تست شخصیت شناسی | تست شخصیت | تست هوش

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

فکر می کنید کدام عکس بتواند شما را به سمت سعادت راهنمایی کنید؟

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15509
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

یک نفس عمیق بکشید و برای لحظاتی با آرامش به تصاویر نگاه کنید. کدام یک از تصاویر نظر شما را بیشتر جذب می کند؟

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

شماره یک

به احساسی که هنگام لبخند زدن دارید فکر کنید. آیا بلافاصله به لحظات بی دغدغه زندگی خودتان فکر کرده اید؟ توجه کنید که وقتی لبخند می زنید، دیگر به چیزهای پیش پا افتاده مانند استرس، محدودیت های زمانی یا حتی درد علاقه ای ندارید که فکر کنید و این در حالی است که گفته می شود "خنده بهترین دارو است" بسیاری از دکترها تجویز خنده برای بیماری های ما را فراموش کرده اند. امروز نه تنها با دهان، بلکه با چشمان خود نیز لبخند بزنید.

شماره دو

اگر از ازدست دادن یک نفر یا ناامیدی رنج می برید، پیام شما این است: گاهی ما قربانی مسائلی می شویم که از کنترل ما خارج است و کاری برای آن نمی توانیم بکنیم. پس اندوه برای آنچه اتفاق افتاده تا حدی طبیعی است. اما بدانید که هنوز تجربه های زیادی منتظر شماست و باید رویاهای زیادی را به واقعیت تبدیل کنید.

شماره سه

فقط این واقعیت فیزیکی نیست که محدود به زمان و مکان است. شما در سطحی فراتر از دنیای فیزیکی هستید و فکر می کنید. شما توسط کائنات هدایت می ‌شوید تا بتوانید فراتر از محدودیت‌های زمان و مکان کار کنید و اجازه دهید این حس در شما افزایش پیدا کند. اکنون انجام این کار برای شما بی خطر است. چنین رشد معنوی برای شما همیشه لازم بوده است.

شماره چهار

یکپارچگی و استمرار شما احتمال موفقیت شما در زمینه ای که می خواهید را افزایش می دهد و باعث می شود انرژی مثبت بیشتری به شما جذب شود. این افزایش انرژی توانایی شکوفایی ، جریان مداوم انرژی برای سرمایه گذاری را به همراه دارد. یکی بودن با کسی که قرار است باشید می تواند به قدرت ایجاد شانس برای خودتان منجر شود.

شماره پنج

شما به دنیا نیامده اید که نقش کوچکی در زندگی داشته باشید. شما توانایی رویاهای بزرگ را دار.د. حتی اگر مطلقاً نمی دانید که چگونه رویاهای شما می توانند به حقیقت بپیوندند یا همه جزئیات ممکن است شبیه به چه شکلی باشند، می توانید با ضربه زدن به وحشیانه ترین رویاهای خود و رها کردن وابستگی به این که دقیقاً چگونه همه چیز کار می کند، به قلب و دل یک رویا دسترسی پیدا کنید. دنیا به آدم های شجاع و جسوری مانند شما نیاز دارد.

شماره شش

فرشتگان سعی دارند با تشویق شما برای التیام و بهبود خشمتان که مربوط به تجربیات و روابط گذشته تان است به شما کمک کنند. این عصبانیت قدیمی به مانعی برای جذب خواسته های شما و همچنین آهنربایی تبدیل شده است که موقعیت های مشابه را به سمت شما می کشد. این پیام بسیار مهمی است و تنها چیزی که نیاز دارید این است که تمایل کمی برای بخشش داشته باشید. بدانید که با بخشیدن چیزهایی که در گذشته وجود داشته می توانید روحی آزاد و سبکبال داشته باشید.

شماره هفت

در نظر بگیرید که زندگی با افراد و چیزهایی که به شما کمک می کند تا احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید چگونه خواهد بود. بنابراین در نظر بگیرید که چقدر حاضرید برای تحقق بخشیدن به آن ها پیش بروید. اگر تا به حال به سلامت خود توجه نکرده اید، اکنون زمان شروع است. در توجه به آنچه بدن به آن نیاز دارد، مهم است که مقداری آگاهی در رابطه با مواد غذایی که می خورید داشته باشید.

شماره هشت

در این پیشگویی به شما هدیه ای از فیض داده می شود . این وعده که غرق نخواهید شد و در واقع اگر بخواهید هر چیزی را که به شما پیشنهاد می شود بپذیرید، سعی نکنید برخلاف جریان سفر زندگی خود شنا کنید ادامه دهید پاداش الهی آنجا منتظر شماست و امواجی را تنظیم می کند که می توانید با آن ها به ساحل سعادت برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه