تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو ناخنات چه شکلیه تا چیزایی ازت بگم که خودتم خبر نداشتی | تست شخصیت شناسی

خیلی جالب است که می‌توان بر اساس شکل ناخن افراد به شخصیت شناسی آنها پی برد و با ویژگی‌‌های درونی آنها آشنا شد. با ما در مجله دلگرم همراه شوید.

بگو ناخنات چه شکلیه تا چیزایی ازت بگم که خودتم خبر نداشتی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 14811
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

با توجه به شکل که در ادامه مطلب خواهید دید می توانید ویژگی‌های شکل‌های مختلف ناخن را یاد بگیرید. و با خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنها آشنا شوید.

.

.

.

.

.

شخصیت شناسی شکل ناخن 1 بلند و مستطیلی

این افراد با این شکل ناخن بسیار خوش شانس هستند. آدمهای کاملا اجتماعی هستند. آدمهای بسیار باهوشی هستند و به خوبی می‌توانند با اطرافیان ارتباط برقرار کنند. شما از اینکه با این مدل افراد همراه باشید احساس خوشایندی دارید. این افراد اگر مشکلی در کارشان پیش بیاید به راحتی و با فکر می‌توانند بهترین راه حل را پیدا کنند.

شخصیت شناسی شکل ناخن 2 پهن و عریض

این افراد با این شکل ناخن عادت دارند که همه چیز را می‌سنجند. بسیار منطقی هستند. همیشه اول حرفشان را مزه می‌کنند بعد به زبان می‌آورند. این افراد کاملا توانایی این را دارند که شخصیت افراد را تحلیل و درک کنند.

این افراد دوست دارند همیشه چیزهای جدید کشف کنند و بسازند. این افراد همیشه به دنبال آرامش هستند و جز آدم های مفید به شمار می‌آیند.

شخصیت شناسی شکل ناخن 3 کوتاه و گرد

این افراد با این شکل ناخن سراسر وجودشان پر از استعداد است که شاید خودشان هم خبر نداشته باشند. خلاقیت و نوآوری در وجود این افراد موج می‌زند. اکثر کسانی که با این افراد رفت و آمد می‌کنند خوشحال هستند.

چون خوده این افراد به شخصه از زندگی شخصیشان رضایت کامل دارند. این افراد حاضرند همه جوره به عزیزانشان خدمت کنند. این افراد تمام تلاششان را می‌کنند تا به خواسته خود برسند.

شخصیت شناسی شکل ناخن 4 کوتاه و جویده شده

این افراد یک عادت خیلی بد دارند و آن این است که مرتب ناخن خود را می‌جوند و همین کار باعث شده تا شکل ناخن آنها زشت و بدفرم شود. البته در این عادت بدی که دارند افراد بسیار حساس و باهوشی هستند.

این افراد به روابط دوستی خیلی اهمیت می‌دهند و سعی دارند که رابطه های دوستی قدیمی را محکم و پابرجا نگه دارند و تا جایی که می‌توانند دوستی های جدید ایجاد کنند.

این افراد بر خلاف ظاهر آرامی که دارند اما در درونشان همیشه جنگی از احساسات برقرار است. این افراد آدمهای کاملا صادق و روراستی هستند و هیچوقت از بیان حقیقت نمی‌ترسند حتی اگر تلخ باشد.

شخصیت شناسی شکل ناخن 5 بزرگ و مستطیلی

این افراد با این شکل ناخن می‌توانند مدیر لایقی باشند و دیگران را به خوبی مدیریت کنند. چون احساس مسئولیت پذیری بالایی دارند. این افراد بسیار معتمد هستند و اطرافیانشان به خوبی به آنها اعتماد می‌کنند. این افراد همیشه از پس کارهای بزرگ به خوبی بر می‌آیند چون پشتکار بسیار خوبی دارند.

شخصیت شناسی شکل ناخن 6 و 7 مثلثی

این افراد هیچگاه ترس و اضطراب به خودشان راه نمی‌دهند. سعی می‌کنند همیشه برای انجام کارهایی که به آنها محول شده است از تمام وقت و انرژی خود مایه بزارند. این افراد در زمینه کار و مشاغل خودشان بسیار آینده نگر هستند و تاثیر خوب آن را در زندگیشان دیده اند.شخصیت شناسی با شکل رژلب

شخصیت شناسی شکل ناخن 8 و 9 بیضی و بلند

افراد با شکل ناخن بیضی نشان دهنده این هستند که آدمهای خلاقی هستند. بهترین ویژگی این افراد این است که آدم های خوش شانسی هستند. این افراد آرام و مهربان هستند.

این افراد به یک جمله کلی اعتقاد دارند و آن این است که کار و زندگی و تفریح را هیچگاه نباید باهم ترکیب کرد. این افراد به خوبی میدانند که چطور خوشحال باشند بنابراین احساس خستگی نمی‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه