زندگیتان میشود. عشقی پاک در سینه دارید ولی برای رسیدن به آن باید بیش از اینها تلاش کنید. این روزها بهتر است از گرفتن وام مالی گریزان باشید.

فال روز متولدین دی

امروز شما می خواهید کارهایی که باید انجام دهید را به اتمام برسانید و قصد ندارید به هیچ چیزی اجازه دهید مانع شما شود. اما موقعیت های برای تفریح و خوش گذرانی پیش خواهند آمد که نمی شود به سادگی از آنها چشم پوشید. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. امروز تمام روز احساس می کنید که یک مهمان ناخوانده به دیدنتان خواهد آمد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید دید که حستان به شما دروغ نمی گفته است. فقط به احتمال زیاد تعداد مهمان ها بیشتر از یک نفر خواهد بود. در رسیدن به خواسته ها و آرزوهای خود عجول هستید و همین روحیه سبب شده گاهی برای کسب موقعیت ها به بی راهه بروید و یا از مسیر پر فراز و نشیب و سختی عبور کنید اما به بن بست برسید، با دادن یک پیشنهاد ساده به شخصی در اطرافتان ناخواسته خودتان را دچار دردسر میسازید، زیاد خودتان را به خوشگذرانی و مهمانی مشغول نکنید کمی هم به فکر خلوت با خودتان باشید.

فال متولدین بهمن

وقتی پای تعیین اهداف بلند مدت به میان بیاید شما قهرمان برنامه ریزی و اجرای نقشه هایتان با اراده و اطمینان و در نهایت رسیدن به این اهداف هستید. خوشبختانه انرژی کیهانی نیز امروز به کمک شما آمده است تا رسیدن به این اهدافتان را برای شما راحت تر کند. در هر حالت باید توجه داشته باشید که هرچند شما تمام امکانات و آمادگی های لازم را برای واقعیت بخشیدن به خواسته هایتان فراهم کرده اید، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که پذیرفتن باری بیش از حد توانتان باعث خواهد شد که موقعیت خود را به خطر بیندازید. شما نیاز به یک تغییر اساسی در زندگی دارید و این جز با فاصله گرفتن از ان چیزی که به ان عادت کردید حاصل نمیشود. به خود استراحت دهید واز فشارهای عصبی دوری کنید بیش از این خود را درگیر گذشته و آینده نکنید از بی وفایی شخصی در اطرافتان گله مندید گر چه حق با شماست اما لو نیز مشکلات خود را دارد ، اگر به شما امکانات مالی داده شود با خلاقیت ها و توانایی های خود از هیچ همه چیز می سازید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از این که وقت کافی برای پذیرفتن دعوت هایی که از شما می شوند را دارید استفاده کنید و از روز تعطیلتان لذت ببرید. اما متاسفانه شما انرژی و فرصت کافی برای این که به همه این مهمانی ها برسید را نخواهید داشت و باید چند تایی از این دعوت ها را رد کنید. برای همین باید برنامه هایتان را اولویت بندی کنید و آنهایی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند را از برنامه امروز خود حذف کنید، در غیر این صورت نخواهید توانست به هیچ کدام از آنها برسید. توقعاتتان را از دیگران دوباره مرور کنید رفت و آمد با فامیل و دوستان در برنامه ی زندگی خود بگنجانید حوادث و رویدادهای اخیر سبب شده روحیه ی شاد و آرامتان جای خود را به روحیه ی عصبی و ناامید بدهد این روزها به همه چیز و همه کس مشکوک و بدبین هستید با رفتار و حرفای خود بر روی اطرافیان تأثیر منفی میگذارید بهتر است هرچه زودتر با خودتان کنار بیایید یک تصمیم مهم بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه