تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو کدوم تصویر و برات جذابه تا بگم چقدر مضطربی | تست شخصیت شناسی

تصویری که انتخاب می کنید سطح اضطراب شما را نشان می دهد!

بگو کدوم تصویر و برات جذابه تا بگم چقدر مضطربی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 14937
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

در این تست هشت تصویر با هشت مدل متفاوت می بینید. شما فقط باید یکی از آنها را انتخاب کنید تا سطح فعلی اضطراب خود را به کمک آنها بسنجید .

در این تست هشت تصویر با هشت مدل متفاوت می بینید. شما فقط باید یکی از آنها را انتخاب کنید تا سطح فعلی اضطراب خود را به کمک آنها بسنجید و از حال فعلی تان آگاه شوید و با توجه به آن برای زندگی خود تصمیم بگیرید. پس با ما همراه باشید و در این مقاله جواب خودتان را پیدا کنید!

.

.

..

.

شماره یک

اگر دائماً چنین خط هایی را در ذهنتان ترسیم می کنید، به این معنی است که شما دو هدف دارید و همزمان هم به دو حرفه متفاوت علاقه دارید که یکی از آنها را متوجه شده اید. با این حال، دومی هنوز برایتان با اینکه جذاب است اما سرگرمی شماست. یا اینکه اکنون بر سر یک دوراهی سخت قرار دارید و دو گزینه برای انتخاب دارید ، اما هر کدام تقریباً به یک اندازه مزایا و معایب دارند. نکته اصلی این است که این دو هر چیزی که باشند به یک اندازه برای شما مهم و حیاتی هستند. سعی کنید با توجه به ندای درونیتان تصمیم آخر را بگیرید.

شماره دو

شما در حال حاضرخود را برای آینده آماده میکنید و برای آن کار میکنید. اقدامات شما با هدف گسترش پروژه فعلی یا رابطه های اجتماعی تان است. با این حال، شما نگران نوعی رابطه ناتمام یا پروژه ای هستید که مربوط به گذشته است. شما می خواهید همه کارها را خودتان انجام دهید و با کارتان زندگی میکنید و درصد زیادی از درگیری های ذهنی که دارید مربوط به زندگی شغلی تان است. شما باید به تجربه ها و سابقه کاریتان ایمان داشته باشید تا بتوانید قدم های درست بردارید.

شماره سه

شما اکنون در حال حل مشکلاتی دشوار هستید. شما مسئولیت هر اتفاقی که افتاده را می پذیرید و عواقب آن را درک میکنید اما با این حال باید بدانید که بی توجهی به وضعیت جسمانیتان ممکن است شما را عقب بیندازد. بهرحال ، هر آامتحان در زندگی فرصتی برای قوی تر شدن و به دست آوردن تجربه های جدید است. شما باید اهداف جدیدی تعیین کنید. سختی های زندگی نشان می دهد که ما برای آنچه میخواهیم بجنگیم. این بدان معنی است که شما باید به مسیر شکست خورده بازگردید و به چشم هایی بازتر از اول شروع کنید!

شماره چهار

شما فردی خلاق و فعال هستید، پتانسیل بالایی دارید و بینشی منحصر به فرد نسبت به دیگران دارید. شما ایده های زیادی دارید و میل به اجرای آنها دارید، اما هنوز نمی توانید مهم ترین را پیدا کنید و آنها را اولویت بندی کنید. خوب ، برای یک خالق ، این وضعیت بسیار معمولی است. برای شروع ، سعی کنید منطق را در نظر بگیرید و بفهمید که در کدام حوزه میتواند بهره وری شما را بالا ببرد و با آن و شروع کنید.

شماره پنج

در حال حاضر، شما بخاطر یک موضوع ناامید شدید ، شاید هم عصبانی هستید، و به نظر می رسد همه چیزعلیه خواسته های شما اتفاق افتاده است. این احساس تنشی که در حال حاضر حس می کنید عادی است و در موقعیت های سخت به سراغ مان می آید. اما ، اگر آن را تجربه کنید، شاید با واقعیت زندگی روبرو شوید. با فردی که کاملاً به او اعتماد دارید صحبت کنید.تا ذهنتان باز شود اگر نه نوت گوشیتان را باز کنید یا در یک دفتر هر چیزی که در ذهنتان هست را خالی کنید.

شماره شش

ممکن است شما در مرحله پیدا کردن خود واقعی تان باشید. احساس می کنید که دنیا در حال تغییر است و باید با برنامه ریزی برای آینده شروع کنید کارهای مهمی انجام دهید و برای پیشرفت خود قدم های کوچکتان را بردارید. بدانید که فکر کردن به اشتباهات گذشته مشکلی ست که خیلی از افراد با آن درگیر هستند و تنها راه درست کردن این وضعیت این است که با تمرکز روی زمان حال کارهایتان را انجام دهید.

شماره هفت

شما به احتمال زیاد در تلاش برای یافتن هماهنگی و تعادل در زندگی خود هستید. شما می خواهید همه چیز عالی باشد، اما در واقعیت هیچ چیز آن طور می خواهید جلو نمی رود. سعی کنید زیاد حرص نخورید و زندگی را آنگونه که هست بپذیرید : با سودها و ضررها، ناراحتی ها و خداحافظی ها، با شادی ها و غم ها. مهم ترین چیز آن است که خود را آنگونه که هستید بپذیرید.

شماره هشت

شما به سمت اهداف خود می روید و از طرف دیگر فراز و نشیب هایی را در مسیر آن تجربه می کنید برای پروژه ای که مشغول آن هستید باید صبور باشید و بدانید که زمان لازم است تا آرزوهای شما محقق شوند. متوقف نشوید ، به صورت مستمر تلاش کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه