تست هوش | معما | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

فقط باهوش ها کسی که تو رابطه عاطفی هست و پیدا میکنند | تست هوش

فکر می کنی خیلی باهوشی، پس بگو کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

فقط باهوش ها کسی که تو رابطه عاطفی هست و پیدا میکنند | تست هوش
کدخبر : 16176
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

دیوید استفنز، از جمله محققانی است که در حوزه زبان بدن می باشد. این حوزه از جمله حوزه هایی است که بسیار مورد توجه محققان و روان شناسان قرار دارد. ما بدون آنکه خود متوجه باشیم دارای ارتباطات غیر کلامی فراوان هستیم. به واقع زبان بدن روشی است که هر فرد تلاش می کند با طرف مقابل خود به صورت غیرکلامی ارتباط برقرار کند. براساس یک پژوهش، زنان بیشتر از مردان علاقمند به ارتباطات غیرکلامی هستند.

زنان از طریق حالات چهره، ژست های مختلف، حرکات آرام بخش و ویژگی های صوتی مانند زیر و بم صدا می خواهند، چیزی بگویند. خواندن نشانه های زبان بدن به شما کمک می کند تا متوجه حالت های فرد شوید. مثلا بفهمید که آیا فردی راحت، ناراحت، عصبی، یا حتی مجذوب شما شده است. البته افراد از هر جنسیت به طور کلی رفتارهای مشابهی دارند. اما برخی تفاوت های ظریف در مورد زبان بدن زنان وجود دارد. با آزمون شناخت زن عاشق و مچله خبر چشمک همراه باشید و تشخیص دهید براساس زبان بدن، کدام زن عاشق جنس مخالف خود شده است؟

در آزمون شناخت زن عاشق شما با یک تست کوتاه برای سنجش توانایی خود در خواندن زبان بدن زنان آشنا خواهید شد. به نظر شما کدامیک از زنان زیر در یک رابطه عاطفی قرار دارند؟ از طریق این آزمون که ارتباط مستقیم با  زبان بدن دارد، شما باید بفهمید که کدام زن ممکن است عاشق باشد. البته برای ارائه پاسخ 7 ثانیه وقت دارد.

نگاهی دقیق تر به تصویر داشته باشیم. در تصویر آزمون شناخت زن عاشقق، شما با سه عکس از زنانی که هدف این آزمون هستند، روبرو هستید. شما باید با تجزیه و تحلیل زبان بدن آنها، متوجه شوید که کدام یک عاشق جنس مخالف خود شده است؟ اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناخت زن عاشق نگاه کنید و سعی کنید بفهمید کدام یک عاشق است!

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن عاشق

برای دیدن پاسخ شما می توانیدبه توضیحات زیر مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

 

زن شماره 1

اگر خانمی در حین صحبت با مردی شروع به حالت دادن به موهایش می کند، دست به آنها می زند و به عبارت دیگر با موهایش بازی می کند، مطمئن باشید که او این کار را برای جلب توجه مرد انجام می دهد!

این یکی از حرکات کلاسیکی است که زنان برای جلب توجه مردان، از آن استفاده می کنند. در واقع، این نوع زبان بدن، برای جذب مردان استفاده می شود. به خصوص هنگامی که زن عاشق مرد شده است و می خواهد او را به دست آورد.

زن شماره 2

نگاه اجمالی یک سلاح قدرتمند در هنر اغوا کردن زنان است. این یک سیگنال بسیار واضح است که با نام مستعار زبان بدن، از طرف یک زن به یک مرد می رسد. در این حالت نیز زن، عاشق طرف مقابل خود شده است و از او نیز توجه متقابل می خواهد.

زن شماره 3

به تصویر این زن دقت کنید. دهان این زن کمی باز است و او در حال لیسیدن گوشه لب هایش است. وی نیز یک سیگنال قوی به مرد مقابل خود می فرستد. سیگنالی که تشان می دهد این زن عاشق آن مرد شده است.

بنابراین، پاسخ درست این است که هر سه زن در یک رابطه عاطفی هستند! این سه زن نتوانسته اند زبان بدن خود را پنهان کنند، زبان بدنی که نشان دهنده عاشق شدن آنها نسبت به طرف مقابل است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه