تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو کدوم چشم و انتخاب میکنی تا یه چیزایی ازت بگم که خودتم خبر نداشتی | تست شخصیت شناسی

به چشم های زیر با دقت نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید.

بگو کدوم چشم و انتخاب میکنی تا یه چیزایی ازت بگم که خودتم خبر نداشتی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 14415
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

من چشم شماره 1 را انتخاب کردم. شما فردی همدل و بسیار مهربان هستید. همچنین زمانی که غم دارید سعی می کنید ناراحتی های تان را کسی متوجه نشود. در حقیقت دوست ندارید که مشکلات تان را با دیگران در میان بگذارید. در نهایت می توان گفت به خاطر داشتن روح بزرگ، کمک به دیگران یکی از بهترین ویژگی های شما می باشد.

 من چشم شماره 2 را انتخاب کردم.  همیشه تلاش می کنید که تصویر مثبتی از خود در ذهن دیگران ایجاد کنید. از طرف دیگر به خاطر روحیه وظیفه شناسی از وجود بی عدالتی در جامعه رنج می برید به همین دلیل سعی می کنید که تا حدودی با فعالیت های خود برای کاهش آن قدم بردارید.

 من چشم شماره 3 را انتخاب کردم. از آنجایی که گذشته ی تلخ شما بر زندگی امروزتان تاثیر گذار می باشد، از آن بیزار هستید. با این حال شما فرد بسیار قوی ای هستید به طوری که سعی می کنید هر طور که شده آرامش را به زندگی خود بیاورید.

 من چشم شماره 4 را انتخاب کردم. شما خیلی فکر می کنید و مدام در حال تجزیه و تحلیل کردن مسائل اطرافتان هستید. به همین خاطر به جزئیات زندگی خود توجه زیادی می کنید. در نهایت از نظر شما زندگی مثل معما می باشد که باید مدام آن را حل کرد.

 من چشم شماره 5 را انتخاب کردم. شما شخصیت مرموزی دارید و به این سادگی چیزی از خودتان را بروز نمی دهید. همچنین شما در مورد مسائلی صحبت می کنید که کاملا در مورد آن ها اطمینان داشته باشید.

 من چشم شماره 6 را انتخاب کردم.  شما احساسات بسیار عمیقی دارید به همین خاطر بی اهمیت و ناچیزترین چیزها به راحتی می تواند روی شما تاثیر گذار باشد. از طرفی به خاطر بالا بودن جنبه شهودی تان، اغلب اوقات خیلی زودتر از دیگران پی به اتفاقات می برید.

 من چشم شماره 7 را انتخاب کردم. از آن جایی که فردی پر قدرت و پرانرژی به حساب می آیید، همیشه مورد تحسین اطرافیان تان قرار می گیرید و برای آن ها الگو هستید. در زندگی گرچه تا حدودی مضطرب هستید اما آن را پنهان نگه می دارید و در تصمیم گیری های زندگی هم همیشه قاطع عمل می کنید.

 من چشم شماره 8 را انتخاب کردم. شما فرد منحصر به فردی هستید و این یونیک بودن شما باعث شده که در نزد دیگران فردی متفاوت و عجیب به نظر برسید. در زندگی خودتان خیلی همراه با قوانین پیش نمی روید یعنی فعالیت های زندگی را براساس سبک دلخواه خود پیش می برید.

 من چشم شماره 9 را انتخاب کردم. شما فردی کاریزماتیک، پر انرژی و مهربان هستید. همیشه در دسترس هستید و می خواهید مشکلات دیگران را حل کنید. همچنین شما فرد خوش بینی هستید و سعی می کنید همیشه جنبه های مثبت دیگران را ببینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه