تعطیلی این استان تا آخر هفته

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

تعطیلی این استان تا آخر هفته
کدخبر : 13533
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

در چند روز گذشته با ورود سامانه سرد و بارشی به استان گلستان از روز سه‌شنبه تا فردا یکشنبه شاهد دورکاری شدن ادارات دولتی و غیرحضوری شدن مدارس در استان گلستان هستیم، اما براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

افزایش چشمگیر مصرف گاز از چند روز پیش سبب قطع گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان شده و از صبح امروز هم گاز مشترکان خانگی با افت فشار و قطعی روبه‌رو شده است.

جلسه اضطراری مدیریت بحران استان گلستان نیز با حضور مدیران استان در استانداری گلستان برگزار و تصمیم‌های لازم با توجه به ادامه سرما گرفته شد.

 مدارس و ادارات تهران تعطیل شد

تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی این استان فردا (یکشنبه) به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران تهران:با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، فعالیت مدارس در روز یکشنبه  به صورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز به قوت خود باقی است.

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت فشار گاز در این استان‌ها شده است. بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برای صرفه جویی در مصرف گاز برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در طی روزهای آینده تعطیل شدند.

برخی ادارات و مراکز آموزشی کشور فردا تعطیل شدند که فهرست این استان‌ها در زیر آمده است:

ادارات گلستان دورکار و مدارس غیرحضوری شد

تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

فردا ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.

ادارات و مدارس مشهد فردا تعطیل شد

مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دیماه تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.

همچنین بنا بر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد ممکن است تعطیلی مدارس تا پایان هفته ادامه پیدا کند.

ادارات استان سمنان یکشنبه دورکار شدند

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران سمنان گفت: تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی این استان فردا (یکشنبه) به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

 با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، فعالیت مدارس در روز یکشنبه  به صورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز به قوت خود باقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه