قرعه کشی ایران خودرو | محصولات ایران خودرو

دور جدید قرعه کشی ایران خودرو با محصولات پرطرفدار برای نیمه شعبان | از ثبتنام قرعه کشی جدید ایران خودرو جا نمانید

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت فروش خودرو در سامانه یکپارچه لغو و قرار شد که هفته آینده تمام خودرو سازان در سامانه یکپارچه فروش داشته باشند.

دور جدید قرعه کشی ایران خودرو با محصولات پرطرفدار برای نیمه شعبان | از ثبتنام قرعه کشی جدید ایران خودرو جا نمانید
کدخبر : 14882
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت فروش خودرو در سامانه یکپارچه لغو شد.

امید قالیباف در یک گفت و گوی رادیویی اظهار کرد: برنامه خودروسازان بزرگ دولتی که قرار بود این هفته فروش خودرو بدون قرعه کشی داشته باشند لغو و قرار شد که هفته آینده تمام خودرو سازان در سامانه یکپارچه فروش داشته باشند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: این طرح از بزرگترین برنامه‌های فروش خودرو است که همه خودروسازان محصولات خود را به صورت یک پارچه در یک سامانه عرضه می‌کنند.

قالیباف ادامه داد: در صورتی که تقاضا برابر عرضه خودرو باشد خودرو بدون قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و در صورتی تقاضا بیشتر از عرضه باشد، متقاضیان در لیست انتظار قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: جزئیات این طرح عرضه گسترده خودرو به صورت یکپارچه چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای به اطلاع عموم می‌رسد.

وی همچنین در ارتباط با عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: علاوه بر خودروهای چینی قرار است که خودروهایی از دیگر کشورها مانند کره جنوبی در بورس کالا عرضه داشته باشیم اما میزان آنها کم است.

قالیباف گفت: با توجه به اینکه از ابتدا برنامه فروش خودروهای اقتصادی در بورس کالا مطرح بود عمده خودروهای عرضه شده در بورس کالا نیز چینی و زیر هزار دلار هستند اما اینکه اکنون قیمت بالایی به تومان دارند، وزارت صنعت مقصر نیست.

گفتنی است، عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت گفته بود که پیش فروش خودروهای داخلی (ایران خودرو، سایپا و بخش خصوصی) از روز چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد و در این طرح همه ثبت نام کنندگان خودرو دریافت می‌کنند اما زمان تحویل خودرو بین ۳ ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود.

قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

ایران‌خوردو اعلام کرده است: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی این گروه صنعتی عرضه می‌شود که موعد تحویل آن حداکثر یکساله درنظر گرفته شده است.

این طرح پیش‌فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا خواهد شد.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که به زودی اعلام خواهد شد، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.  

تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • تورج
    1

    قرعه کشی کار بیخودی است اگه قرار ه ماشین بدهند ۶۰۰۰۰۰ هزار دستگاه را با بازه زمانی مختلف یک جا بیارن تو بورس

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه