فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام سایپا | پیش فروش سایپا

آخرین فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی و نصف قیمت بازار | حراج بی نظیر سایپا شروع شد

​گروه خودروسازی سایپا هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح پیش فروش محصولات خود را با عرضه ۴ خودرو اجرا می‌کند.

 آخرین فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی و نصف قیمت بازار | حراج بی نظیر سایپا شروع شد
کدخبر : 14102
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​ ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ٩ صبح پنجشنبه (١٣ بهمن ماه) با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس این گزارش؛ متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سه روز برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

براساس این گزارش؛ تنها متقاضیان عادی دارای حساب وکالتی با موجودی برابر میزان مبلغ درج شده در بخشنامه می‌توانند با ورود به سایت فروش سایپا ثبت نام کنند.

برای این منظور، متقاضیان عادی تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۲ بهمن ماه) فرصت دارند که نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر خود اقدام کنند.

براساس این گزارش؛ امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفته آینده به مدت سه روز اجرایی خواهد شد و ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

فروش فوق العاده سایپا

پی ۹۰ جدیدترین محصول سایپا دهه فجر رونمایی می شود.

 خودروی پی ۹۰ محصول جدید سایپا  در دهه فجر امسال رونمایی می شود. تا کنون از این مدل ۵۰ دستگاه تولید شده است.

پی ۹۰ سایپا  استاندارد سه ستاره اروپا و استانداردهای ۸۵ گانه کشور را خواهد داشت. 

سایپا پی ۹۰ به پیشرانه ME۱۶ مجهز خواهد شد. این پیشرانه محصول جدید مگاموتور است و در نمایشگاه قطعات خودرو ۱۴۰۱ نیز معرفی شده بود. موتور ME۱۶ در واقع همان موتور TU۵ پلاس است که در برخی بخش‌ها، تفاوت‌هایی در قطعات دارد و همین باعث شده تا ME۱۶ بیش‌تر از تیوفایو پلاس به نمونه فرانسوی، نزدیک باشد.

این پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سلیندر ۱۶ سوپاپ می‌تواند حداکثر ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها یا همان VVT را نیز دارد و قدرت از آن از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. لازم به ذکر است که قبلا اعلام شده بود که تندر ۹۰ ایرانی با پیشرانه شاهین به بازار می‌آید. اما اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این محصول به‌روزتر خواهد بود

سایپا برای افراد واجد شرایط بازمانده از ثبت نام طرح فروش فوری اطلاعیه ای صادر کرد.

در راستای پاسخ به تمامی درخواست‌های خرید طرح فروش فوق العاده بهمن ماه محصولات گروه سایپا هماهنگی لازم صورت پذیرفته است تا آن دسته از متقاضیان حائز شرایط ثبت نام طرح مذکور که موفق به ثبت نام در موعد مقرر نشده اند، امکان ثبت نام برای آن‌ها فراهم شود.

 بر این اساس به مشتریان حائز شرایط این طرح از طریق پیامک اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرکت سایپا برنامه دارد تا از اواخر مهرماه سال آینده، سهند را وارد بازار کند. همچنین بهتر است بدانید که متولی تولید خودرو سهند، پارس خودرو خواهد بود. به همین دلیل، در نمونه‌های اولیه که به نمایش گذاشته شده، سهند مزین به لوگو پارس خودرو شده است.

تیپ فول سایپا سهند به امکانات جدیدی چون سانروف، صندلی راننده با تنظیمات برقی زوایا همراه با گرمکن، رادار نقطه کور (BSD)، آنتن کوسه‌ای، سنسور نور (احتمال نصب سنسور باران نیز وجود دارد)، آینه‌های تاشو برقی همراه با گرمکن و… مجهز شده‌ است.

سایپا سهند به سری ارتقاء یافته موتور M۱۵ یعنی M۱۵ GSI مجهز خواهد شد که تغییراتی در بخش‌هایی چون سرسیلندر، هدرز و… داشته و سیستم هایی نظیر دریچه گاز برقی، سامانه زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها و… نیز به این موتور افزوده شده است. اما هم‌چنان این موتور ۸ سوپاپه بوده و درکل توانایی تولید بین ۸۹ اسب بخار، قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر، گشتاور را دارد. این موتور با اینکه مشخصات بالایی در روی کاغذ ندارد؛ اما باتوجه به وزن خودروهای سری X۲۰۰، عملکرد خوبی را در عمل از خود نشان داده است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی به جز موارد گفته شد، به نظر می‌رسد مواردی مانند فرمان کمکی برقی، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی ۷ اینچی به همراه دوربین دید عقب، سیستم کروزکنترل (در نسخه اتوماتیک)، تهویه مطبوع الکتریکی، فرمان D-CUT با غربلیک چرمی، دو ایربگ ایمنی، اتصال هوشمند خودرو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم GSI، سیستم TPMS و… را داشته باشد.

خبرها حاکی از آن است گروه خودروسازی سایپا علاوه بر واردات محصولات چانگان از جمله چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس قصد دارد دو شاسی بلند جدید از برندهای چینی وی جی وی و زوتی را نیز به بازار ایران بیاورد.

در ادامه با مشخصات این دو شاسی بلند جدید سایپا آشنا خواهیم شد.

وی جی وی U75 پلاس یکی از شاسی بلندهای جدید سایپا محسوب می‌شود که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو که در واقع نسخه اسپرت‌تر و قدرتمندتر U70 بوده از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 224 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد.

زوتی T300 همانند وی جی وی U75 پلاس برای مشتریان ایرانی ناشناخته نیست؛ چراکه این خودرو در سال 1398 نیز توسط شرکت خودروسازی راین روانه بازار ایران شد، اما اکنون شرکت سایپا قصد دارد آن را در ابتدا به شکل وارداتی و در ادامه به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کند. زوتی T300 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که مدل تنفس طبیعی آن می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. البته پیشرانه توربو این خودرو قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به همراه دارد که توسط گیربکس CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به احتمال زیاد سایپا نسخه توربو آن را با گیربکس CVT به ایران خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه