عید کجا بریم؟ | پیشنهاد ویژه سفر نوروزی و رزرو هتل

عید کجا بریم؟ | پیشنهاد ویژه سفر نوروزی و رزرو هتل
کدخبر : 14495
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تعطیلات نوروز و عید برای همه ما ایرانی‌ها بهترین فرصت برای یک استراحت طولانی مدت و یک سفر بی‌دغدغه است. بیشترین تعداد روز تعطیلی، شروع شدن سال جدید، گرم‌تر شدن هوا و تصمیم به یک شروع پر انرژی در سال جدید همه از دلایل با اهمیت بودن این تعطیلات در سال است.

2q

برای بسیاری از ما سفرهای نوروزی با شهرهای شمالی گره خورده است اما باید توجه داشته باشید که شهرهای جنوبی برای تعطیلات نوروزی و روزهای آغازین سال بسیار مناسب‌تر از شهرهای شمالی هستند. شهرهای جنوبی کشور با توجه به گرم‌تر بودن و دارا بودن انواع تفریحات و جاهای دیدنی می‌تواند یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم بزند. در این مقاله قصد داریم با برشمردن مزیت‌های شهرهای جنوبی در تعطیلات نوروزی، سفر به شهرهای جنوبی و رزرو هتل نوروز 1402 بیشتر شما را راهنمایی کنیم.

جهت مشاهده لیست رزرو هتل نوروز 1402 کلیک کنید.

سفرهای نوروزی و شهرهای جنوبی کشور

بی‌شک عید نوروز زمان بسیار مناسبی برای قدم زدن در ساحل گرم و بازدید از باغ‌های پرگل و میل کردن نوشیدنی‌های خنک است. شهرهای جنوبی کشور به دلیل آب و هوای نسبتا گرمی که در آغاز سال دارند از جمله گزینه‌های بسیار مناسبی هستند که برای سفر می‌توانید انتخاب کنید.

با وجود اینکه شیراز جزء شهرهای جنوبی کشور محسوب نمی‌شود اما نزدیک بودن آن به جنوب و برخوردار بودنش از آب و هوای نسبتا گرم باعث شده این شهر تقریبا از حال و هوای جنوب کشور به دور نباشد. بدون تردید انتخاب استان‌هایی مانند: هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و همچنین جزیره‌های جنوب کشور برای سفر نوروزی انتخاب بسیار مناسبی است تا شهرهای با آب و هوای سرد که در غرب کشور قرار دارند.

 

3w

جزیره های جنوبی کشور

جزیره‌های جنوبی کشور هر کدام به یک دلیل برای سفر و گذراندن تعطیلات مناسب هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ایران بیش از 40 جزیره در جنوب دارد که ما تنها می‌توانیم از تعداد محدودی از این جزیره‌ها که مسکونی هستند بازدید داشته باشیم. در میان جزیره‌های ایران جزیره قشم و کیش با بیشترین تعداد مسافر و جذب گردشگر از شناخته‌شده‌ترین این جزایر هستند.

البته در طی سال‌های اخیر جزیره هنگام و هرمز و لاوان نیز به تعداد جزیره‌های پربازدید اضافه شده که خبر بسیار خوبی برای صنعت گردشگری می‌تواند باشد. انتخاب هر کدام از جزیره‌ها و اقامت در آن شما از تجربیات بینظیر و منحصر به فردی برخوردار خواهید بود. برای مثال با رزرو هتل کیش و طی کردن روزهای سفر خود در این جزیره شما از امکانات بسیار زیادی از جمله مراکز خرید، مراکز تفریحی گوناگون و گذراندن اوقات خود در یک ساحل با یک دریای بینظیر برخوردار خواهید بود. با اقامت در جزیره هنگام شما از پدیده خاصی مانند رقص دلفین‌ها و یا قدم زدن در یک ساحل شنی سفید بهره‌مند می‌شوید و امکانات دیگری که در این مقاله فرصت بازگو کردن آن نیست.

4e

با انتخاب هر یک از استان‌ها و جزیره‌های جنوبی شما شانس گذراندن یک تعطیلات گرم و پرانرژی را خواهید داشت چنانچه با رزرو هتل شیراز شما از طبیعت زنده شده بهار نیز لذت خواهید برد. بی شک شهرهای شمال و غرب کشور با دارا بودن هوای سرد و خشک و طبیعتی که هنوز در خواب زمستانی به سر می‌برد، شور و شوق عید و آغاز فصل را در شما به‌وجود نخواهد آورد. با انتخاب شهرهای گرم و استان‌های جنوب کشور شما از مناظر بهاری و تفریحات مناسب با آن قطعا لذت خواهید برد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه