وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی با سود ۲ درصد | وام قرض الحسنه فوری با بازپرداخت طولانی و تحویل ۱ روزه

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی است و در اعطای وام به مشتریان خود دو روش وام نقدی و فوری را انتخاب کرده است.

وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی با سود ۲ درصد | وام قرض الحسنه فوری با بازپرداخت طولانی و تحویل ۱ روزه
کدخبر : 13929
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

این بانک‌ با 91 شعبه در سراسر کشور وام‌‌های نقدی و فوری به مشتریان خود پرداخت می‌کند.

ین تسهیلات با پشتوانه میانگین حساب در بانک دی است. سقف تسهیلات این طرح تا 200 درصد میانگین روزانه سپرده مشتری قابل پرداخت است وحداقل مبلغ تسهیلات برای اشخاص حقیقی و حقوقی 5 میلیون تومان و حداقل تسهیلات برای معرفی‌شدگان سازمان‌ها یا شرکت‌ها 20 میلیون تومان خواهد بود.

سود تسهیلات در طرح شکوه ارزش آفرین چهار درصد تعیین شده است. برای دریاف این وام متقاضی باید سپرده قرض‌الحسنه داشته باشد و در این طرح حداقل مدت زمان سرمایه‌گذاری پنج ماه و حداکثر 30 ماه خواهد بود.

بعد از گذشت مدت‌زمان الزامی سپرده‌گذاری، امکان برداشت کامل میزان سپرده برای فرد متقاضی وجود دارد و وجهی از فرد متقاضی بلوکه نخواهد بود.

در طرح شــکوه ارزش‌آفرین دی اقساط تسهیلات 2 برابر مدت سپرده‌گذاری در این بانک خواهد بود و حداکثر زمان بازپرداخت 60 ماه است.

طرح 24 بانک دی

طرح ۲۴ بانک دی در واقع وام فوری‌ است که در ازای سپرده‌گذاری، ظرف ۲۴ ساعت به افراد ارائه می‌شود. سود آن ۲ تا چهار درصد است.

سود این وام برحسب سود سپرده است یعنی چنانچه سود سپرده 2 درصد باشد سود وام نیز دو درصد است و یا چنانچه سود چهاردرصد باشد سود وام نیز چهاردرصد خواهد بود.

سقف وام 50 میلیون تومان و در قالب کارت اعتباری است. متقاضی باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشد که این سپرده نیز به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.

مهمترین شرط در دریافت وام این است که وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و دارای چک برگشتی باشد.

در طرح ره‌آورد بانک دی متقاضی با افتتاح حساب در این طرح می‌تواند، علاوه بر گرفتن دستگاه کارتخوان با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه هم دریافت کند.

این وام به ‌صورت قرض‌الحسنه است و چهار درصد کارمزد از وام کسر می‌‌شود. مدت زمان خواب سپرده در این وام سه ماه خواهد بود و سقف وام 20 میلیون تومان است.

طرح فرزانه ارزش آفرین

در طرح فرزانه ارزش آفرین فرد می‌تواند با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ تا ۱۸ درصد دریافت کند. سود این تسهیلات بین ۴ تا ۱۸ درصد و برحسب میانگین حساب متغیر است. بازپرداخت این تسهیلات بین ۶ تا ۶۰ ماه متغیر خواهد بود.

لازم به ذکر است که کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با ارائه معرفی نامه از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

طرح ویژه بانوان

تسهیلات طرح ویژه بانوان بانک دی مخصوص بانوان خانه‌دار و شاغل است که با شرایط زیر پرداخت می‌شود.

شاغل بودن دریافت‌کننده تسهیلات: در صورتی‌که افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد، می‌تواند از مزایای تسهیلات بهره‌مند شود. ولی این وام قابل انتقال به اقوام درجه یک شامل فرزندان و همسر است.

سپرده لازم برای این تسهیلات قرض‌الحسنه جاری است و مدت سپرده‌گذاری سه ماه و نرخ تسهیلات 18 درصد است.

سقف وام در این طرح 50 میلیون تومان تعیین شده که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان ارائه می‌شود و زمان پرداخت تسهیلات بلافاصله یک ماه پس از واریز مبلغ مسدودی است.

وام با سپرده بلندمدت

در طرح وام با سپرده بلندمدت متقاضی باید سپرده بلندمدت داشته باشد و در این طرح سپرده به مدت 70 ماه مسدود خواهد بود و سودی که به این سپرده تعلق می‌گیرد 20 درصد خواهد بود.

سقف اعطای وام در طرح سپرده بلندمت 500  میلیون تومان است و حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه خواهد بود.

برای دریافت تسهیلات طرح سروش ارزش آفرین بانک دی ابتدا نیازمند به افتتاح حساب بلندمدت در شعبه‌ها بانک دی است.

درصورتی که فرد حساب بانک دی نداشته باشد می‌تواند حساب بلندمدت افتتاح کند. سپس تا هر مبلغ سپرده که دارد می‌تواند تا ۸۵ درصد آن را تسهیلات با سود ۱۵ درصد دریافت کند. درحالی که سود ۱۲درصد به سپرده شما تعلق می‌گیرد.

با توجه به تسهیلاتی که بر روی سپرده خود دریافت می‌کنید، سپرده شما بعنوان ضامن در نظر گرفته می‌شود و نیازی به ارائه ضامن جداگانه برای دریافت این تسهیلات نیست. همچنین بازپرداخت این تسهیلات بنابر انتخاب وام‌گیرنده به ترتیب ۲۴،۱۲ و ۳۶ ماه است.

افرادی که مشکل نقدینگی ندارند و می‌خواهند بخشی از پول خود را نگه دارند و بقیه آن، به‌صورت نقد در اختیارشان باشد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه