الناز شاکردوست | ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و فوتبالیست معروف در کافه

به تازگی خبر ازدواج الناز شاکردوست با فوتبالیست کشور مطرح شده که شایعه ای بیش نیست.

الناز شاکردوست و فوتبالیست معروف در کافه
کدخبر : 13026
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

الناز شاکردوست الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است .الناز شاکردوست دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. الناز شاکردوست در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت.مهمترین چالش الناز شاکردوست در فضای مجازی پشتیبانی از همجنس‌گرایان بود . در ادامه به آخرین حاشیه الناز شاکردوست می پردازیم.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.

با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.

شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است.منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد.

الناز شاکردوست

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است.

جاهایی که می روم مرا با عنوان الناز شاکردوست بازیگر نمی شناسند بلکه با من مثل یک انسان عادی برخورد می کنند که این علاقه ام را بیشتر می کند.

خانم شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

پس از چند بازی مشترک با «هوتن شکیبا» هم خبر ازدواج این دو نشر یافت که بازهم صحت ندارد.

از بین بازیگران زن، بازی گلشیفته فراهانی و دوست صمیمی اش گواهر خیراندیش و در بین مردان بازی شهرام حقیقت دوست و مرحوم منوچهر نوذری را دوست دارد.

«رضا صادقی» و «کرت کوبین» آمریکایی خوانندگان مورد علاقه او در ایران و خارج می باشد و از «امیر تتلو» بعنوان نابغه یاد می کند.

الناز شاکردوست یکی از بازیگران فوتبال دوست می باشد که شدیدا طرفدار پرسپولیس است اما فقط در زمان دربی ها برای استقلالی ها کری خوانی می کند.

خیلی اهل موبایل نیست و به ندرت پاسخ تلفن هایش را می دهد او در اردیبهشت 1395 خط مبایل خود را به قیمت 240 میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه