فال روزانه | فال واقعی

فال امروز ۱۳ اسفند ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز ۱۳ اسفند ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 14951
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۳ اسفند:

فال روز تولد: امسال برای شما سالی سرشار از تجربه های تازه خواهد بود و شاید بخواهید ریسک های بزرگی در راه رسیدن به اهدافتان بکنید، اما باید در زمینه سرمایه گذاری احتیاطی چند برابر به خرج دهید و به هیچ عنوان عجله نکنید، در غیر این صورت ضرر مالی قابل توجهی خواهید کرد. در زمینه مسائل قانونی و مالیاتی نیز به ویژه در نیمه دوم سال باید احتیاط کافی داشته باشید و هر کجا که دیدید خودتان نمی توانید تصمیم گیری کنید به اشخاصی که مهارت و دانش کافی دارند و مورد اعتمادتان هستند مراجعه کنید. امسال فرصت های خوبی برای عملی کردن ایده هایی که برای مدت ها در ذهنتان داشته اید خواهد بود، به شرط آن که مطالعات کافی را انجام داده و زمینه لازم را برای آنها فراهم کنید. امسال برای جوانترها و به ویژه مجردها سالی هیجان انگیز خواهد بود و روابط عاشقانه به خوبی پیش خواهند رفت و هدیه های زیادی نیز دریافت خواهید کرد. ماه های اردیبهشت، مرداد، شهریور و آذر ماه باید به سلامت خود توجه ویژه ای داشته باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خیالتان از نتیجه زحماتی که می کشید راحت باشد. به لطف سطح بالای انرژیتان شما امروز روزی بسیار پربار و نتیجه بخش را پشت سر خواهید گذاشت. در برابر هر مشکلی که پیش رویتان می ایستد محکم بایستید و با سرعت تمام پیش بروید. شاید مجبور شوید برای بعضی کارها وقت بیشتری صرف کنید، اما قطعا وقتی که صرف می شود ارزش نتیجه ای که به دست می آید را خواهد داشت. اگر برای کسی کاری می کنید خالص و بی ریا باشید. شما مشکل مردم را برطرف کنید اگر دیگران ارزش و قدرش را نمی دانند مشکل خودشان است. اتفاقی بر زندگی تان تاثیر گذاشته خوش‌بین و خوشحال باشید چرا که به زودی درهای مهمی به رویتان گشوده می شوند. برای گفتن خبری اشتیاق زیادی دارید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز با انرژی فیزیکی زیادی که در وجود خود حس می کنید، روزی فوق العاده برای سر و سامان دادن به خانه و فضاهایی مانند انبارها و کمدها و کابینت ها می تواند باشد و خانه تکانی عیدتان را می توانید تا حدود زیادی پیش ببرید. همچنین فعالیت های ورزشی نیز برایتان بسیار لذت بخش تر از همیشه هستند و اگر مدت هاست قصد داشته اید ورزشی را شروع کنید امروز فرصت خیلی خوبی برای عملی کردن این تصمیمتان خواهد بود. اگر این همه فعالیت جسمانی وقتی برایتان باقی گذاشت کمی با خودتان خلوت کنید و نگاهی به اهدافتان بیندازید. گاهی زندگی آن طوری که ما توقع داریم پیش نمی رود. عمرتان را برای هیچکس تلف نکنید یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید. انتظار اندازه دارد. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود بویژه وقتی که به کسی کمک می کند شادتر است.

فال امروز متولدین خرداد

اگر به پایان رساندن برخی کارها برای مدت ها طول کشیده و به نظرتان دشوار آمده است، امروز از انرژی فراهم آمده توسط شرایط کیهانی استفاده کرده و این کارها را به اتمام برسانید. این انرژی به شما قدرت کافی برای انجام این کارها به بهترین نحو ممکن را خواهد بخشید. امروز همچنین فرصت خوبی برای بحث در رابطه با مسائل مهم خواهد بود زیرا مهارت های ارتباطیتان در سطح بالایی قرار دارند و می توانید به خوبی با دیگران همکاری کرده و کنار بیایید. به یک سفر کوتاه مدت بروید. تغییری اساسی در روزمرگی‌هایتان ایجاد کنید. به یک میهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را بپذیرید. عصبانیت را از خودتان دور کنید. حواستان باشد این روزها مبادا حرفی بزنید و دیگران را از خودتان برنجانید. دائم دنبال پیدا کردن مقصر نباشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بعد از مدت ها انرژی فوق العاده ای را در وجود خود احساس خواهید کرد. این انرژی باعث افزایش قدرت جسمی و ذهنی شما شده و به شما کمک خواهد کرد تمام کارهایی که به عهده تان گذاشته می شود را به خوبی انجام داده و حتی کارهای ناتمامی که از قبل باقی مانده بودند را هم به انجام برسانید. اگر بعد از اتمام کارهای خودتان انرژی و حوصله ای برایتان باقی مانده بود آن را در راه کمک به دیگران و به ویژه عزیزانتان به کار رفته و سعی کنید باری از دوش آنها بردارید. سریع جواب ندهید فرصت بخواهید و خوب فکر کنید. عشق را در دلتان پنهان نکنید، عشق را باید به زبان آورد. به حسودان اهمیت ندهید خودتان باشید. یک تجربه قدیمی به کارتان می آید و مشکلتان را برطرف می کند. عیب دیگران نکنید تا مایه تمسخر اطرافیان نشوید.

فال فردا متولدین مرداد

اگر قرار است مسئولیتی را به عهده بگیرید امروز بهترین روز برای انجام این کار خواهد بود. شرایط کیهانی موجود باعث شده است انرژی جسمانی و ذهنی شما افزایش قابل توجهی پیدا کرده و اثرات فوق العاده ای روی عملکرد شما بگذارد. هر گونه احساس کمبود و یا عدم اعتماد به نفس را دور انداخته و قدم هایی که برای آغاز موفقیت آمیز این پروژه و دست یافتن به هدفتان لازم است را بردارید. هیچ گاه عشق خود و رابطه عاطفی خود را با دیگران مقایسه نکنید، این کار اشتباه محض است و فقط مانع لذت بردن شما از رابطه تان خواهد شد. برای موفقیتتان در کاری نیاز به تلاش بیشتری دارید. شخصیت شما دارای جذابیت های بسیاریست که سبب می شود در بسیاری از محافل از شما صحبت شود. در رابطه با نیتتان دل نگرانی را از خودتان دور کنید، کارها به آرامی رو به انجام است. در مورد پیشنهادی که می شود دست و پایتان را گم نکنید.

فال امروز متولدین شهریور

اگر این اواخر کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کرده اید امروز دوباره انرژی و خلاقیت را در وجود خود احساس خواهید کرد و حتی قدرت جسمانی بیشتری نیز خواهید داشت. امروز شما آماده اید برای یافتن جواب سوال هایی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اید هر کاری لازم باشد را انجام دهید، اما باید مواظب باشید دچار ساده انگاری نشوید و اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد را به عنوان جواب صحیح در نظر نگیرید. حقیقت این است که بهترین جایی که می توانید به دنبال پاسخ سوال هایتان باشید درون خودتان است. به مسائل مهم بپردازید و خودتان را از حواشی دور نگه دارید. این روزها بهترین زمان برای تجربه هر کار تازه است حتی اگر از حوصله کافی برخوردار نباشید. در مورد مسائل مالی به زودی گره از کار شما باز می شود. در خانواده تان موفقیت بزرگی حاصل می شود و بیمارتان شفا می یابد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر کاری هست که به نظرتان خیلی جالب می آید و دلتان می خواهد آن را امتحان کنید امروز روز خوبی برای این کار می تواند باشد. کمی ماجراجویی برای شما موجی از انرژی، هیجان و خلاقیت را به سوی شما روانه خواهد کرد و این چیزها برای پیشرفت شما ضروری هستند. شما به طور ذاتی برای سلامت روحی خود به انگیزش مداوم نیاز دارید. حتی رفتن به جایی در نزدیکی های محل زندگیتان که تا به حال نرفته اید هم آدرنالین مورد نیازتان را به شما خواهد بخشید. تغییری مثبت و نوید بخش را در زندگی خانوادگی خود تجربه خواهید کرد. در رابطه با کاری که حالا در دست دارید عجله نکنید، آرام و با دقت پیش بروید. زندگی عاطفی تان در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد حتی اگر حالا متوجه آن نباشید. صداقتتان نتیجه داده.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای حفظ آرامش خودتان باید تلاش بیشتری بکنید و سعی کنید تعادل خودتان را حفظ کنید. اگر احتیاط نکنید مکالمه پیش پا افتاده ای که اصلا انتظارش را هم ندارید در یک لحظه به یک جنگ تمام و کمال تبدیل خواهد شد. شما احساس می کنید که تنها حرف درست را خودتان می زنید و نظر خودتان هر چه که باشد همان صحیح است، اما متاسفانه موضوع به این سادگی که به نظر می رسد نیست. خوشبختانه اگر بتوانید کنترل این تعصب و احساسات شدید را برای مدت کوتاهی در دست بگیرید این حالت خیلی سریع برطرف خواهد شد. شادی هایتان را به رضایت دیگران گره نزنید. با خودتان خلوت کنید، خودتان را بهتر بشناسید و بدانید از زندگی چه می خواهید و چه نمی خواهید. گذشته را مرور نکنید، عمر کوتاه است امروز را زندگی کنید. تا می توانید غم را از خودتان دور کنید. رفتن قسمت آدمیزاد است.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود تمام تلاشی که شما می کنید تا همه چیز صریح و قابل درک باشد امروز سوء تفاهم های زیادی برایتان پیش خواهند آمد که باعث پریشانی و سرگشتگی شما خواهد شد. این شرایط تحت شرایط کیهانی امروز ادامه خواهند داشت و کار زیادی از دست شما در رابطه با آن برنمی آید. به جای این که برای اثبات حرف های خودتان و رساندن منظورتان به دیگران بیخود تقلا کنید سعی کنید تا فردا که اوضاع بهتر شود انرژی خود را با انجام کارهای هنری تخلیه کرده و سر خودتان را با این کارها گرم کنید.  این رفتار را کنار بگذارید و فراموش کنید. سعی کنید منطقی تر باشید. با شخصی که دائم با زخم زبان ناراحتتان می کند آرام برخورد کنید و از او فاصله بگیرید. افکاری را که ناراحتتان می کند بنویسید و بخوانید. به یک دوست برای انجام کار یا جابجایی کمک خواهید کرد. یک بلا از سرتان خواهد گذشت.

فال روز متولدین دی

امروز در خانه تان وضعیت گیج کننده ای به وجود خواهد آمد که تمام تلاش شما برای سردرآوردن از آن بی فایده خواهد بود و حتی امر و نهی کردن به دیگران نیز راه حل این مشکل نخواهد بود. متأسفانه مسائل عاطفی با استفاده از فشار وارد کردن به دیگران حل نمی شوند. شما در حال حاضر چنان در بطن ماجرا قرار گرفته اید که نمی توانید بیطرفانه و منصفانه در مورد آن قضاوت کنید. به جای تلاش برای اثبات و قبولاندن نظرات خود به دیگران سعی کنید راه حل دیگری پیدا کنید و گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نمی کنند. چیزی را به کسی خواهید بخشید. کناره گیری از امور استرس زای روزمره می تواند روحیه تان را عوض کند. نگران این نباشید که ممکن است کسی را برنجانید در غیر اینصورت تنها خودتان را اذیت می کنید و تمرکزتان را از دست می دهید. گاهی با عصبانیت و داد و فریاد می خواهید کارتان را پیش ببرید.

فال متولدین بهمن

شما دارید با تمام توانتان تلاش می کنید که ذهن خود را روی انجام کاری که به عهده تان گذاشته شده است متمرکز کنید و آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، اما متأسفانه ذهنتان درگیرتر از آن است که بتوانید کارها را با کیفیت و سرعت مورد انتظارتان پیش ببرید. شاید فکر کنید با وادار کردن خودتان به کار کردن می توانید به این وضعیت غلبه کنید اما کاملا در اشتباه هستید. پیش از هر کاری به ذهن و اعصابتان سر و سامانی بدهید و سپس با ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. سر ساعت سر قرارهایتان حاضر شوید تا بیهوده دیگران را کلافه و عصبانی نکنید. به یک میهمانی دعوت می شوید و با دیدن شخصی غافلگیر می شوید. قدر دوستی که با سختی زیاد کاری را برایتان انجام می دهد بدانید. ایده ای به ذهنتان رسیده که اگر آن را عملی کنید از نتیجه اش بسیار خوشحال خواهید شد.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز حرف های زیرکانه ای که می زنید ممکن است نیشدارتر از آن چیزی باشند که خودتان تصور می کنید. شما قصد ندارید کسی را برعلیه خود تحریک کنید، اما اگر مواظب لحن حرف زدنتان نباشید خودتان را در وضعیت دشواری خواهید یافت که نه می خواسته اید و نه فکرش را می کرده اید که در آن قرار بگیرید. همیشه سعی کنید با دیگران با لطافت و مهربانی صحبت کنید، این کار نه تنها دشوار نیست، بلکه راهتان را خیلی وقت ها هموارتر از آن چیزی که خودتان نیز انتظار دارید خواهد کرد. در صورت شرکت در کاری گروهی گره از یکی از مشکلات بزرگتان باز می شود. در خلال این دوره پر تکاپو و پر مشغله فعلی تان اوقاتی را هم فقط به خودتان اختصاص دهید و از طریق پیاده روی و یا مطالعه ذهن خود را باز کنید. با شخص نشست و برخاست کنید که هم جنس، هم دانش و هم مرتبه شماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه