فروش فوری خودرو | ثبت نام اینترنتی فروش فوری خودرو

متقاضیان خودرو ثبت نامی بخوانند | دور جدید فروش فوری خودرو با شرایط جدید

بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودرو‌های عرضه شده طی روز‌های ۲۴ و ۲۵ بهمن را ابلاغ کرد.

متقاضیان خودرو ثبت نامی بخوانند | دور جدید فروش فوری خودرو با شرایط جدید
کدخبر : 14338
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

بورس کالا شرایط خرید خودرو در ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه را اعلام کرد

در عرضه‌های روز 24 بهمن که کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو بر روی تابلو می‌روند مهلت ثبت نام سفارش ساعت 17 روز یکشنبه 23 بهمن است و به منظور مدیریت سفار شهای دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17:30 روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 30 درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر 3 دستگاه خودرو است.

در عرضه‌های روز 25 بهمن که فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره و ریسپکت روی تابلو می‌روند مهلت ثبت سفارش ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17:30 روز دوشنبه خواهند داشت.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودروسواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال 1398 از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 100 درصد بوده و هر کد ملی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد. ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

فروش فوری خودرو

شرکت خودروسازی مدیران خودرو شرایط فروش نقدی محصولات خود را با مدل 1402( ویژه بهمن ماه 1401)  اعلام کرد.

۱ ) زمان فعال شدن ثبت‌نام برای هر یک از خودرو‌ها، مطابق با شرایط این بخشنامه، توسط واحد فروش شرکت مدیران خودرو متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

۲ ) امکان افزایش حداقل میزان پیش پرداخت فروش نقدی با توجه به محدودیت شرکت‌های ارائه‌دهنده تسهیلات وجود خواهد داشت.

۳ ) مشتریان باید حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت‌نام، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند. بدیهی است در پایان مدت ذکرشده شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری ندارد.

۴ ) اعتبارسنجی مشتریان و ضامنین (عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق) مطابق با اطلاع رسانی‌های پیشین انجام می‌شود.

۵ ) تاریخ تایید پرونده‌های مشتریان توسط شرکت ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودروها است.

۶ ) ثبت‌نام تنها از محل رنگ‌های فعال سیستم فروش امکان‌پذیر است.

۷ ) در صورت تاخیر در تحویل خودرو (از تاریخ تحویل مندرج در قرارداد)، بنابر درخواست مشتری 12 درصد جریمه تاخیر قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

۸ ) هر کد ملی مجاز به یکبار ثبت‌نام (تا زمان صدور پلاک در ثبت نام های نقدی و تا زمان فک رهن در ثبت نام های اقساطی) است.

فروش فوری خودرو

در راستای اجرای این طرح تمامی مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ متولد شده‌ باشد، امکان پیش‌ثبت نام یک دستگاه از خودروهای این طرح را دارد. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است که متقاضیان می‌توانند تا روز یکشنبه۱۶ بهمن از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار http://bahman.iranecar.com اقدام نمایند. قرعه کشی روز دوشنبه ۲۴بهمن برگزار می‌شود. منتخبین قرعه کشی، باید ظرف مدت ۳ روز وجه کامل خود را واریز نمایند.

گفتنی است استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا ۷ روز پس از پایان پیش ثبت‌نام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.

در این طرح هر کدملی مجاز به ثبت نام برای یک خودرو و یک دستگاه خودرو است.

متقاضیان این طرح ضروری است به منظور آگاهی کامل از شرایط شرکت در این طرح مفاد این بخشنامه را مطالعه کنند.

فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره)، دیگنیتی پرایم و اینرودز اسفند ۱۴۰۱ تحویل خواهد شد و وانت کارا تک کابین تیپ۴ و وانت کارا دو کابین تیپ۴ و ریسپکت اردیبهشت ۱۴۰۲تحویل خریداران خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه