تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو اول چی دیدی تا بگم چه شخصیت آرومی داری | تست شخصیت شناسی

ابتدا چه چیزی در تصویر دیدید ؟

بگو اول چی دیدی تا بگم چه شخصیت آرومی داری | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16161
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.همه ما در زندگی کسی را داریم که به ما کمک می کند و وقتی کسانی که دوستشان داریم پیش ما نیستند، میدانیم که د زندگی همیشه به ما کمک خواهند کرد.شـما درخانواده خود فرزند چندم هستید؟ بگویید تا مـا هم بشما بگوییم کـه چـه خصوصیات شخصیتی در شـما نهفته اسـت.

این تست شخصیت به شما نشان می گوید که فرد آرامی هستید یا خیر .

اگر برای جلوگیری از عصبانیت و کنترل خشم خود تلاش می کنید و مدیتیشن برای شما مفید نیست، شاید وقت آن رسیده است که منابع استرس خود را بررسی کنید. این یک توهم تصویری است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک تصویر نگاه کنید و ابتدا آنچه را که می بینید یادداشت کنید.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

.

۱. گربه

اگر وقتی به این تصویر نگاه کردید ابتدا گربه را دیدید، به طور طبیعی فرد آرامی نیستید، اما خیلی دیر عصبانی می شوید.

در هر صورت، استرس های روزمره به شما انرژی و انگیزه برای زندگی می دهد، به این معنی که تا جایی که می توانید تلاش می کنید و شرایط سخت را تحمل می کنید اما عصبانی کردن شما بسیار سخت است. شما نیازی به مدیتیشن ندارید، فقط باید یک خروجی سالم پیدا کنید تا کمتر انرژی خودتان را در اثر استرس بسوزانید. ورزش کردن یک گزینه عالی است و به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می کند و تمرکز شما را بیشتر می کند.

۲. جعبه

اگر وقتی به این تصویر نگاه کردید ابتدا جعبه را دیدید، فردی هستید که وقتی استرس دارید، عصبانی می شوید.در بیشتر روزهای هفته تا جایی که می توانید خوب هستید، اما وقتی استرس دارید یا بیش از حد کار می کنید، خسته می شوید و از کوره در می روید. شما به طور طبیعی به تک تک اطرافیانتان آسیب می زنید و با حرف هایتان آنها را می رنجانید. وقتی دچار استرس می شوید، دیگران را سرزنش می کنید، باید مراقب صحبت های خود با افرادی که برای شما مهم هستند و شما را دوست دارند باشید. به جای اینکه با حرف های خود آنها را آزار دهید، زبان خود را گاز بگیرید و خود را از آن موقعیت دور کنید.

۳. ستاره ها

اگر ابتدا ستاره ها را دیدید، فردی آرام هستید. در واقع، وقتی در موقعیت‌های استرس‌زا قرار می‌گیرید، دیگران از شما ناامید می شوند، زیرا با عوامل استرس‌زا خیلی سرد برخورد می کنید و به آنها اهمیت نمی دهید. هیچکس نمی تواند شما را عصبانی کند. اجازه ندهید دیگران شما را به خاطر مدیریت شرایط سخت و نحوه مقابله با مشکلات، شما را تحقیر کنند. آنها به اندازه شما آرام نیستند و این مشکل آنهاست، نه شما!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه