روانشناسی | تست شخصیت | شخصیت شناسی | تست روان شناسی

شکل انگشتات میگه که چه سرنوشتی در انتظاراته | تست شخصیت شناسی

شخصیت شناسی از روی انگشتان دست ؛ طول انگشت اشاره و انگشت حلقه شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد، با تست شخصیت شناسی از روی دست آشنا شوید.

شکل انگشتات میگه که چه سرنوشتی در انتظاراته | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 14036
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

طول انگشتان یک ویژگی عالی برای مطالعه شخصیت یک فرد است. ما در این مطلب شخصیت شناسی از روی انگشتان دست و بررسی آنچه طول انگشت اشاره و انگشت حلقه شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد؛ به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

طول انگشتان یک ویژگی عالی برای مطالعه شخصیت یک فرد است. برای شروع، باید آناتومی دست خود را بدانیم که با انگشت شست، انگشت اشاره، انگشت میانی، انگشت حلقه و انگشت کوچک (همچنین به عنوان انگشت صورتی شناخته می‌شود) شروع می‌شود. از نظر بیولوژیکی، سطوح بالای تستوسترون با انگشت اشاره کوتاهتر مرتبط است. این بدان معناست که شما به عنوان جنین در رحم در معرض مقدار بیشتری تستوسترون قرار داشتید. در حالی که مطالعات روانشناختی نشان داده اند که طول انگشت شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند. به ما اطلاع دهید که طول انگشت اشاره و انگشت حلقه شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد.

1.شخصیت شناسی از روی انگشتان دست: انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه

اگر انگشت سبابه شما از انگشت حلقه بلندتر است، پس شما رهبری هستید که به سرعت مسئولیت هر موقعیتی را بر عهده می گیرید. شما فردی با اعتماد به نفس و مدبر هستید که در پیشروی می درخشید. همچنین مشخص شده است که شما مدبر هستید و در مشاوره دادن بسیار خوب و عالی هستید. شما تعادل دارید. شما از آن دسته افراد نیستید که از روی هوس تصمیم بگیرید. شما فردی تحلیلگر، دارای هدف و دوراندیش هستید. مردم به دنبال پاسخ های درست از شما هستند. شما نسبت به اعمال خود نیز کاملاً محتاط هستید زیرا معمولاً تأثیر زیادی بر افراد اطرافتان دارید.

2. شخصیت شناسی از روی انگشتان دست: انگشت اشاره و انگشت حلقه هم اندازه هستند

اگر انگشت سبابه و انگشت حلقه شما هم اندازه هستند ، پس شما فردی هستید که زندگی متعادلی دارید. شما فردی دلسوز، وفادار و منظم هستید. شما حس خوبی به افراد دورتان می دهید که  شنونده خوبی نیز هستید. از کمک به دیگران و گوش دادن به مشکلات آنها لذت می برید. دیگران در حضور شما احساس راحتی می کنند، افراد در کنار شما مورد قدردانی قرار می گیرند. شما صلح آمیز هستید. مردم نیز به سمت شما کشیده می شوند و عمیق ترین رازهای خود را با شما به اشتراک می گذارند.

3. شخصیت شناسی از روی انگشتان دست : انگشت حلقه بلندتر از  انگشت اشاره 

اگر انگشت حلقه شما بلندتر از انگشت سبابه شما باشد، اعتماد به نفس بالایی دارید. شما فردی بسیار حساب شده هستید که با رویکردی عملی و منطقی نسبت به مسائل پیش می روید. شما یک ذهن استراتژیک دارید. شما در یک چیز گیر نمی کنید. به ندرت مانع یا مشکلی شما را منصرف می کند. اگر راه حل اول شکست بخورد، معمولاً یک طرح پشتیبان یا یک راه حل جایگزین دارید. شما همچنین شخصیت جذابی دارید و در بین جنس مخالف کاملاً محبوب هستید. شما طبیعتی دلسوز دارید. مطالعات نشان داده است که مردانی که انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره دارند، طبیعتی سازگار دارند.

آیا می دانستید که طول انگشت شما چند شگفتی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد؟ دانشمندان در طول تحقیقات خود بر روی ارتباط بین طول انگشت و شخصیت دریافتند که مردان و زنانی که انگشت حلقه بلندتر از انگشت سبابه دارند در پازل، بازی های فکری، ریاضیات، مکعب روبیک و ورزش های استقامتی برتری دارند. نه همه آنها، بلکه بیشتر افرادی که انگشت حلقه بلندتری دارند، تمایل به تبدیل شدن به دانشمند، مهندس و پلیس دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه