فال حافظ امروز | فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ امروز 9 اسفند ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 9 اسفند ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن
کدخبر : 14849
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ متولدین فروردین

غزل شماره ۳۳۹ دیوان حافظ: خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم

تعبیر غزل شماره ۳۳۹ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مراد دل تلاش و همت عالی لازم است، تمام تلاش خود را به کار گرفته و شکیبا باشید، خداوند بقیه کارها را درست خواهد کرد.

در سختی ها از یاری دوستان مورد اعتماد خود بهره بگیرید و به پروردگار توکل داشته باشید. در ایام خوشی دیگران را فراموش نکنید و به دوستان و یاران باوفا کمک کنید.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۳۸۷ دیوان حافظ: شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان

تعبیر غزل شماره ۳۸۷ حافظ در فال شما:

قناعت پیشگی در زندگی به شما آرامش می دهد، به آن چه در زندگی به دست آورده اید قانع باشید زیرا آبروی تان در خطر است و ممکن است به خاطر خواسته های خام عزت خود را از دست بدهید.

ظاهربین نباشید و درباره دوستان خود بیشتر تحقیق کنید تا آن ها بهتر شناخته و دچار دردسر نشوید. از لحظات زندگی لذت ببرید و غم و اندوه را از دل بیرون کنید.

فال حافظ متولدین خرداد

غزل شماره ۱۶۳ دیوان حافظ: گل بی رخ یار خوش نباشد

تعبیر غزل شماره ۱۶۳ حافظ در فال شما:

آنچه اهمیت دارد باطن زیبا و صیقلی می باشد و ظاهر در درجه دوم اهمیت دارد. تکیه بر ظواهر نکنید که صورت زیبا باقی نخواهد ماند. نیتی در دل دارید که نباید نگران آن باشید، به زودی دوران سختی خواهد گذشت و ایام خوشی و شادی فرا می رسد.

هیچکس بی عیب و نقص نیست، در جهت رفع نقایص و عیوب خود بکوشید و در مسیر کمال قدم بردارید. از نظر مالی موفقیت های بزرگی حاصل خواهد شد.

انشاالله به زودی بیمار شفا پیدا خواهد کرد. قدر دوستان صدیق خود را بدانید.

فال حافظ متولدین تیر

غزل شماره ۷۵ دیوان حافظ: خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست

تعبیر غزل شماره ۷۵ حافظ در فال شما:

شکست در برهه ای از زمان به معنای تمام شدن زندگی نیست! ناامیدی را کنار گذاشته و با عزمی راسخ بار دیگر شروع کنید.

همواره شکرگزاری خداوند را به جای آورید که هیچ مشکل و شکستی بی حکمت نیست و هر رخداد به ظاهر خوب یا بد به صلاح شما می باشد.

به زودی خبری خوش دریافت می کنید که از شنیدنش خوشحال خواهید شد.

فال حافظ متولدین مرداد

غزل شماره ۳۰۵ دیوان حافظ: به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل

تعبیر غزل شماره ۳۰۵ حافظ در فال شما:

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید.

از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فال حافظ متولدین شهریور

غزل شماره ۳۹ دیوان حافظ: باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است

تعبیر غزل شماره ۳۹ حافظ در فال شما:

گول ظاهر دیگران را نخورید و با وعده های آن ها خام نشوید. خداوند را به یاد داشته باشید و در گفتارتان از نام خدا غافل نشوید تا به اوج و مقام بالا دست پیدا کنید.

به دنبال کسب روزی حلال باشید هرچند کم و ناچیز به نظر برسد. برای رسیدن به مراد دل و مقصود باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و تمام همت خود را به کار بگیرید.

قناعت پیشه کنید تا زندگی به کامتان شیرین شود.

فال حافظ متولدین مهر

غزل شماره ۴۳۵ دیوان حافظ: با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تعبیر غزل شماره ۴۳۵ حافظ در فال شما:

گاهی پیش می آید که رفتار مناسبی با دیگران ندارید و در روابط خود زیاده روی می کنید. به سوی خداوند رفته و برای آخرت توشه ای جمع کنید که این دنیا فانی است.

از افرادی که قید و بندی نداشته و شما را از خدا دور می کنند برحذر باشید. از خداوند طلب عافیت کنید، بسیاری چیزها برای شما روشن خواهد شد و از این وضع دشوار خارج خواهید شد.

فال حافظ متولدین آبان

غزل شماره ۴۸۴ دیوان حافظ: تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی

تعبیر غزل شماره ۴۸۴ حافظ در فال شما:

به دنبال هوا و هوس رفتن عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت و به شدت پشیمان می شوید. چرا زود صبر و طاقت از دست داده و خود را بی ارزش می کنید؟

قدر توانایی ها و استعدادهای خود را بدانید و در انتخاب رفیق و دوست دقت کنید که به بیراهه کشیده نشوید. برای رسیدن به مقصود باید نقاط ضعف خود را شناخته و آن ها را برطرف کنید.

فال حافظ متولدین آذر

غزل شماره ۳۰۹ دیوان حافظ: عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

تعبیر غزل شماره ۳۰۹ حافظ در فال شما:

به تازگی شرایطی فراهم شده تا بتوانید توانایی های خود را به اطرافیان به اثبات برسانید. از این فرصت بهره برده و با عقل و اندیشه همه چیز را به دست آورید.

پروردگار همیشه یاور شماست و مقام و پول و عشق به شما داده است اما آیا شما هم شکرگزار خداوند هستید و ارزش نعمت های زندگی خود را می دانید؟

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۴۸۹ دیوان حافظ: ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره ۴۸۹ حافظ در فال شما:

اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید. غرور و خودبینی نتیجه خوبی نخواهد داشت، از آن برحذر باشید.

فال حافظ متولدین بهمن

غزل شماره ۴۵۱ دیوان حافظ: خوش کرد یاوری فلکت روز داوری

تعبیر غزل شماره ۴۵۱ حافظ در فال شما:

برای حل مشکلات و رفع موانعی که بر سر راه تان وجود دارد از عقل و درایت خود کمک بگیرید تا به راحتی از پس آن ها برآیید. از کینه و دشمنی کردن برحذر باشید و قناعت پیشه کنید تا دست نیاز به سوی هر ناکسی دراز نکنید.

در روزهای خوشی و کامیابی خداوند را فراموش نکنید و بندگان خدا را یاری دهید. در راه رسیدن به اهداف تنها به خداوند توکل داشته و به عقل و اراده خود متکی باشید.

فال حافظ متولدین اسفند

غزل شماره ۲۲۹ دیوان حافظ: بخت از دهان دوست نشانم نمی‌دهد

تعبیر غزل شماره ۲۲۹ حافظ در فال شما:

ناامیدی و یاس قلب شما را فرا گرفته ، بهتر است تا می توانید امیدوار بوده و بدون ذره ای تردید و با اراده قوی و گام های استوار به سمت هدف بروید و با تلاش و تصمیمات درست بهترین نتایج را به دست آورد.

هیچ چیز با راحت طلبی و تنبلی به دست نمی آید، اگر با وجود صبوری و تحمل و دعاهایی که کرده اید اثری از مراد دل نمی بینید نگران نشوید، بالاخره پاداش تحمل سختی ها را می گیرید و روزهای خوش فرا خواهد رسید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه