فال | فال امروز | فال روزانه

فال امروز 12 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز 12 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 15668
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۲ فروردین:

فال روز تولد: امسال برای شما سال قدرت و موفقیت خواهد بود. شما با قدرت تمام در تلاش برای گسترش افق های پیش روی خود هستید. شاید در زمینه ادامه تحصیل ریسک هایی بکنید و بخواهید در وضعیت حرفه ای خود نیز تغییراتی ایجاد کرده و رو به جلو پیش بروید و خوشبختانه تلاش هایتان نیز نتیجه بخش خواهند بود. امسال سالی سرشار از فرصت هاست، به ویژه در دنیای مادیات و تجارت، و این فرصت ها را نباید نادیده گرفت. شاید امسال برای مجرد ها زمان خیلی مناسبی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نباشد و خوب دلیل اصلی آن هم چیزی نیست جز این که در حال حاضر تمرکزتان بیشتر روی کسب موفقیت های حرفه ای و مالی است. شما امسال در حل مشکلات موفق خواهید بود و می توانید خودتان را برای کسب نتایج ملموس و واقعی آماده کنید. با آغاز زمستان زمان تحول و پیشروی فا خواهد رسید و نتایجی که در آغاز سال کشیده اید به ثمر خواهند نشست. چیزهایی که دیگر به کارتان نمی آیند را از همین ابتدای سال دور بیندازید و قدرت خود را روی آنچه برایتان آینده ای بهتر را به همراه خواهد داشت متمرکز کنید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که هر چقدر هم برای انجام هر کاری به شما وقت بدهند در پایان تقاضای پنج دقیقه وقت بیشتر کرده و در نهایت هم تا یک ساعت بعد آن را به اتمام نخواهید رساند. این لزوما اتفاق بدی نیست. بخاطر عدم کفایت و ناتوانی شما بیش از اندازه طول نمی کشند، بلکه بخاطر دقت عمل و توجه بیشتری است که امروز به خرج می دهید. این چند وقت با این همه مهمانی که به خانه تان آمده و رفته اند خانه حسابی بهم ریخته است و به یک جمع و جور کردن حسابی نیاز دارد، تا تعطیلات تمام نشده این کار را هم انجام دهید. در محیط کاری به زودی عنایت و توجه خاصی به شما خواهد شد. چیزی که انتظارش را نداشتید به دست خواهید آورد. سرتان به کار خودتان باشد، به حسودان توجه نکنید و ناراحت نباشید. در مورد یک بیمار در خانواده بیهوده نگران هستید، او سلامتی اش را به دست می آورد.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز از آتش نترسید و برعکس آن را در آغوش گرفته و به زندگی خود بیاورید. البته منظور آتش واقعی نیست، قرار نیست چیزی آتش بگیرد، فقط شور و هیجان بیشتری باید وارد زندگیتان کنید. شاید بعضی ها بخواهند جلویتان را گرفته و یا شما را از عواقب آن بترسانند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید به توصیه آنها پا به فرار بگذارید. کافی است درس لازم را از گفته هایشان بگیرید و نکاتی که به آنها اشاره می کنند را مد نظر داشته باشید. نباید اجازه دهید حرف های حساب نشده در رابطه عاطفیتان بیش از این مشکل ایجاد کنند. مسافرتی در پیش دارید. خرید یا فروش هردو برایتان خوب است. فعلا تغییر شغل به صلاحتان نیست. بزودی عشق و محبت دروازه های شادی را می گشایند. تغییری کوچک در محل کار یا زندگی تان صورت می گیرد. یک کار نیمه تمام دارید که فکرتان به آن مشغول است.

فال امروز متولدین خرداد

شما در حال حاضر اصلا صبر و حوصله ندارید، اما اگر پای کارهایی که خودتان دلتان بخواهد در میان باشد با شور و هیجان بسیار هر کاری برای آنها لازم باشد را انجام می دهید. شما امروز در بیان احساسات خود با مشکل مواجه هستید، اما خوشبختانه دیگران متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال باید در نظر داشته باشید که نباید این موضوع را از همه مخفی نگه دارید، شاید بتوانید در مورد مشکلی که با احساسات خود دارید با شخصی که دوست دارید و یا دوستی مورد اعتماد درد دل کنید. با شخصی که در کنارش دائم احساس معذب بودن می کنید کمتر رفت و آمد کنید. با کسی معاشرت کنید که دلش می خواهد هر لحظه کنار شما باشد. برای انجام یک معامله و خرید چیزی مهم وسوسه شده اید. دانش خود را بالاتر ببرید. یک زبان و یا یک نرم افزار تازه را یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود این که وقتی همه کارها منظم و طبق برنامه هستند شما خیلی احساس راحتی می کنید، امروز باید سعی کنید انعطاف پذیری بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشید. کمی برای غافلگیری و ماجراجویی هم جا بگذارید و از روحیه ماجراجویانه ای که وقتی بدون داشتن هیچ مقصد مشخصی از خانه بیرون می زنید باید داشته باشید لذت ببرید. شاید با افراد و موقعیت هایی روبرو شوید که برایتان غریبه هستند، اما قطعا برایتان خوشایند خواهند بود. یاد گرفتن چیزی نو در بالاتر بردن و بهتر شدن روحیه تان بسیار موثر است. دیگران را دوست داشته باشید صاف و بی ریا. سعی کنید برای دوست داشتن کسی به دنبال دلیل نگردید. محبتی که علت داشته باشد یا از روی احترام است یا همراه با ریا.

فال فردا متولدین مرداد

پیدا کردن تعادل در انجام کارهایتان و طبق روال معمول پیش رفتن امروز خیلی هم برای شما کار دشواری نخواهد بود. بیدار شدن و ترک تخت خوابتان به احتمال زیاد دشوارترین بخش امروز خواهد بود، اما همین که از پس این کار طاقت فرسا برآمدید و از جایتان بلند شدید همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. سعی کنید صبح امروز را با یک دوش نشاط بخش، البته که با آب سرد، شروع کنید. این کار شما را سرحال کرده و خون را در رگ هایتان به گردش در خواهد آورد. از تغییر و تحولات در زندگی‌تان نترسید، مطمئن باشید که یک روز که زیاد دور نیست به همان چیزی می رسید که امروز می خواهید. به نیتتان زمان بدهید و انتظار نداشته باشید که زود یا بی دردسر به آن برسید، شما تازه اول راه هستید. خودتان را از جمع ها کنار نکشید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز کوچک ترین مسائل هم ناگهان برای شما تبدیل به مسئله مرگ و زندگی می شوند. حالتان مدام در حال تغییر است و یک لحظه احساس می کنید در مرز فاجعه قرار گرفته اید و لحظه ای دیگر روی ابرها در حال پرواز هستید. این وضعیتی که برای شما به وجود آمده است بیشتر از آن که به دنیای اطرافتان مربوط باشد به خودتان و واکنش هایتان نسبت به محیط اطرافتان وابسته است. امروز نباید سعی کنید قدرت خود را در رابطه عاطفیتان نشان دهید و یا به او ثابت کنید که کنترل اوضاع دست شماست. نبرد قدرت در عشق معنایی ندارد. معاشرت با شخصی ایده خوبی برای انجام کاری تازه به شما می دهد. می توانید همه چیز را در یک روز به طرف مقابلتان نگویید. اگر چاهی جلوی پای نزدیکان و یا دوستانتان می بینید آن ها را راهنمایی بکنید. فکرتان را باز کنید و فقط به جلوی پایتان نگاه نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز اوضاع برای شما بهتر از همیشه است و کارها خیلی راحت تر از همیشه و به همان صورتی که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. این نشان دهنده این است که شما در مسیر درست قرار گرفته اید و دارید کارهای صحیح را انجام می دهید. زندگی همیشه لازم نیست همراه با استرس و ناراحتی باشد. وقتی می بینید کاری خوب پیش نمی رود حتما باید روشتان را تغییر دهید. لبخند روی لب هایتان را حفظ کرده و نسبت به دیگران و احساساتشان احترام قائل باشید. برای به دست آوردن چیزی که می خواهید باید سعی کنید کمی خوددارتر باشید و به هر پیشنهادی جواب مثبت ندهید. افق های دور را ببینید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. شخصی با کاری که انجام می دهد شما را غافلگیر و خوشحال می کند. به سلامت جسمتان بیشتر اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز یک نفر سعی دارد با شما تماس بگیرد و احتمالا هم کار خیلی مهمی با شما دارد. اگر دیدید که تماس از دست رفته ای دارید نسبت به آن بی تفاوت نباشید و فورا با او تماس بگیرید و ببینید چه کاری با شما دارد. اگر مشکلی در رابطه عاطفیتان پیش آمده است به این نکته توجه داشته باشید که اگر اهدافتان مشخص باشند و بدانید از رابطه خود چه می خواهید همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. وقتی دو نفر اهداف مشترکی داشته باشند قدرت بیشتری در جهت به دست آوردن آن هدف به جریان می افتد و تأثیر این انرژی را دست کم نگیرید. خبر خوبی در راه است. یک پیروزی کوچک دلتان را پر از امید می کند. گوش کردن به درد و دل های یک دوست باعث می شود مشکلات خودتان از یادتان برود. تا جایی که می توانید دوست و سنگ صبور باشید و به او کمک کنید. حواستان به خواسته های ساده کسی که دوست دارید باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما حتی اگر تلاش زیادی هم از خودتان نشان ندهید خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید را به دست خواهید آورد. راه های بسیاری برای رسیدن شما به خواسته هایتان وجود دارند و اگر یکی از آنها بسته بود می توانید بدون نگرانی و ناراحتی به سراغ بعدی بروید و خیلی راحت به خواسته خود برسید. شما خیلی زود به مقصد خواهید رسید و همین باعث می شود وقت آزاد زیادی هم برایتان باقی بماند که می توانید از آن هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. فقط یادتان باشد که در جا نزنید و به پیشروی ادامه بدهید. روزانه ورزش کنید حتی اگر یک پیاده روی ساده باشد. خستگی جسمی شما را از کار کردن عقب می اندازد. با سهل انگاری باعث رنجش او نشوید که بعدا به دست آوردن دلش کار سخت‌تری است. پاسخ به یک ایمیل کاری را عقب نیندازید. احتیاط کنید.

فال روز متولدین دی

امروز زیاد خودتان را درگیر جنبه احساسی زندگی نکنید. به خودتان سخت نگیرید و بگذارید زندگی در آرامش ادامه پیدا کند. مهم این است که به حرکت ادامه دهید، حتی آب هم وقتی در یک جا بماند می گندد و متأسفانه شما مدتی است که دچار این حالت سکون و رکود شده اید. بلند شوید و راه بیفتید. اندکی تلاش کافی است تا حتی بهتر از قبل به سوی اهدافتان پیش بروید، پس تردید نکنید، شما آماده اید تا جهشی بزرگ به سوی خواسته هایتان داشته باشید. فقط یادتان باشد که قدم به قدم پیش بروید تا نتایج بهتری را به دست بیاورید. برنامه ریزی برای انجام یک کار بزرگ را بهتر است هرچه زودتر شروع کنید. یک مسافر عزیز از راه دور خواهد رسید. از تنهایی نترسید سعی کنید از آن لذت ببرید و استفاده بهینه بکنید. این روزها می گذرد و می فهمید که ترستان کاملا بیهوده بوده.

فال متولدین بهمن

سعی کنید جنب و جوش دیوانه واری که در اطراف خود می بینید شما را تحت تأثیر قرار ندهد. اتفاقات و مسائل غیر منتظره از هر سو دور و برتان را فرا گرفته اند و شاید اولین واکنش شما عصبانی و هیجان زده شدن باشد. این دقیقا برعکس واکنشی است که شما باید از خودتان نشان بدهید. آرامش خودتان را حفظ کنید و قدم به قدم خودتان را با شرایط به وجود آمده تطبیق دهید. مطمئنا نمی شود چند وعده غذایی را پشت سر هم خورد و باید بین آنها فاصله ای قرار داد. امروز بهترین راه انتخاب تنها یک هدف و ادامه راه تا رسیدن به آن است. تنهایی تان را با هر کاری که به آن علاقه دارید و قبلا فرصت نکرده اید به آن بپردازید پر کنید. خودتان را بیشتر بشناسید. در محیط کار یا تحصیل به موفقیت کوچکی دست پیدا می کنید. از آدمی که به راحتی چشم خود را می بندد و دروغ می گوید هرچه زودتر فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

وقت آن فرا رسیده است که هیجان بیشتری را وارد زندگی خودتان بکنید. شاید بتوانید با تماس گرفتن با یکی از دوستان قدیمی خود و یا بازگشت به عشقی که مدت ها پیش مجبور به ترک او شده بودید شور و هیجان درون خود را دوباره زنده کنید. به میل درونی خود نسبت به هیجان و ماجراجویی بی تفاوت نباشید. شما دوست دارید از این یکی دو روز آخر تعطیلات بیشترین بهره را برده و تا می توانید استراحت کنید، اما امروز کارهای مختلف یکی پس از دیگری زمانی برای استراحت برایتان نخواهند گذاشت. برای گرفتن طلبتان از شخصی بهتر است با او جدی تر برخورد کنید. اجازه ندهید کسی از شما سوءاستفاده کند. یادتان باشد این دوران گذراست. روی اهدافتان متمرکز شوید و برای انجامش نقشه بکشید. شخصی در اطرافتان احتیاج به یک گوشزد دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه