تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

اعتماد کردن به خودمان مهمتر از اعتماد کردن به دیگران است. ما به اطرافیانمان خیلی اعتماد داریم و اگربه ما خیانت کنند، اعتمادمان را به دیگران از دست میدهیم.

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15644
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

اعتماد کردن به خودمان مهمتر از اعتماد کردن به دیگران است. ما به اطرافیانمان خیلی اعتماد داریم و اگربه ما خیانت کنند، اعتمادمان را به دیگران از دست میدهیم.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

 

کارت شماره یک

وقتی خیانت می بینید، عصبانی و منزوی میشوید. بنابراین، برای اعتماد مجدد، باید انرژی بدی که در درونتان دارید و درحال آسیب زدن به شماست، آزاد کنید. شما به خاطر اتفاقی که افتاده عصبانی هستید، زیرا از شما سوء استفاده کردند، تظاهر کردند که درحال کمک کردن به شما هستند و شما را دوست دارند و غیره. اما هر تجربه تلخی بعد از یک زمان کوتاه باید فراموش شود. خشم، غم و اندوه هراندازه هم که عمیق باشد، باید تمام شود.

درمان شما برای بدست آوردن اعتماد دوباره این است که گریه کنید، اشک ها، تمام تجربه های تلخ شما را پاک میکند و به شما کمک میکند تا حالتان خوب شود. عصبانیت فقط به شما صدمه می زند.

کارت شماره دو

شما به نشانه هایی که اتمام رابطه را نشان میداد توجه نکردید و به حرف دیگران گوش نکردید. اطرافیانتان به شما هشدار دادند،اما به هر حال تصمیم گرفتید راهتان را ادامه دهید و بهمین خاطر آسیب دیدید. این آسیب از طرف عشق سابق، یک آسیب یا همکارتان بوده است. دیگر به این فکر نکنید که کاش به نشانه ها و حرف ها توجه میکردید و به آن شخص اعتماد نمی کردید.

کاری که باید بکنید این است که از شکست خود تجربه کسب کنید تا اگر در این شرایط قرار گرفتید، دوباره آسیب نبینید.

کارت شماره سه

از سرزنش کردن دیگران دست بردارید و قبول کنید که خودتان مقصر هستید و خودتان اجازه دادید که از شما سوء استفاده کنند. درست است که آن شخص (شریک سابق، دوست، رئیس، خویشاوند، همسایه و غیره) بد ذات بوده است و به آسیبی که به شما وارد کرده اهمیتی نداده است اما بهتر است قبول کنید که تا خودمان اجاز ندهیم دیگران نمیتوانند از ما سؤاستفاده کنند.

شاید خیلی به آن شخص اعتماد داشتید و خیلی مراقب او بودید، اما دیگرمهم نیست، وقت آن رسیده که بزرگ شوید و مسئولیت اشتباهتان را در این اتفاق بپذیرید تا با این مسئله کنار بیایید و حالتان خوب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه