خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

چگونگی بازکردن اینترنتی حساب وکالتی خرید خودرو | اطلاعیه مهم برای متقاضیان خرید خودرو ثبت نامی

برای ثبت نام درطرح پیش فروش ایران خودرو بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط مشتریان معرفی شده مسدود می شود.

چگونگی بازکردن اینترنتی حساب وکالتی خرید خودرو | اطلاعیه مهم برای متقاضیان خرید خودرو ثبت نامی
کدخبر : 14122
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​  خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کنند.

https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start

بانک صادرات

Https://sep.bsi.ir/sign

بانک ملی

https://firoozeh.bmi.ir/signin

بانک سپه

Http://ebanksepah.ir

خرید خودرو

کیوان پناهی افزود: در طرح فروش خودرو ویژه دهه فجر, ۴ خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مرحله از ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ آغاز می‌شود گفت: به متقاضیان مهلت داده شده است تا در بانک‌های هماهنگ شده (بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) حساب وکالتی افتتاح کنند تا بتوانند از طریق سایت‌های اینترنتی حساب وکالتی که یکی از شروط اضافه شده به ثبت نام است، را ایجاد کنند و حتی اگر در این بانک‌ها حساب هم دارند می‌توانند تغییر وضعیت به حساب وکالتی دهند.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: مبلغی که در این دوره ثبت نام باید سپرده شود, ۹۰ میلیون تومان است که در طول ثبت نام این مبلغ در حساب مشتری تا روز قرعه کشی باقی می‌ماند. پیش بینی می‌شود ۳ روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که احتمالا ۲۵ بهمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی برگزار شود.

پناهی افزود: پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده است ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، می‌تواند مبلغ مانده در حساب خود را برداشت کند.

وی ادامه داد: جلساتی مبنی بر اینکه چگونه می‌توان خودرو را به دست مصرف کننده نهایی رساند برگزار شد؛ در نهایت این پیشنهاد از طرف وزارت صمت و خودروسازان مطرح شد که با توجه به اشکالات به وجود آمده در ثبت نام‌های اخیر و اینکه مصرف کننده واقعی نتوانست از فرصت خرید استفاده کند، شرط حساب وکالتی به قرعه کشی اضافه شود تا خودرو به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد.

خرید خودرو

شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا فروش فوری محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی آغاز کند. شرایط فروش ویژه محصولات ام وی ام که برای بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است، نشان می دهد که خودروها با مدل ۱۴۰۱ و با محل تحویل شهرستان بم به مشتریان عرضه می شوند.

در این شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ خودروهای ام وی ام X22 دنده ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ خواهد شد. همچنین مدل خودروها ۱۴۰۱ بوده و محل تحویل، انبار کارخانه در شهرستان بم اعلام شده است.

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش اخیر مدیران خودرو ۱۲ درصد اعلام شده و برای ام وی ام X22 دنده ای و ام وی ام X22 پرو حداکثر تسهیلات ۴۰ درصد به مشتریان اعطا می شود. برای ام وی ام تیگو ۷ تیپ IE هم میزان تسهیلات ۶۰ درصد بوده و برای سایر محصولات نشان MVM، این تسهیلات ۵۰ درصد بهای مصوب خودرو است. این میزان تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو بوده و متقاضیان می توانند با حداکثر تسهیلات ۵۰ درصد با نرخ بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه، از محل بانک ها استفاده کنند. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و با نرخ بهره ۱۵ تا ۲۱ درصد است.

بر اساس اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند و این بخشنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه