الناز حبیبی | حواشی سلبریتی | حواشی بازیگران

عکس الناز حبیبی

عکسی از الناز حبیبی را در ادامه می بینید.

عکس الناز حبیبی
کدخبر : 13048
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.. خانوادۀ الناز حبیبی خارج از ایران زندگی می کنند. الناز حبیبی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.. الناز حبیبی با بازی در سریال (دردسر های عظیم) معروف تر از سابق خود گشت. الناز حبیبی از بازیگر های کم حاشیۀ کشور است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. وی که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. برای دوستانی که کنجکاو بودن قد و وزن این بازیگر خوب کشورمون رو بدونند اینکه قد الناز حبیبی ۱۵۳ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلو گرم  است.

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می کرد.

الناز حبیبی

وی می گوید:

اواخر کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند. با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

او در مورد حمایت های پدرش افزود :

پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد.

خانم حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در ۱۸ سالگی و از سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال ۱۳۸۶ و سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ شهرت یافت.

سال ۱۳۹۳ اوج شهرت وی با بازی در سریال دردسرهای عظیم و فیلم سینمایی خجالت نکش بود.

جوایز و افتخارات الناز حبیبی

برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره رنگین کمان چین برای فیلم زاپاس (۱۳۹۵)

نامزد جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین دوره جشنواره تئاتر فجر (۱۳۹۸)

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی بیستمین دوره جشن حافظ برای دوپینگ (۱۳۹۹)

مقام دوم بازیگری ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی (۱۳۸۷)

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۹)

این بازیگر درباره همکاری با لطیفی کارگردان سریال دودکش گفت :

کار با آقای لطیفی برایم لذتبخش بود. او کارگردان بسیار توانمندی است و بازیگران را به خوبی هدایت می‌کند. او کمک زیادی به بازیگر می‌کند تا خودش را بسازد.

لطیفی به راحتی از هر سکانسی نمی‌گذرد. تا زمانی که سکانس را آن طور که می‌خواهد در نیاورد امکان ندارد رضایت بدهد، حتی اگر مجبور باشد بارها صحنه را تکرار می‌کند. من از این نوع کار کردن لذت می‌برم. اگر کارگردانی به کاری که من انجام می‌دهم، کار نداشته باشد در این صورت تحمل کردن وضعیت برایم سخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه