فال ابجد امروز | فال ابجد | فال ابجد روز

فال ابجد امروز 29 دی ماه | طالع خودر را با ما دنبال کنید

حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز 29 دی ماه | طالع خودر را با ما دنبال کنید
کدخبر : 13645
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه برپا می کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده می شوند و تو را ترک می کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از جایی که انتظار نداری سود و منفعتی به تو می‌رسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: نیت خوبی کرده ای؛ طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری و یا به فکر شراکت و سرمایه گذاری هستی بخت با تو یار است به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو خواهد داد. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی ات به وجود می‌آورد. اگر در همه امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ج د ب

تعبیر فال ابجد: طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر یا انجام معامله ای را داری، انجام بده که برایت سودبخش است.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: به زودی مشکل یا ناراحتی ات بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون داری چند روزی صبر و سپس به آن اقدام کن؛ به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می گیرد.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: از چیزی دلخور یا غمگین هستی. فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است. به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می رسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود. به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگی ات پدید می‌آید. به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: گشایش خوبی در کارت ایجاد می شود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی می رسی که به تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی، به زودی از او خبری به تو می رسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا خواهی کرد.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب د ج

تعبیر فال ابجد: بسیار تلاش کرده‌اید، سختی‌ها را تحمل کرده و صبور بوده‌اید. نگران نباشید که سختی‌ها رو به پایان است و زندگی جدیدی منتظر و پیش روی شماست.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: به آنچه نیت کرده ای می‌رسی ولی باید صبور باشی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری. در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک تر شوی. سال آینده برای تو بهتر از هر سال دیگر است چراکه به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که با موفقیت همراه خواهد بود.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر فال ابجد: در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کارها بر وفق مرادت خواهد بود و سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد. مال حلال خوبی به دست می‌آوری. قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه