فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

فروش ویژه پژو 207 با شرایط خاص | فروش فوری ایران خودرو از این تاریخ

ایران خودرو قصد دارد پژو ۲۰۷ را در چند رنگ جدید به تولید برساند.

فروش ویژه پژو 207 با شرایط خاص | فروش فوری ایران خودرو از این تاریخ
کدخبر : 13603
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آنطور که به نظر می‌رسد پس از بررسی نظرات و میزان تقاضای مشتریان این رنگ‌ها به پالت رنگی ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ اضافه شود.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو بااشاره به اجرای طرح پیش فروش خودرو به شکل لیزینگ گفت: براساس برنامه،‌گروه صنعتی ایران‌خودرو معوقات آنچنانی در تحویل خودروهای ثبت‌نام شده ندارد و فقط برای خودرو تارا که ۳ ماه پیش مشکلی در حوزه تامین فرمان برقی ایجاد شده بود، با تاخیر در تحویل مواجه شدیم.

مدیرعامل ایران خودرو با تشریح جزئیات جدیدی از درباره طرح فروش فوری ایران خودرو به شکل لیزینگ، از ادامه قرعه‌کشی محصولات شرکت خودروسازی خبر داد.مهدی خطیبی در گفت‌وگویی درباره گلایه‌های مردم از تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده و فروش فوری ایران خودرو، گفت: طی ۷ سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود ۲۲۰ هزار دستگاه است که اگر نسبت به تولید امسال محاسبه کنیم می‌توان گفت که طی یک دهه اخیر نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

مدیرعامل ایران خودرو بااشاره به اجرای طرح فروش فوری ایران خودرو به شکل لیزینگ گفت: براساس برنامه،‌گروه صنعتی ایران‌خودرو معوقات آنچنانی در تحویل خودروهای ثبت‌نام شده  در فروش فوری ایران خودرو ندارد و فقط برای خودرو تارا که ۳ ماه پیش مشکلی در حوزه تامین فرمان برقی ایجاد شده بود، با تاخیر در تحویل مواجه شدیم.

وی افزود: مجموع خودرو تارا با دنده دستی و اتومات معوق ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه است. وی با تاکید بر تحویل به موقع خودروهای ثبت‌نامی گفت: ممکن است یک هفته تا ۱۵ روز زمان تحویل تغییر کند اما تا حد امکان خودروها به موقع تحویل می‌شود.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که آیا زیان انباشته ایران خودرو با عرضه خودرو در بورس کاهش یافته، تصریح کرد: قطعا هر سیاستی که منجر به کاهش فروش زیر نرخ تمام شده کالا شود در نهایت به کاهش زیان انباشته کمک می‌کند. عرضه خودرو در بورس نیز یکی از این راه‌ها است از ابتدای عرضه خودرو در بورس کالا تا یکشنبه هفته جاری حدود ۱۸ هزار دستگاه عرضه شده و ماکماکان عرضه‌ها و فروش‌ها در طرح‌های جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده ادامه خواهد داشت.

وی درپاسخ به این پرسش که قرعه‌کشی ایران خودرو به جز طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده همچنان وجود دارد، توضیح داد: بله؛ سورن، پژو۲۰۶ و پژو پارس انجام شده و می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در صورت اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت به زودی و ظرف چند روز آینده شاهد بزرگ‌ترین پیش فروش محصولات ایران خودرو خواهیم بود.

وی افزود: این طرح، طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از نرخ خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود. این طرح برای مشتریان واقعی است که می‌تواند آرامش خوبی به بازار دهد.

خطیبی همچنین درباره تیراژ تولید ایران خودرو، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و ابلاغ ریاست جمهوری در اسفند سال گذشته قرار بر این بود که تولید امسال خودروسازان از جمله ایران خودرو ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد؛ امروز رقم تولید ما بیش از ۴۸۱ هزار دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۱ هزار دستگاه بیشتر تولید شده و حدود ۴۸ درصد افزایش تولید داشتیم. بنابراین در شاخص‌های تولید، صدور فاکتور یا فروش و تحویل، این نسبت رعایت شده و در وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سال قبل قرار داریم.

درهمین حال گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده، در راستای پاسخ به نیاز بازار، برای افزایش عرضه خودروها در بورس کالا برنامه‌ریزی شده و این گروه صنعتی قصد دارد تعداد دفعات عرضه در بورس کالا را از یک روز در هفته به دو روز در هفته افزایش داده و طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شود.

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود ضمن اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه خودروها در بورس کالا بر اساس قیمت‌های مصوب عرضه می‌شوند، اعلام کرده: «در طول هفته اخیر، عرضه ۲۰۷ در بورس کالا با کاهش نرخ مواجه بوده و مشتریان توانستند خودرو را با نرخ پایین‌تری نسبت به عرضه قبلی خریداری کنند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ «شرایط نرخ خودرو در بازار هفته جاری نشان داد که قیمت‌ها در بازار خودرو کاملا وابسته به شاخص‌های کلان اقتصادی، به‌ویژه نرخ ارز بوده و میان عرضه خودرو در بورس کالا و نرخ بازار هیچ‌گونه ارتباط معناداری وجود ندارد.»

همچنین بر اساس این اطلاعیه، قیمت پژو ٢٠٧ در هفته گذشته و دومین عرضه در بورس کالا کاهشی بوده و این در حالی‌است که نرخ این خودرو با افزایش یا کاهش نرخ ارز در نوسان بوده است. در نهایت این گروه صنعتی تاکید کرده؛ خودروهای عرضه شده در بورس کالا در زمان زودتر از موعد تحویل مندرج در اطلاعیه عرضه به مشتریان تحویل داده می‌شوند. ضمن اینکه مشتریانی که تمایل به دریافت خودرو بلافاصله پس از صدور سند دارند، می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو یا نمایندگی مجاز و مراجعه به سایت تولیدی، نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.

همچنین گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرده در راستای شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی، نخستین خودروهای هایما ۸S که در مرحله آزمایشی راه اندازی خط مونتاژ این محصول تولید شده، از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

اظهارات گروه صنعتی ایران‌خودرو درحالی عنوان می‌شود که بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۸۷۶ هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه و رشد ۱۸ درصدی آن در هم‌سنجی با پارسال است. به گزارش ایرنا، در مدت مشابه سال گذشته ۷۴۳ هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده بود. بیشترین تولید انجام شده در این مدت مربوط به دسته خودروهای سواری با ۷۶۰ هزار دستگاه بود که ۸۶.۷ درصد از مجموع تولیدات را تشکیل می‌دهد. این میزان تولید در مقایسه با ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ رشد ۱۳ درصدی داشته است. در دسته وانت، خودروسازان داخلی با ثبت رشد ۵۱ درصدی، ۸۹ هزار دستگاه تولید داشتند. برپایه این گزارش، در آذر امسال حدود ۱۲۸ هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که بیشترین میزان تولید ماهانه خودرو طی پنج سال گذشته است.  این آمار نسبت به ماه پیش نیز افزایش پنج درصدی نشان می‌دهد. در این ماه شاهد تولید بیشترین خودرو در پنج سال اخیر در گروه سایپا به تعداد حدود ۴۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه بودیم که نسبت به ماه پیش افزایش سه‌درصدی داشته است. همچنین تولید بیشترین خودرو در 4 سال اخیر در ماه جاری در گروه ایران‌خودرو به تعداد حدود ۶۲هزار دستگاه به ثبت رسید که حاکی از افزایش هشت درصدی نسبت به ماه پیش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه