فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

اطلاعیه مهم سایپا برای خریداران خودرو ثبت نامی | ثبتنام دور جدید فروش فوری سایپا

نوشت:معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی که در سیستم فروش به وجود آمد، مشتریانی که موفق به واریز وجه تعهدات موعد فروردین ماه نشدند، دعوتنامه جدید برای آنها صادر خواهد شد.

اطلاعیه مهم سایپا برای خریداران خودرو ثبت نامی | ثبتنام دور جدید فروش فوری سایپا
کدخبر : 16333
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

 

حسین کاظمی طرقی با پوزش از مشتریانی که در زمان واریز وجه دعوتنامه صادر شده با موعد تحویل فروردین ماه سال جاری نتوانستند پرداخت خود را انجام دهند، اظهار کرد: از آنجا که سیستم فروش جهت واریز وجه یا محاسبه مبلغ دعوتنامه دچار اختلال شد، حداکثر تا تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برای آن دسته از مشتریانی که تاکنون موفق به واریز وجه نشدند، دعوتنامه جدید صادر خواهد شد.

او اضافه کرد: وجوه مشتریانی که نسبت به واریز وجه اقدام کردند، در زمان فاکتور و تحویل خودرو، مبلغ نهایی محاسبه و در فاکتور خودرو درج خواهد شد و همچنین مابه التفاوت اضافی اخذ شده به مشتری مسترد می‌شود.

گفتنی است این موضوع مربوط به متقاضیان است که سال گذشته ثبت نام کرده و فروردین مهلت تحویل خودروی آن‌ها است.

به نظر می‌رسد جمله آخر صحبت‌های معاون بازاریابی و فروش سایپا مربوط به دستورالعمل شورای رقابت است. هفته گذشته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان بر ضرورت اجرای دستورالعمل شورای رقابت و پاسخگویی به مشتریان در راستای عدم شمولیت تورم قیمتی بر پیش پرداخت خودروهای پیش فروش شده تاکید کرده بود. به عبارت دقیق‌تر طبق دستورالعمل ۴۷۳ شورای رقابت، تنها مبلغی که از پیش فروش خودرو مانده است مشمول افزایش قیمت خواهد شد. این موضوع براساس دستورالعمل شورای رقابت است که از گذشته وجود داشته است.

در روزهای گذشته برخی از متقاضیان این شرکت گفته بودند که این مصوبه شورای رقابت رعایت نشده است. اما با این اظهارات به نظر می‌رسد این مسئله برطرف خواهد شد.

فروش فوری سایپا

پس از اولویت‌بندی، متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند در راستای واریز وجه و ثبت‌نام طرح فروش در سایت یا نمایندگی‌ اقدام کنند.

شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند امکان واریز وجه و ثبت نام طرح فروش فوق العاده در سایت https://saipa iranecar.com یا نمایندگی‌های گروه سایپا از تاریخ ۲۸ فروردین (امروز ) به مدت ۳ روز فراهم شده است.

فروش فوری سایپا ثبت نام در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای تعیین نوبت، از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه سال قبل اجرا شد و سپس دو مرحله دیگر در سال جدید تمدید شد که در نهایت دو روز پیش زمان نوبت دهی برای تحویل آنها به متقاضیان نیز مشخص شده است.

تاکنون نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو ، فردا و ایلیا انجام شد و تمام این متقاضیان حداکثر ظرف سه ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد که بر اساس آن متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه  http://www.esalecar.ir در حساب کاربری خود در قسمت جزئیات سفارش نوبت خود را مشاهده کنند. متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت شش ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. متقاضیان خودرو از شرکت‌های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز انجام گرفته، اما در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات سفارش" از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند./ایسنا

 سایپا رسماً اعلام کرد که نسخه پلاگین هیبریدی آریا در دستور کار قرار دارد. همچنین تاریخ عرضه این نسخه PHEV از هاچ بک کراس خود را مشخص کرد.

هاچ بک کراس سایپا آریا با موتور میتسوبیشی در سال ۱۴۰۲ تولید و به بازار عرضه می‌شود. حالا به‌تازگی گروه خودروسازی سایپا طی نشست اخیر خود در حضور اصحاب رسانه اعلام کرد که نسخه پلاگین هیبریدی سایپا آریا در سال ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

محمدعلی تیمور، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت که Arya در دو نسخه متفاوت با پیشرانه پلاگین هیبریدی و پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی به عرضه می‌رسد. به‌گفته او، این خودرو جدید از کیفیتی بیشتر از محصولات گذشته این شرکت برخوردار خواهد بود؛ گارانتی ۵ ساله، داشبورد باکیفیت با مواد نرم و نمایشگر هدآپ برخی از ویژگی‌های آن بر شمرده می‌شوند.

این پایان کار نبود و تیموری همچنین مدعی شد که سایپا اولین موتورسیکلت هیبرید خود را در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. او ذکر کرد که یکی از زیرمجموعه‌های سایپا برای بهره‌برداری از خط تولید این موتورسیکلت آمادگی دارد. علاوه بر این، تیموری می‌گوید روز دوشنبه از مدرن‌ترین خط تولید سایپا به‌همراه خط تولید پیشرانه ۱۶ سوپاپ و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با همکاری DAE در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پرده‌برداری می‌شود.

نهایتاً تیموری متذکر شد که به‌جز سایپا آریا پلاگین هیبریدی، نسخه به‌روزرسانی‌شده شاهین پلاس در شهریور سال جاری روانه بازار خواهد شد. این نسخه از این سدان داخلی از تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی در قسمت‌های متعدد فضای داخلی شامل رودری‌ها و داشبورد بهره‌مند است. ضمن این، پیشرانه و گیربکس جدیدی برای تامین قوای محرکه آن تعبیه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه