فال روزانه 17 دی ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 17 دی ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 13272
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین 17 دی:

فال روز تولد: شما اهداف بزرگی در سر دارید و خوشبختانه انرژی‌تان نیز برای رسیدن به آن‌ها زیاد است. ممکن است تعدادی از برنامه های امسال تان نقش بر آب شود اما در نهایت با صبر و تلاش به تمام آن‌ها خواهید رسید. با افرادی معاشرت کنید که به شما احساس شادی می دهند. سرمایه شما تندستی، خانواده و دوستانتان هستند پس برای نعمت هایی که دارید شکرگزار باشید. در زمینه مسائل عاطفی بهار و تابستان بهترین فصل برای پیش بردن رابطه هایتان و یا شروع یک رابطه عاطفی جدید خواهد بود. تا می توانید برای رابطه تان وقت بگذارید زیرا پاییز و زمستان سرتان خیلی شلوغ خواهد شد.

فال روزانه متولدین فروردین

تغییر بزرگی در زندگی تان رخ داده و شما درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. در واقع اعتقاد دارید که هر جایی از شرایط کنونی شما بهتر است. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. فردی که به آن علاقه دارید از شما دوری می‌کند. بهتر است به او زمان بیشتری بدهید. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

پس از چند مدت ها، امروز احساس خوبی را تجربه می‌کنید بنابراین آن را به سادگی از دست ندهید. بهتر است با شریک زندگی خود قرار ملاقاتی بگذارید و فعالیتی را که هر دوی شما به آن علاقه دارید، انجام دهید. انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از آن برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر انداخته اید. امروز زمان مناسبی است تا با او تماس بگیرید و پس از عذرخواهی قرار ملاقاتی به او بگذارید. بیش از این درنگ کردن به ضررتان تمام خواهد شد. هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

فال امروز متولدین خرداد

این روزها هر چه سعی می‌کنید مسائل را برای دیگران بیشتر توضیح دهید، نتیجه عکس می‌دهد و دیگران آن‌ها را زیاد جدی نمی‌گیرند و ساده از کنارشان می‌گذرند اما شما به تلاش تان ادامه دهید. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاق‌های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. شما می‌توانید از مشکلات درس بگیرید یا در آنها غرق شوید. همه چیز در دست های شماست پس با اعتماد به نفس بالا پیش روید و به خودتان کمک کنید. در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین تیر

در مقابل دیگران جایگاه بی طرفانه داشته باشید. شما با کمک افراد دور و برتان احساس شادی و آزادی بسیاری خواهید کرد اگر دست از پیش داوری بردارید. با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست، با عشق تان قراری بگذارید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. شما نمی دانید آینده چه خوابی برایتان دیده، کار امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جایی دل دل نکنید وگرنه وسوسه رفتن و افسوس اش همیشه با شما خواهد ماند.

فال فردا متولدین مرداد

از مشورت با دوستی که برای کمک سمت تان آمده، صرف نظر کنید. اگر امروز با مشکلات عاطفی برخورد کردید، بگذارید قلبتان به تنهایی تصمیم نهایی را بگیرد. احساسات شما در این ماه به اوج خود می‌رسد و روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد بنابراین با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید، حتما در آن شرکت کنید زیرا نگاه شما را به زندگی تغییر خواهد داد. راهی را باید هر چه زودتر انتخاب کنید، بیش از این درنگ کردن به ضررتان تمام می شود. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.

فال امروز متولدین شهریور

شما از نظر عاطفی دیگر رنجیده خاطر نیستید بنابراین امروز قلبتان را باز بگذارید و در ارتباطات تان سخت گیر نباشید. بیشتر افراد از به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دیگران در هراسند اما شما فکر نکنید که باید آن‌ها را مانند یک راز در دل خود نگه دارید بلکه درست برعکس، در بیان آن‌ها آزادانه عمل کنید. تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

گفتن برخی حرف ها به کسی که نباید کار درستی نیست. حضور شما تأثیر زیادی بر دیگران، به خصوص دوستان تان، خواهد گذاشت، آن را نادیده نگیرید و برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. افراد برای حرف‌های شما ارزش زیادی قائل‌اند بنابراین قبل از بیان کلمات خود، آن‌ها را خوب بسنجید و طبق آنها عمل کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خلاق، سخت کوش و اجتماعی باشید. مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.

فال روزانه متولدین آبان

دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای اهداف تان دست به کار نشوید، همه مسایل پیچیده تر به نظر خواهد رسید. در زمینه عاطفی در شرایط سختی به سر می‌برید. مشکل اینجاست که چیزی بین رابطه شما با معشوق تان جدایی می‌اندازد و به جای نزدیکی، مدام از هم دور و دورتر می‌شوید. به جای غر زدن، فکر حل آن باشید. اگر مجرد هستید و می‌خواهید برای اولین بار با فردی قرار ملاقات بگذارید، قبل از هر کاری خوب در مورد او تحقیق کنید اما افراط نکنید و خیلی وارد جزییات نشوید که به صلاح تان نیست. اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.

فال روزانه متولدین آذر

در مورد مشکلی به خاطر حفظ موقعیت تان مجبور می شوید سکوت کنید و عصبانیت خود را حفظ کنید. به همین روند ادامه دهید تا نتیجه مطلوب تان را بگیرید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. اگر در چاله ای گیر افتاده‌اید، منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. یک ندای درونی شما را وادار به رابطه با فردی خاص می‌کند. اگرچه نمی‌دانید که فردی در زندگی او است یا خیر اما این ریسک را می‌کنید و به جلو قدم بر می دارید. صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.

فال روز متولدین دی

تغییر رفتار شخصی احساسات شما را از حالت طبیعی تان بیرون می آورد. هوشیار باشید و چند روز صبر کنید سپس احساسات تان را دوباره مرور کنید و اگر احتیاج به بیان بود، این کار را انجام دهید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهید داد و آنها را متهم نخواهید کرد. امروز شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.

فال متولدین بهمن

آنچه در سرتان دارید را بیان کنید به شرط آنکه حرف های دیگران را نیز بشنوید. یک طرفه به قاضی نروید در غیر این صورت وقت تان را هدر داده اید. وقتتان را صرف افرادی که به شما اهمیت نمی‌دهند، نکنید. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز که از خواب بیدار می شوید، شور زندگی و اشتیاق در شما موج می زند، آن را با اطرافیانتان تقسیم کنید. شما جایگاه خود را در مسائل احساسی پیدا کرده‌اید و نسبت به شرایط و اطراف خود آگاهی کامل دارید. شما به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است. شاید گاهی باید لازم باشد برای نزدیکی به عشقتان از او دور شوید. نگران نباشید پس از گفتگو با هم به این نتیجه می‌رسید که هنوز امیدی برای رسیدن به آرزوهایتان وجود دارد. همدیگر را ببخشید و همه چیز را از نو آغاز کنید. در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه