تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یکی از عکس هارو انتخاب کن تا مهمترین ویژگیتو بریزم تو داریه | تست شخصیت شناسی

کدام تصویر را انتخاب می کنید؟

یکی از عکس هارو انتخاب کن تا مهمترین ویژگیتو بریزم تو داریه | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15965
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

این تست‌ توسط امیلی اینیکیو روان‌درمانگر در TikTok با استفاده از تصاویر ساده به اشتراک گذاشته شد. این تست خاص، به گفته او، به شما می گوید که چه چیزی ذهن شما را آرام می کند. یکی از هشت تصویر زیر را انتخاب کنید و دقیقاً مشخص کنید که چه چیزی در تصویر را دوست دارید. تصویری را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با درونتان دارد.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

۱.گیاه

گیاه نمایش داده شده نمونه‌ای از فراکتال طبیعی است، جسمی با الگوهای هندسی تکرار شونده متقارن و منسجم. به گفته اینیکیو، "این تصویر واقعا برای مغز آرامش بخش است، زیرا مغز ما همیشه در تلاش است تا از هرج و مرج دوری کند و همه چیز را منظم کند."

۲. معماری ساختمان

همانطور که فراکتال ها در طبیعت ظاهر می شوند، در معماری نیز ظاهر می شوند. آنها الگوهایی هستند که خود را تکرار می کنند و به گفته او عمدا در ساختمان ها برای القای حس آرامش استفاده می شوند.

۳.منظره سبز

اگر بیشتر زمانتان را در داخل خانه می گذرانید، بهتر است بیشتر از خانه بیرون بیایید و استراحت خوب کنید. مناظر سبز و طبیعت اثر آرامش بخشی بر مغز ما دارند. در ژاپنی پیاده روی را برای بسیاری از کارمندان اجباری است.

۴. ساحل

دانشمندان فکر می کنند که حرکت درون و برون امواج در اقیانوس ماهیت آرامش بخشی دارد و به ما کمک می کند سرعت افکارمان را کاهش دهیم و در لحظه زندگی کنیم.

۵.توله سگ

مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۹ در این رابطه انجام شد که نشان داد خیره شدن به عکس‌های توله‌سگ به آرامش افراد کمک می‌کند. نگاه کردن به عکس توله سگ موجب تحریک حس مراقبت می شود و به تمرکز افراد کمک می کند 

۶. هنر متالیک

اینیکیو اظهار داشت که انسان ها، تصاویر منحنی را ترجیح می دهند. در سال ۲۰۱۰، دانشمندان جان هاپکینز از فعالیت مغزی شرکت کنندگان در مطالعه استفاده کردند و خاطرنشان کردند که آنها هنگام مشاهده تصاویر منحنی هیجان‌زده‌تر می‌شوند.

۷. رنگ آبی

روانپزشکان دانشگاه کریتون دریافتند که رنگ آبی می تواند اضطراب را در افراد کاهش دهد. آبی با آرامش، آرامش با ذهن و آگاهی همراه است.

۸. قطعه زیبای هنری

خیره شدن به هنرهای زیبا می تواند سطح دوپامین را در مغز شما افزایش دهد. این ماده شیمیایی زمانی که لذت را تجربه می‌کنید آزاد می‌شود و باعث می‌شود احساس شادی کنید. این یک انتقال دهنده عصبی است که برای کمک به اضطراب شناخته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه