فال حافظ امروز | فال حافظ

فال حافظ امروز 9 بهمن ماه | پیشگویی امروز حافظ برای شما چیست؟

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی و زیر لب آرام بگویی: «ای حافظ شیرازی، تو محرم هر رازی، تو را به شاخ نباتت قسم می‌دهم که هر چه صلاح و مصلحت می‌بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده ساز»

فال حافظ امروز 9 بهمن ماه | پیشگویی امروز حافظ برای شما چیست؟
کدخبر : 13938
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره: ۳۳۹ دیوان حافظ:خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم

تعبیر غزل شماره ۳۳۹ حافظ در فال شما:

منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۸۵ دیوان حافظ: گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی

تعبیر غزل شماره ۴۸۵ حافظ در فال شما:

حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرینی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرجا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۴۱۳ دیوان حافظ: خط عذار یار که بگرفت ماه از او

تعبیر غزل شماره ۴۱۳ حافظ در فال شما:

برای گشایش در کار خود از دوستانتان کمک بگیرید هر چند که می ترسید آنها دست رد به سینه ی سما بزنند. اخلاق و رفتار پسندیده تان اعتبار شما را صد چندان نموده است. به خدا پناه ببرید از شر شیطان که راه پیشرفت برایتان باز است. بسم الله بگوئید و قدم بگذارید و از یاد خدا غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۲۲ دیوان حافظ: چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست

تعبیر غزل شماره ۲۲ حافظ در فال شما:

غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۲۱۳ دیوان حافظ: گوهر مخزن اسرار همان است که بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۳ حافظ در فال شما:

اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۴۱۵ دیوان حافظ: ای پیک راستان خبر یار ما بگو

تعبیر غزل شماره ۴۱۵ حافظ در فال شما:

خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۱۳۲ دیوان حافظ: به آب روشن می عارفی طهارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۲ حافظ در فال شما:

رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۴۸۹ دیوان حافظ: ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره ۴۸۹ حافظ در فال شما:

بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۴۸۸ دیوان حافظ: ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تعبیر غزل شماره ۴۸۸ حافظ در فال شما:

تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بساز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۲۹۳ دیوان حافظ: بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

تعبیر غزل شماره ۲۹۳ حافظ در فال شما:

اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۳۵۶ دیوان حافظ: گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

تعبیر غزل شماره ۳۵۶ حافظ در فال شما:

رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۴۶۱ دیوان حافظ: کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی

تعبیر غزل شماره ۳۳ حافظ در فال شما:

تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو میشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید. کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه