تست شخصیت شناسی | تست شخصیت | تست هوش

بگو اول چی دیدی تا یه چیزایی ازت بگم که خودتم تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی

اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که چه رفتاری را دوست ندارید.

بگو اول چی دیدی تا یه چیزایی ازت بگم که خودتم تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15420
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

اولین چیزی که در تصویر می بینید نشان می دهد که از کدام رفتار شریک زندگیتان متنفر هستید.

این نقاشی ها می‌توانند افکاری را که از آنها خبر نداریم یا افکاری را که سعی می‌کنیم سرکوب کنیم، آشکار کنند. نقاشی امروز یکی از این نقاشی‌هاست. فقط به تصویر زیر نگاه کنید. اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که از کدام رفتار شریک زندگیتان متنفر هستید؟

 

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

 

.

.

.

 

نیمرخ مرد:

آزاردهنده ترین رفتار شریک زندگیتان لجبازی است. شما فردی را که دوستش دارید به خاطر نگرش و اعتماد به نفسش تحسین می کنید، اما وقتی لجبازی می کند از او متنفر می شوید. هیچ کس لجبازی را دوست ندارد. شما همسری را انتخاب می کنید که شخصیتی رهبرانه داشته باشد. همسرتان باید بداند، زمانیکه کار اشتباهی انجام می دهد آن را بپذیرد، تا شما از او متنفر نشوید. بنابراین، ناپسندترین ویژگی در شریک زندگی شما زمانی است که او اشتباه می کند و آن را نمی پذیرد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با همسرتان صحبت کنید و بگویید از این رفتار متنفر هستید.

پرده قرمز:

شما غر زدن و گریه کردن شریک زندگیتان را دوست ندارید. شما نمی توانید آن را مستقیم به او بگویید، اما زمانی که او این رفتارهایش را شروع می کند، از او بیزار می شوید. به طور خلاصه، شما گلایه کردن و غرغر کردن در رابطه را دوست ندارید.

در ابتدای رابطه، دوست داشتید مرکز توجه باشید و جذابیت رابطه برای شما نشاط ‌آور است. اما، وقتی با همسرتان درگیر می شوید، رابطه برای شما جذابیتش را از دست می دهد. بهمین خاطر سعی می کنید از درگیری دوری کنید.

مرد عصبانی:

شما از شریک زندگی تان سرد مزاج متنفر هستید. ویژگی رفتاری که بیشتر از هر چیز در همسرتان دوست دارید ، اشتیاق است. همه افرادی که با آنها قرار ملاقات داشته اید یا در آینده قرار ملاقات خواهید داشت، این ویژگی را دارند زیرا شما به دنبال همسری می گردید که عاشق،، پر انرژی و شاد باشد. اما زمانی که این اشتیاق به خشم تبدیل می شود، به مرور زمان از رابطه و همسرتان متنفر می شوید.

مرد زانو زده:

شما از وابستگی بیش از حد متنفر هستید. وقتی عاشق می‌شوید، دوست دارید که همسرتان به شما فضایی برای تنها ماندن بدهد و این به شما احساس خاص بودن می‌دهد. اما وقتی احساس می کنید او به حضور ۲۴ ساعته شما در کنارش وابسته شده است، از رابطه و همسرتان متنفر می شوید و سعی می کنید از محیط خانه فرار کنید.. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد این موضوع با همسرتان صحبت کنید و از او بخواهید گاهی شنا را تنها بگذارد.

امیدواریم این تست مشکلات زندگی مشترکتان را به خوبی حل کند. حالا که می دانید کدام ویژگی شریک زندگی تان ممکن است بر رابطه و عشق شما تأثیر منفی بگذارد، می توانید در مورد آن با او صحبت کنید و مسائل را حل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه