خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو با 200 میلیون تومان | با 200 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

پراید، ۱۳۱ SL مدل ۱۳۹۰ با ۲۵۴,۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۱۹۰ میلیون، پراید، ۱۳۱ SX مدل ۱۳۹۳ با ۱۲۳,۴۵۶ کیلومتر کارکرد ۱۸۵ میلیون و پراید، صندوق دار مدل ۱۳۸۵ با ۱۸۰,۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۱۶۵ میلیون تومان آگهی شده است.

خرید خودرو با 200 میلیون تومان |  با 200 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟
کدخبر : 16003
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​  خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

برند مدل(سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)

پراید، ۱۱۱ SE ۱۳۹۶ ۸۵,۰۰۰ کیلومتر ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید، ۱۳۱ SL ۱۳۹۰ ۲۵۴,۰۰۰ کیلومتر ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید، ۱۳۱ SE ۱۳۹۵ ۸۶,۰۰۰ کیلومتر ۲۴۳,۰۰۰,۰۰۰

پراید، ۱۳۱ LE ۱۳۹۲ ۱۹۵,۰۰۰ کیلومتر ۲۳۸,۰۰۰,۰۰۰

پراید، ۱۳۱ SE ۱۳۹۶ ۹۹,۰۰۰ کیلومتر ۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰

پراید، ۱۳۱ SL ۱۳۹۱ ۱۴۰,۰۰۰ کیلومتر ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید، ۱۳۱ SX ۱۳۹۳ ۱۲۳,۴۵۶ کیلومتر ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰

پراید، صندوق دار ۱۳۸۵ ۱۸۰,۰۰۰ کیلومتر ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰

مشتریان بانک سامان که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی «خرید خودرو» این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

 افرادی امکان درخواست وام 100 میلیونی بانک سامان را دارند که سه تا شش ماه گردش حساب داشته باشند. مبلغ سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه سند ملکی است. لازم به ذکر است که بانک 15 درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان تسویه کامل مسدود خواهد کرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود.

این وام به اشخاصی تعلق می‌گیرد که خودروهای تولید سال جاری یا یک سال قبل را خریداری کنند. افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند باید مبایعه نامه یا قرارداد یا سند مالکیت خودرو به نام خودشان باشد.

بانک سامان سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در خصوص وفادار کردن مشتریان خود با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها با تکیه بر سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد فعالیت می‌کند.

دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، گواهینامه ایزو 95، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 94، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 93، پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت امور سرمایه انسانی 93 و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

خرید خودرو

بر اساس آخرین معاملات رسمی روز (پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه) که اولین هفته پس از افزایش رسمی قیمت محصولات خودروسازان بوده است، پرتیراژهای خودروسازان به شرح زیر معامله شده‌اند:

 خودروها                            قیمت (میلیون تومان)

    ۲۰۶ تیپ ۲                                             ۶۲۵

    ۲۰۷ دستی                                             ۹۴۰

    ۲۰۷ اتوماتیک                                  یک میلیارد و ۱۴۵

    دنا معمولی                                          ۷۵۰

    دنا اتوماتیک                                  یک میلیارد و ۱۱۰

    تارا دستی                                          ۸۶۰

    تارا اتوماتیک                                 یک میلیارد و ۹۸

    پارس سال                                         ۶۴۸

    راناپلاس                                         ۶۲۵

     سورن                                         ۷۰۳

    هایما S۵                                 یک میلیارد و ۶۹۵

    هایما S۷                                 یک میلیارد و ۸۸۵

     پراید ۱۳۱                                        ۳۶۵

     تیبا                                       ۴۰۴

     تیبا ۲                                      ۴۱۰

     ساینا S                                       ۴۱۳

    کوییک دنده‌ای                                      ۴۰۹

    کوییک اتوماتیک                                      ۵۲۹

     شاهین                                      ۷۴۳

 ‌حسین فرهیدزاده، رئیس‌ سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل ۲۷ بانک و موسسه اعتباری اعلام کرد که رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی به مبلغ یک‌صد میلیون تومان، مربوط به طرح اولویت‌بندی خودروهای تولید داخل انجام شود.

متن این نامه که برای مدیران عامل بانک‌های سپه، ملی، صادرات، رفاه کارگران، توسعه صادرات، صنعت و معدن، مسکن، توسعه‌تعاون، سینا، دی، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، سرمایه، آینده، شهر، گردشگری، مهر اقتصاد، ملت، ایران زمین، کارآفرین، کشاورزی، رسالت، قرض‌الحسنه مهر ایران، پست بانک ایران و موسسات اعتباری نور و ملل ارسال شده، به شرح زیر است:

«باعنایت به انجام اولویت‌بندی طرح متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد همه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودروهای داخلی به نام این سازمان، اقدام کنند، لذا مستدعی است، ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان مذکور، دستور فرمائید نسبت به ابلاغ و اطلاع‌رسانی موضوع به تمامی شعب مرتبط اقدام لازم معمول و نتایج به این سازمان منعکس شود».

در بخش دیگری از نامه آمده است: «بدیهی است مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت متقاضی نبوده و چنانچه متقضایان در طرح‌های دیگر فروش خودرو شرکت کنند، می‌توانند در مهلت مقرر و براساس اولویت‌بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه نسبت به خرید خودروی خود اقدام کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه