تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک نماد و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

با انتخاب یک نماد آسمانی، پیامی الهام بخش از فرشتگان دریافت کنید.

یک نماد و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16005
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

در این تست شخصیت شناسی، فرشتگان همیشه در اطراف ما هستند و ما را راهنمایی و از ما محافظت می کنند. گاهی اوقات ما کاملاً از حضور آنها آگاه نیستیم.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

فرشتگان ما همیشه در اطراف ما هستند و ما را راهنمایی و از ما محافظت می کنند. گاهی اوقات ما کاملاً از حضور آنها آگاه نیستیم. در این تست، چهار نماد آسمانی وجود دارد که هر کدام پیام خاصی برای شما به همراه دارد. با دقت به آنها نگاه کنید و یکی را که بیشتر به آن علاقه دارید انتخاب کنید.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

 

زنگ

زنگ به این معنی است که شما در حال عبور از یک "دوران سخت" هستید. زنگ ها در مراسم مذهبی و جشن ها استفاده می شوند. صدای زنگ انرژی راکد را پاک می کند و رسیدن فرصت های جدید، افراد جدید، علایق جدید، ایده های جدید و سلامتی را مژده میدهد. بدن، ذهن و روح شما دوباره انرژی می گیرد، آن را در آغوش بگیرید.

اگر ناامیدی را کنار بگذارید ، زندگی شما سرشار ازنعمت و فراوانی میشود.

تاج

فرشته شما به نشانه تبریک، روی سر شما یک تاج می گذارد. شما آنقدر عاقل هستید که باوجود چالش ها، نعمت هایی که در زندگی دارید را ببینید. فرشتگان، این کار شما را دوست دارند زیرا این کار، معنویت واعتقاد شما به وجود آنها را نشان میدهد.

وقتی اعتقاد و ایمان خود را حفظ کنید، زندگی برایتان زیباو شگفت انگیز می شود. تاج در بالای سر که (خانه چاکرای تاج) است، قرار می گیرد.

این نقطه چاکرا (مرکز انرژی) مربوط به ارتباطات معنوی است.

شمشیر

شمشیر ،نماد فرشته مایکل، فرشته جنگجو است. شما آگاهانه (یا ناخودآگاه)از این فرشته درخواست کمک و محافظت کردید. او صدای شما را می شنود، حتی اگربه ارتباط با فرشتگان اعتقاد ندارید. او اینجاست تا به شما کمک کند بر شیاطین درونی خودتان (عادات ناسالم، ترس، منفی بافی و شکاک بودن)غلبه کنید.

شاید از خود بپرسید که آیا آنقدر خاص هستید که فرشته ها به شما توجه کنند؟ پاسخ این است، بله شما خاص هستید! اگر میتوانید با یک انسان (یا حیوان)مهربان باشید، پس شایسته توجه فرشتگان هستید.

چنگ

صدای چنگ، اثری آرام بخش و شفابخش دارد. فرشته شما می گوید دوره صلح، پذیرش و شادی شما نزدیک است. اگر غمگین شدید یا از زندگی ناامید شدید، فرشته شما می گوید که استراحت کنید و در لحظه زندگی کنید و ازآن لذت ببرید. خورشید را روی صورت خودتان احساس کنید، از زنده بودن لذت ببرید.

آرامشی که دارید را در آغوش بگیرید. همه چیز خوب میشود و به هدفی که به دنبال آن هستید می رسید. هرچیزی در زمان خاص خودش اتفاق می افتد.ایمان داشته باشید و خودتان را تسلیم زندگی کنید. بخاطر مشکلات زندگی با خودتان نجنگید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه