معلمان حسابشان را چک کنند | پرداخت معوقات حقوق معلمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت معوقات رتبه‌بندی تامین شده و به یاری خدا طی امروز و فردا، زمینه‌های لازم برای پرداخت این بخش از مطالبات نیز به حساب فرهنگیان عزیز فراهم خواهد شد.

معلمان حسابشان را چک کنند | پرداخت معوقات حقوق معلمان
کدخبر : 15667
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت معوقات رتبه‌بندی تامین شده و به یاری خدا طی امروز و فردا، زمینه‌های لازم برای پرداخت این بخش از مطالبات نیز به حساب فرهنگیان عزیز فراهم خواهد شد.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با فارس، ضمن تشکر از صبر و نجابت معلمان در خصوص مسائل و مشکلاتی که در پرداخت حقوق و برخی از مطالبات پیش آمد، از پرداخت مطالبات طی چند روز آینده خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به برخورد مطلوب معلمان با چالش‌هایی که در پرداخت حقوق و مطالبات در روز‌های پایانی سال اتفاق افتاد گفت: مواجهه معلمان عزیز به عنوان یکی از طبقات فرهیخته جامعه با این مشکل می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جامعه در مسیر گسترش پیگیری مطالبات از مسیر صحیح باشد.

وی در ادامه افزود: در کنار صبر و حوصله ستودنی معلمان، تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی فراوانی نیز از جانب وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل در استان‌ها برای حل این مشکل اتفاق افتاد و به لطف خدا از امروز مشکل پرداخت مطالبات بخش عمده‌ای از همکاران فرهنگی رفع شد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به مطالبات حق التدریس بخشی از معلمان افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در وزارت آموزش و پرورش، بخش عمده‌ای از مطالباتی که در قالب حق التدریس وجود داشت، طی امروز و روز های آینده به حساب معلمان محترم واریز خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به موضوع رتبه‌بندی معلمان گفت: با توجه به ورود مستقیم رئیس جمهور و پیگیری‌هایی که از جانب معاون اول ایشان اتفاق افتاد؛ بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت معوقات رتبه بندی تامین شده و به یاری خدا طی امروز و فردا، زمینه های لازم برای پرداخت این بخش از مطالبات نیز به حساب فرهنگیان عزیز فراهم خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: لازم است به این نکته اشاره کنیم که با وجود تمامی موانع و مشکلات پیش روی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، با تلاش شبانه‌روزی بخش های مرتبط در وزارت آموزش و پرورش این طرح به مرحله اجرا رسیده و در مدت زمان کوتاهی نیز مشکلات پیش آمده در اجرای طرح، حل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان پیرامون پرداخت مطالبات همکاران خرید خدمات آموزشی نیز گفت: در خصوص پرداخت مطالبات همکاران خرید خدمات آموزشی، بخشی از مطالبات این عزیزان نیز به حساب استان واریز شده است و اقدامات لازم برای واریز فوری به حساب این گروه از معلمان در دست انجام است.

علی اسماعیلی با اشاره به موضوع رسیدگی به اعتراضات ثبت شده به علت رتبه‌های کسب شده در سامانه رتبه بندی گفت: موضوع رسیدگی به اعتراضات برخی از معلمان به رتبه‌های کسب شده در ارزیابی‌های انجام شده در سامانه رتبه بندی در حال پیگیری جدی است و به همین علت کارگروه هایی ذیل معاونت‌ها در ادارات کل استان‌ها و ادارات نواحی و مناطق ایجاد شده و رسیدگی دقیق به این شکایات انجام خواهد شد تا حقی از هیچ معلمی ضایع نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان یقیناً با اصلاح مشکلات پیش آمده در آینده‌ای نزدیک، رتبه‌بندی معلمان باعث ایجاد یک فضای انگیزشی مناسب در بدنه آموزش و پرورش خواهد شد معلمان در مسیر ارتقای بیش از پیش کیفی و صلاحیت‌های حرفه‌ای قرار خواهند گرفت./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه