مارال رهایم کن یک شبه پیر شد | چه بلایی سر هدی زین العابدین آمده؟

عکس جدید هدی زین العابدین

مارال رهایم کن یک شبه پیر شد | چه بلایی سر هدی زین العابدین آمده؟
کدخبر : 16440
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

هدی زین العابدین از جمله خانوم های بازیگری است که به جز هنر بازیگری حسابی روی اوت فیت های خودش هم کار میکنه و در این بین به سبک کلاسیک علاقه بسیار زیادی داره و در بیشتر مراسم ها مخصوصا اگر رسمی باشند سراغ این سبک زیبا و بدون تاریخ امضا میره.

هدی زین العابدین

یکی دیگه از سبک های بسیار زیبایی که هدی زین العابدین بهش علاقه زیادی داره سبک بوهمین است است، سبکی که به هدی زین العابدین آزادی عمل میده و پوشش حس رهاشدگی رو القا می کنه. اگر به اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر نگاه کنید متوجه می شید که در برخی از اوت فیت هاش شاید حتا پوششی بسیار ساده رو انتخاب کرده باشه اما با این حال با یک گوشواره طرح بوهمین یا گردنبند طرح بوهمین سادگی استایلش رو به زیبایی هر چه تمام تر کاور میکنه.

جسارت داشتن در پوشش لزوما به معنای این نیست که از رنگ های درخشان و تو چشم یا لباس هایی با طرح های عجیب و دور از انتظار استفاده کنید انتخاب یک پارچه ویژه و که چشم ها رو به خودش جلب کنه یا اکسسوری ای بزرگ و منحصر به فرد که باعث جلب توجه بشه همگی المان های پوششی ای هستند که نشان دهنده جسارت و ریسک پذیری یک فرد در استایل کردن به حساب میان. حالا اگر به اوت فیت های مختلف هدی زین العابدین نگاه کنید متوجه میشید که خانوم بازیگر کاملا این المان ها رو در استایل کردن هاش اعمال میکنه.

هدی زین العابدین جسور 2هدی زین العابدین جسور 14.هدی زین العابدین وفادار به پالت رنگی طبیعی و خنثی

علی رغم این که گفتیم هدی زین العابدین از طرفدار های سفت و سخت سبک بوهمین به حساب میاد اما نمیشه گفت که در رابطه با انتخاب پالت رنگی هم مشتاقانه از سبک بوهمین پیروی میکنه، بلکه برعکس ایشون ترجیح میده تا از پالت های رنگی خنثی و طبیعی استفاده کنه و اگر قرار باشه از رنگ های دیگر در استایلش استفاده کنه اون ها رنگ هایی ملایم و لایت هستند.

هدی زین العابدین

این بازیگر جوان کشورمان در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد و پدرش مغادار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده است.

این بازیگر جوان کشورمان در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد و پدرش مغادار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده است.

هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که ١6 سال بیشتر نداشت در سکانسی کوتاه از فیلم خانه ی روشن وحید موسائیان بازی کرد اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد.

این بانوی هنرمند در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 88 مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود.

اولین تجربه سینمایی هدی زین العابدین مربوط به بازی او در فیلم خانه روشن ساخته وحید موسائیان در سال 84 است که در این فیلم در سکانس هایی کوتاه ایفای نقش کرد و بعد از آن در چند تله فیلم و فیلم سینمایی هم نقش های کوتاهی را ایفا کرد.

سریال های هدی زین العابدین در تلویزیون

٨٧ متر :کیانوش عیاری، ١٣٩٧

همه خانواده من :داریوش فرهنگ، ١٣٩١

سقوط یک فرشته :بهرام بهرامیان، ١٣٩٠

یکی از ما :نگار آذربایجانی، 1389

آشپزباشی :محمدرضا هنرمند، ١٣٨8

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه