تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو دستتو چه جوری مشت می کنی تا زیر و بم زندگیتو بهت بگم | تست شخصیت شناسی

بگو چه جوری دستتو مشت میکنی تا شخصیتتو بهت بگم.

بگو دستتو چه جوری مشت می کنی تا زیر و بم زندگیتو بهت بگم | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 14164
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

شخصیت شناسی از طریق مشت؛ اگر 1 را انتخاب کردید

تست شخصیت شناسی

نتیجه شما این است:

شخصیت بیرونی:

حساس، دارای تخیل قوی وعالی. این افراد دوست دارند به مردم کمک کنند. روحیه دلسوز. مشتاق، نگران چیزهای بی اهمیت، کمی بی حوصله، پرانرژی. کنجکاو، ماجراجو، خنده دار، خود کنایه آمیز از دیگر ویژگی های شماست.

شخصیت درونی

میل به محافظت و رفتار صمیمانه، احساس شناخته شدن و پذیرفته شدن را دوست دارد. گاهی اوقات این احساس بسیار خوب است تا جایی که توسط دیگران به عنوان مزیت استفاده می شود. از زندگی ساده لذت می برد. مهارت های شهودی بالایی دارد.

شخصیت عاشقانه:

شما در بیان خوب نیستید، اگر شریک زندگیتان احساس کند که عشق شما 30 درصد است، در واقع 50 درصد یا بیشتر از آن است. لذا شما در بیان عشق صادق نیستید. ابراز احساسات را کمرنگ می کنید و گاهی احساسات خود را سرکوب می کنید. کسی هستید که کمتر عصبانی می شود و بدخلقی خود را برای عشق سرکوب می کنید. عادت می کنید با مردم خوب رفتار کنید. نمی دانید خودخواهی چیست.

اگر 2 را انتخاب کردید

شخصیت شناسی از طریق مشت

نتیجه شما این است:

شخصیت شناسی از طریق مشت؛ شخصیت بیرونی:

پر از استعداد، خلاق، باز و دوستانه. سخاوتمند، باهوش، با اعتماد به نفس قوی، قدرت طلب. سخت کوش، ایده آلیست، انعطاف پذیر و هوشیار.

شخصیت درونی:

دارای قلبی شکننده، آسیب پذیر با انتظارات فراوان.

 شخصیت عاشقانه:

همیشه بیش از حد فکر می کنید. اگر خود را در خاطرات افسرده گیر بیندازید، رها کردنشان سخت است. شما همیشه مردد هستید. مشتاق همراهی کسی هستید، اما به خودتان اجازه این کار را نمی دهید. از آنجا که شما شریک زندگی خود را بسیار دوست دارید و نمی خواهید او از شما متنفر یا ناراحت شود، بنابراین طوری رفتار می کنید که هیچ چیز ناراحن کننده ای برایتان مهم نیست.

شخصیت شناسی از طریق مشت؛ اگر 3 را انتخاب کردید

شخصیت شناسی از طریق مشت

نتیجه شما این است:

شخصیت بیرونی:

خلاقیت قوی، شوخ، چابک، در جمله بندی خوب، احساسی، سریع واکنش نشان می دهد. عملگرا، میل به زیبایی و هنر، متفکر، نگران، حساس. باهوش، با استعداد، طرفدار هماهنگی.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی با درخت:با انتخاب یکی از این درخت ها، خود را بهتر بشناسید!!

شخصیت شناسی از طریق مشت؛ شخصیت درونی:

بیشتر اوقات، شما فقط سکوت را انتخاب می کنید، اما این ملایمت شماست، ترجیح می دهید فداکاری کنید، بدون اینکه اجازه دهید کسی صدمه ببیند. درک شما سخت نیست، تنها چیزی که می خواهید کمی انعطاف و رویا است، و افرادی که شما را درک می کنند، پس همین کافی است.

شخصیت عاشقانه:

شما واقعاً از محیط شلوغ خوشتان نمی آید. یک محیط راحت مکان خوبی برای شما است و همینطور رابطه شما. بزرگترین ضعف شما داشتن قلبی نرم است. حتی زمانی که آسیب یا شوک بزرگی متحمل شوید، اگر آن شخص صمیمانه عذرخواهی کند، نمی‌توانید از فراموش کردن جلوگیری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • 0

    البته احساس درست بود

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه