قرعه کشی ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

دور جدید قرعه کشی ایران خودرو با یک سوم قیمت بازار | قرعه کشی ایران خودرو با پژو ۲۰۷

کمتر از یک هفته دیگر فرصت دارید تا مراحل ثبت نام طرح فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲ که مربوط به عرضه خودروهای پژو پارس، پژو ۲۰۷، سورن پلاس و دنا می‌شود را کامل کنید.

دور جدید قرعه کشی ایران خودرو با یک سوم قیمت بازار | قرعه کشی ایران خودرو با پژو ۲۰۷
کدخبر : 16383
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف قرمز با شرط تحویل 90 روزه عرضه شده است.

قیمت مصوب خودروهای عرضه شده در اولین فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/#!/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه است. برای اینکار لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳۰ فروردین ماه اعلام شده است.

قرعه کشی ایران خودرو

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، محصول هایما در مرحله دوم طرح فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو به همراه سایر خودروهایی که امکان عرضه آنها براساس برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

بر همین اساس، مشتریانی که تمایل به خرید این محصول دارند، می توانند نسبت به نام نویسی در مرحله دوم که در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو وزارت صمت اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

ایران خودرو تاکید کرده اولویت بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به استقبال بالای مشتریان از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز خود را متعهد می‌داند تا نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

به طور حتم، در صورت وجود ظرفیت در خطوط تولید ایران خودرو، در هر مرحله از فروش نسبت به افزایش ظرفیت عرضه اقدام و ایجاد امکان خرید متقاضیان از طریق سامانه یک پارچه فراهم خواهد شد.

شرایط شرکت در اولین فروش فوق‌ العاده ایران خودرو ویژه مادران از طریق الویت بندی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد. این طرح ویژه متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. در ادامه جزییات شرایط ثبت نام در اولین طرح فروش فوق‌ العاده (یا همان فروش فوری) ایران خودرو برای مادران در سال ۱۴۰۲ را می خوانید. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه (۳ماهه) است.

در فروش فوق العاده ایران خودرو مادران، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو پارس سال با موتورXU۷P ، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TU۵P (سقف قرمز) با شرط تحویل ۳ ماهه عرضه می‌شود.

محصولات عرضه شده با توجه به اولویت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو مادران طی ۳ ماهه آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، قیمت کارخانه ایران خودرو در این طرح به شرح جدول زیر است:

ایران خودرو اعلام کرده است مادرانی می‌توانند در طرح ثبت نام خودرو مادران شرکت کنند که سال گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودرو مادران ثبت نام کردند و ضمنا اسامی آنها تحت عنوان اولویت اول فروش فوق العاده ایران خودرو طرح مادران در سال 1402 به ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا در این بخشنامه ثبت‌ نام کنند.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و وزارت صمت اسامی آنها را در فهرست اول طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران درج کرده است  باید از سوی ایران خودرو پیامک دریافت کرده باشند تا بتوانند از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale مراحل ثبت نام خود را کامل کنند. سامانه پیام کوتاه  ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

مهلت واریز وجه فروش فوری ایران خودرو مادران ۱۵ روز درنظر گرفته است. از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه تا روز پنجشنبه  ۱۴ اردیبهشت ماه می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام خودرو مادران 1402 لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. ضمن اینکه پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران بـا موعد تحویـل ۹۰روزه برابـر ضـوابط مندرج در قـرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطـابق ضوابط پرداخت می‌شود.

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است. با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استاندارد از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین نرخ این تجهیزات تا قبل از  تاریخ سر رسید قیمت نهایی خودرو به خریداران اطلاع داده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی عدالتیان
    0

    سلام ایا طرح مادران گواهینامه نیاز ندارد ما در طرح یک پارچه شرکت کردیم پیغام میدهد چون گواهنامه ندارد ردشده

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه