تست شخصیت شناسی | تست شخصیت | تست هوش

بگو کدوم یکی از این خانم ها چند بار ازدواج کرده تا چیزایی ازت بگم که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی

با حس ششم تان حدس بزنید کدام خانوم 4 بار ازدواج کرده است؟!

بگو کدوم یکی از این خانم ها چند بار ازدواج کرده تا چیزایی ازت بگم که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15164
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

در تصویر زیر سه خانوم را مشاهده می کنیم که تیپ و علاقه مندی های متفاوتی دارند. این تصویر می تواند جنبه های پنهان شخصیتی شما و نگاه و قضاوت تان نسبت به محیط و آدم ها را روشن کند.

کافی ست به تصویر نگاه کنید و بعد از حدود 7 ثانیه حدس بزنید به کدامیک می خورد قبلا 4 بار ازدواج کرده باشد؟

 

 

 

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نتایج تست شخصیت خانوم ناسازگار

اگر زن قرمز پوش سمت راست را انتخاب کردید:

تست شخصیت خانوم ناسازگار: کمالگرایی از صفات خوب و در عین حال نقاط ضعف شماست. جاه طلبی و طی کردن پله های موفقیت یک شبه رخ نمی دهد. اما شما از خود انتظارات بالایی دارید. دیگران تحت تاثیر شما قرار می گیرند و همین موجب می شود استانداردهای سفت و سختی برای خود وضع کنید. اما بهتر است به خود اجازه اشتباه کردن هم بدهید و بگذارید گاهی افراد معتمد به شکنندگی شما پی ببرند. شما نیاز دارید که جنبه های ضعبف خود را نیز به نمایش بگذارید تا به جای بی نقص پنداشتن تان دیگران به همدلی و کمکتان در روزهای سختتان بشتابند.

اگر زن وسطی که دونات دارد را انتخاب کردید:

تست شخصیت خانوم ناسازگار: شما باید سعی کنید از زندگی بیش تر لذت ببرید. شما فردی هستید که زندگی را بیش از حد جدی می گیرید. از نظر اطرافیان، دارای ارزش ها و علایق سخت گیرانه اید و  نظرات مخالف را بر نمی تابید. از نظر شما مسیر ثابتی برای موفق بودن، خوشبخت بودن و یا اخلاقی زیستن وجود دارد که باعث می شود نسبت به آدم های دیگر گاهی از خود دافعه نشان دهید. پذیرا بودن نظرات دیگران و کمی سهل گیری در زندگی از اضطراب شما در زندگی خواهد کاست.

اگر زن سمت چپ که کتاب دارد انتخاب کردید:

تست شخصیت خانوم ناسازگار: شما فردی هستید که زندگی را سخت نمی گیرد. تعریف شما از خوشبختی یعنی خوش گذراندن و بودن با افرادی که به زندگی هیجان می بخشند. شما دنیا را مثل یک مهمانی تصور می کنید که باید در آن سعی کرد تا سرگرم کننده ترین جمع بود. درک آدم هایی که دیسیپلین عجیب در زندگی شان دارند برای شما دشوار است. از طرفی دیگران نیز تصور می کنند که شما هیچ وقت پیر نمی شوید و حتی اگر سنتان بالا برود مانند جوان ها فکر و رفتار می کنید.

افراد نوجوان و جوان شما را فردی باحال و مدرن می دانند اما بعضی از همسالان یا افراد مسن تر ممکن است بعضی عقاید شما را نپسندند و آن را سبکسرانه قلمداد کنند. با این حال حضور شما در جمع ها خالی از لطف نیست و دیگران را دچار شادی می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه