زیبایی | سلامتی

رنگ موهای ترند نوروز ۱۴۰۲ | امسال عید موهام و چه رنگی کنم؟

هر سال با توجه به تغییر رنگ سال و معیار های زیبایی ترند های آرایشی و رنگ موهای جدید معرفی خواهند شد.

 رنگ موهای ترند نوروز ۱۴۰۲ | امسال عید موهام و چه رنگی کنم؟
کدخبر : 13765
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در این مقاله قصد داریم رنگ مو سال ۱۴۰۲ را معرفی کنیم در پایان این مقاله شما می توانید بهترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ را بیابید و با یک انتخاب درست به روز ترین و درخشان ترین فرد یک جمع باشید.

بلوند پلاتینی

رنگ موی پلاتینی همیشه پر طرفدار بوده است . همه اینها به این دلیل است که یک نوع رنگ بسیار متفاوت از رنگ های دیگر است. این تکنیک شامل استفاده از عوامل سفید کننده، تونرها، ماسک های آبرسان پودرهای شیمیایی و مقدار زیادی پراکسید هیدروژن است. پوست‌های سرد که به پوست‌های روشن یا گلگون نیز معروف هستند، به خوبی با این رنگ مو هماهنگ می‌شوند. اگر پوست روشنی دارید این رنگ را به عنوان رنگ مو سال ۱۴۰۲ به شما پیشنهاد می کنیم.

رنگ موی بلوطی

رنگ موی بلوطی  در واقع یک رنگ قهوه ای با تناژ قرمز یا نارنجی است و فقط تیره تر است و می تواند در تناژ های مختلف باشد. و به همین دلیل است که می تواندبا تمام رنگ های پوست به خوبی ترکیب می شود. این یک رنگ تا حدودی برای همه مناسب است. اما لازم به ذکر است که در پوست های سرد، کنتراست بسیار زیبایی ظاهر می شود. از این رنگ به عنوان بهترین و طبیعی ترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ نیز یاد می شود.

رنگ مو بلوند

رنگ موی بلوند از همیشه از پر طرفدار ترین ها بوده که انواع مختلفی هم دارد رنگ موی بلوندی که برای رنگ مو سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است. بلوندی است که بین بلوند اسکاندی و بلوند دارچینی می باشد . این رنگ بسیار خاص و زیباست اما اگر درباره اینکه به شما می آید یا خیر تردید دارید می توانید از تکنیک هایلایت کردن مو استفاده کنید و یا به مقاله چگونه رنگ موی مناسب انتخاب کنیم مراجعه کنید.

خانم‌هایی با پوست‌های گرم بیشتر به بلوند هایی با تناژ های نارنجی و زرد روی می آورند . نکته دیگر در نظر گرفتن رنگ ابرو است، لازم است توازن طبیعی بین این دو وجود داشته باشد.

بلوند قارچی

رنگ موی بلوند قارچی شاید در حال حاضر چندان شناخته شده نباشد، اما یکی پر طرفدار ترین های رنگ مو سال ۱۴۰۲ خواهد بود. این رنگ ترکیبی از هایلایت های خاکستری بیشتر و قهوه ای روشن است. برای کسانی که می خواهند رنگ بسیار روشن را ترک کنند، ایده آل است.

انواع هایلایت

رنگ مو با هایلایت به دو صورت انجام می شود. اولی با کلاه که به مش کلاهی معروف است. این کلاه از سیلیکون ساخته شده و هزاران سوراخ دارد. به این ترتیب فرد باید انتخاب کند که کدام قسمت ها را می خواهد از این سوراخ ها کشیده، تغییر رنگ داده و سپس رنگ آمیزی کند. هایلایت بهترین روش رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ است.

راه دیگر این است که بخش های کوچکی از بقیه مو جدا شده و در فویل آلومینیومی با دکلره پیچیده شود. به این ترتیب، هیچ نوع دردی را احساس نخواهید کرد و کمی متفاوت از گزینه قبلی است. از جمله رنگ های پیشنهادی برای انجام هایلایت ، بلوند طلایی، شنی و مرواریدی است.

بلوند مسی

رنگ موی مسی شباهت زیادی به موهای قرمز دارد. از آنجایی که این رنگ بسیار جذاب و خیره کننده  است، توجه های زیادی را به موهای بلندتر و براق جلب می کند و با تمام تناژ های پوستی خوب می شود  با این حال، رنگ پوستی که بیشتر با  این رنگ جور در می آید، رنگ پوستی است که دارای تناژ مایل به زرد است. از بلوند مسی میتوانید به عنوان رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ استفاده کنید.

برای تشخیص رنگ پوست خود، یک ترفند آنالیز ساعد است. کارشناسان نشان می دهند که اگر رنگ رگ ها مایل به آبی و بنفش باشد، رنگ پوست قطعا سرد است. با این حال، اگر رنگ دیده شده کمی بیشتر زرد و رگه ها کمی سبز است، تن شما گرم است.

رنگ موی مایل به قرمز

رنگ موی مایل به قرمز همان چیزی است که ما به آن قرمز تیره می گوییم بسیار درخشنده و زیباست و موها را زیباتر نیز نشان می دهد این رنگ مو از جذابترین های رنگ مو سال ۱۴۰۲ است.. این نوع رنگ موها معمولاً از خشک شدن موها جلوگیری می کند چرا که تغییر رنگ زیادی روی موها ایجاد نمی شود و باعث آسیب نمی شود.

بنابراین، موهای مایل به قرمز دارای سایه‌هایی از قهوه‌ای هستند که در نهایت باعث گرم‌تر به نظر رسیدن تارها می‌شوند. پوست های تیره با این نوع رنگ ها هماهنگی بسیار خوبی دارند.

رنگ مو آبی

رنگ موی آبی یکی از پرکاربردترین رنگ‌های این روزهاست. اطلاعات استایلیست ها نشان می دهد که در سال ۱۴۰۲ این رنگ یک ترند بزرگ خواهد بود. در میان همه راه هایی که برای آبی کردن موها وجود دارد، بهترین راه استفاده از تونر است. با این روش رنگ معمولا تا ۱۲ بار شست و شو روی مو باقی می ماند.(البته که کمرنگ شده و تناژ اولیه را از دست می دهد.)

آبی بهترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲

با این حال، از لحظه ای که رنگ را انتخاب می کنید، به تنی که استفاده می شود توجه کنید. نکته بسیار مهم دیگر این است که تن رنگی که انتخاب کرده اید نه تنها با موها، بلکه با رنگ پوست و مدل شما همخوانی دارد. بیشتر اوقات موها نیاز به دکلره شدن دارند، بنابراین قبل از انجام هر کاری با یک فرد متخصص صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

رنگ موی بنفش

یک نکته خوب برای داشتن رنگ موی یاسی، استفاده از پودر بنفش است. با این حال، باید مراقب دیوارها، حوله ها و کف جایی که این روش را انجام می دهید، باشید. این به این دلیل است که پودر بنفش این قدرت را دارد که هر کجا که می رود، اثر خود را به جا بگذارد. اولین قدم برای داشتن رنگ موی بنفش زیبا دکلره کردن آنهاست.

پس از آن می توانید رنگ یاسی را با مقداری اکسیدان دلخواه مخلوط کنید. رنگ ها با توجه به مقدار و ترکیب های استفاده شده متفاوت خواهند بود. این رنگ این قدرت را دارد که رنگ پوست را بسیار روشن کند. نکته دیگر این است که در فصول گرم با رنگ های زیاد، همیشه بیشتر به چشم می آید. رنگ بنفش نیز از بهترین ها برای رنگ مو سال ۱۴۰۲ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه