مدارس فردا تعطیل شد | جزییات تعطیلی مدارس

منابع آگاه از احتمال تعطیلی مدارس برخی استان ها از جمله تهران فردا چهارشنبه 24 اسفند ۱۴۰۱ خبر دادند.

مدارس فردا تعطیل شد | جزییات تعطیلی مدارس
کدخبر : 15283
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نوبت عصر استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه تعطیل است.

 روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی نوبت عصر مدارس استان در روز سه شنبه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران از شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

مدارس این استان ها فردا چهارشنبه 23 اسفند تعطیل شد؟

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه بیستم اسفندماه تصمیم گیری نکرده اند اما خوادث منجر به مسمومیت تعدادی از دختران دانش آموز در برخی شهرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های این مناطق تعطیل شوند.

طی هفته های گذشته مدارس شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت بنا به دلایل مختلف از جمله بارش برف، مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا و همچنین آلودگی هوای شهر به تعطیلی کشیده شد.

از طرفی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه نیز روز دوشنبه در چند مدرسه در پایتخت رخ داد و موجب نگرانی والدین شد.

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

بروزرسانی: وزیر آموزش و پرورش: برای تعطیلی و مجازی شدن مدارس تصمیمی گرفته نشده است، با توجه به نگرانی به‌حق والدین با دانش آموزانی که غیبت می کنند مراعات خواهیم کرد؛ برای مواجهه با موضوع مسمومیت دانش آموزان دستورالعملی را به مدارس ابلاغ کرده ایم.

مدارس سراسر کشور از جمله استان تهران با کاهش آمار ابتلا به کرونا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت حضوری آغاز شده اما در برخی روزها به علت آلودگی هوا و یا بارش برف در کشور به صورت غیرحضوری شد.

 فعالیت مدارس قم در نوبت عصر غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت  تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت  عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود. متن اطلاعیه به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام و احترام خدمت تمامی هم استانی‌های عزیز به ویژه دانش‌آموزان و خانواده های ارجمند و فرهنگیان گرانقدر و با توجه به سوالات مکرر عزیزان در مورد نحوه و چگونگی فعالیت مدارس استان در روز سه شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ به اطلاع می‌رساند فعالیت  تمامی مدارس استان در این روز در نوبت صبح حضوری و در نوبت  عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شایسته است مدیران محترم  مدارس  با نظارت دقیق وضعیت دانش آموزان، شرایط غیرحضوری آموزش را در عصرگاه روز سه شنبه مدیریت نموده و اولیای ارجمند نیز با مراقبت کامل از فرزندان نازنین خویش در مسیر تعلیم و تربیت عزیزان دانش آموز در این روز به صورت ویژه اهتمام جدی را به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه