تست شخصیت شناسی | تست شخصیت | تست هوش

بگو اول چی دیدی تو تصویر تا بهت بگم کجای کار عاشقیت میلنگه | تست شخصیت شناسی

آنچه در تصویر می بینید، نقطه ضعف شما را در زبان عشق فاش می کند!

بگو اول چی دیدی تو تصویر تا بهت بگم کجای کار عاشقیت میلنگه | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 14578
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

همه ما حداقل از یکی از 5 زبان اصلی عشق استفاده می کنیم براساس نظریه چاپمن، 5 روش بیان و تجربه عشق که “زبان های عشق” نامیده شده، عبارتند از : دریافت هدیه، اختصاص وقت، تائید و تشویق، خدمت کردن و تماس فیزیکی.

به این ترتیب در حالی که شما زبان عشق مخصوص خود را دارید، اما زبان های عشقی دیگر هم وجود دارند که درک آنها برای شما دشوار است. این موضوع، ضعف های پنهان شما در عشق است. شاید بسیاری از روابط به دلیل همین ضعف پنهان در عشق دچار شکست می شوند. پس چگونه می توانید زبان عشق خود را درک کنید و بر ضعف پنهان خود غلبه کنید؟

 
فقط کافی است این تست زبان عشق ساده را انجام دهید تا بفهمید که با کدام زبان های عشق کمترین سازگاری را دارید:

به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که در تصویر می بینید را یادداشت کنید. سپس به جواب ها وتفسیر آن ها مراجعه کنید.

اگر مردی قرمزپوش دیدید!

شخصیت

 

 

شما فرد مشغولی هستید، اگر در کنار فردی قرار می گیرید که زبان عشق او زمان با کیفیت است، در این صورت او را از دست خواهید داد. زیرا شما همیشه مشغول هستید و زندگی عاشقانه و روابط خود را در اولویت قرار نمی دهید. تعادل ضعیف کار و زندگی، نقطه ضعف شما در عشق است.

 
 
 

شما باید حداقل چند ساعت در هفته را برای همسرتان کنار بگذارید. مهم نیست چقدر مشغله دارید، عاقلانه نیست که در مورد عزیزان خود مصالحه کنید.

اگر مردی را روی زانو دیدید

شخصیت

کمترین سازگاری زبان عشق – اعمال خدمت یا فداکاری

 

می توانید بدون تسلط یا تحت فشار قرار دادن همسرتان آنچه را که می خواهید، نشان دهید. با انجام کارهایی که می خواهید آنها برای شما انجام دهند شروع کنید. اعمال شیرین خدمت یا فداکاری محدود به اتاق خواب نیست. ابراز نکردن عشق، ضعف پنهان شماست.

می توانید کارهای کوچکی مانند پختن ماکارونی مورد علاقه همسرتان در تعطیلات آخر هفته یا ترتیب دادن قرارهای غافلگیرکننده یا سفرهای تعطیلات یا کمک به او در خرید مواد غذایی یا لباسشویی انجام دهید. این چیزهای کوچک جمع می شوند و همسرتان مطمئناً عشق و فداکاری شما را درک می کند و متقابلاً پاسخ می دهد.

 

اگر چهره ای پنهان دیدید

شخصیت

کمترین سازگاری زبان عشق – کلمات تایید کننده

اگر هوس کلمات تاکیدی دارید، به همسرتان بگویید. شما می ترسید که شریک زندگی تان فکر کند شما ضعیف هستید و شما را ترک کند. اما شما باید از فرصت استفاده کنید. وقت آن رسیده است که خود را با این زبان عشق سازگار کنید.

لحظه ای که شریک زندگی تان بفهمد که پشت پرده قدرت خود به حمایت دائمی نیاز دارد، به بودن در کنار شما افتخار می کند و شما دو نفر به هم نزدیک تر می شوید.

 

اگر مردی در تاریکی دیدی

شخصیت

کمترین سازگاری زبان عشق – دریافت هدایا و لمس فیزیکی

 

 

 پس احتمالاً شما دو نقطه ضعف دارید. زیرا مرد را در سایه دیدید. اما جای نگرانی نیست ترسیدن از لمس فیزیکی اشکالی ندارد اما داشتن رابطه جنسی در ابتدا اجباری نیست. گرفتن دست همسرتان در حین راه رفتن یا در آغوش گرفتن او یا بوسیدن پیشانی او هنگام ملاقات، نشان دهنده عشق شماست.

اگر زبان عشق شریک زندگی شما دریافت هدیه است، دلیلی برای وحشت وجود ندارد. یک نشانه کوچک از عشق مانند گل یا شکلات نیز معجزه می کند. تنها چیزی که باید به آنها اطلاع دهید این است که به آنها اهمیت می دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه