فال تاروت امروز 30 آذر ماه | فال تاروت پیشگویی امروز

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

فال تاروت امروز 30 آذر ماه | فال تاروت پیشگویی امروز
کدخبر : 12863
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ابله: امروز ممکن است رابطه تان کمی سرد شود. اینکه چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید و آیا می توانید احساسات واقعی خود را بیان کنید، موضوعی بسیار مهم است. احمق در احساسی بسیار نترس و گاهی بی حواس است، اما هنوز هم به شدت به خواسته های شخصی خود توجه می کند. کودک درون بازیگوش شما سوار بر اسب سفید پیروزی شده و می تواند شادی زیادی را برایتان رقم بزند. شما نیز می توانید از این اتفاق لذت ببرید و احساسات خوب گذشته تان را دوباره تجربه کنید.پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین ادریبهشت:

کارت درویش : وقتی نمی توانید از خودتان حمایت کنید چه کسی از شما حمایت خواهد کرد؟ ممکن است امروز با این سوال دست و پنجه نرم کنید. درویش به ما می گوید که تاریکی پایان یافته و بار دیگر روشنایی خواهد آمد. با طلوع صبح، مشکلات مبرم مان حل شده و نور فانوس درویش، به تاریکی زندگی مان روشنی خواهد بخشید. آیا شریک کاری یا احساسی تان مانع تصمیم گیری های شما می شود؟ فضا امروز مملو از پرسش های مطرح نشده بوده و ممکن است بخواهید برای گشت و گذار، به مکانی ناشناخته بروید. درویش منتظر دیدن عکس العمل های اطرافیانش است.شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت مرگ: آیا یک بحران جدی برایتان به وجود آمده است؟ امروز ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد که شما را از حرکت باز دارد یا موضوعی برایتان خسته کننده شده باشد. این مشکلات می تواند غافلگیر کننده باشد، اما لزوما به معنای یک اتفاق نیست. ظاهر شدن کارت مرگ به این معنی است که باید روابط کاری یا احساسی خود را یک پله ارتقا دهید. ممکن است در این روز تجربیات و احساسات خود را با همسرتان در میان بگذارید، اما شکی نیست که رابطه تان در مرحله جدیدی قرار دارد.دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

 

فال تاروت امروز برای متولدین تیر:

مرد به دار آویخته موقتا تسلیم سرنوشت خود شده است. امروز به جای اینکه بدون اطلاعات مناسب یا ابزار لازم رو به جلو حرکت کند، انرژی خود را حفظ می کند تا بتواند اقدام درستی انجام دهد. توقف کردن به معنای عقب ماندن نیست، بلکه به معنی آماده سازی شرایط و انجام اقدامات صحیح است. ممکن است وضعیت کمی متشنج باشد. حتی قابل اعتمادترین رابطه ها نیز گاهی می تواند به چالش کشیده شود و در چنین مواقعی یک اتفاق هیجان انگیز می تواند به موضوعی احساسی تبدیل شود و سرنوشت شما را تغییر دهد.دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

 

فال تاروت امروز برای متولدین مرداد:

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.کارت عاشقان: ممکن است به صورت کاملا غیرمنتظره ای، با یک دوست یا شریک عاطفی قدیمی تماس بگیرید یا برای او پیامی بفرستید. اما نباید بنشینید و منتظر تماس مورد نظرتان باشید. می تواند شور و اشتیاقی را در وجودتان زنده کند که مدت هاست آن را احساس نکرده بودید. بیرون کشیدن کارت عاشقان مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. امروز چیزی در ذهن تان جرقه زده و می توانید پاسخ یک مشکل آزاردهنده را پیدا کنید. گاهی اوقات ممکن است درک درستی از مسائل نداشته باشید، اما با فاصله گرفتن از دغدغه های روزمره، شهودتان تقویت خواهد شد.

فال تاروت امروز برای متولدین شهریور:

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.کارت ماه ممکن است شما برای تغییر آماده نباشید و ارتباط قدرتمند شما با یک دانش درونی، امروز گواه این حقیقت خواهد بود. اطرافیان شما از این دانش پنهانی تان تعجب می کنند، اما این خردمندی، ناشی از یک عمر گوش دادن به ندای درونی تان است. امروز ممکن است راهی جدید و نوآورانه در پیش بگیرید و مشکلات تان را حل کنید. کارت ماه نشان می دهد که راه حل های قبلی مبهم و بی نتیجه بوده و اکنون می توانید پاداش فداکاری های خود بگیرید.

فال تاروت

 

فال تاروت امروز برای متولدین مهر:

کارت چرخ سرنوشت : امروز خوش شانسی وارد زندگی تان شده و مردم از شما انتظار دارند که هیچ کار اشتباهی انجام ندهید. شما می خواهید قبل از این که چرخ سرنوشت وارد دوران رکود خود شود، کارهای خود را به انجام برسانید. این کارت نشان دهنده پایان یافتن یک اتفاق در گذشته است. پیشرفت شما ناگهان متوقف شده و شاید لازم باشد قبل از هر گونه اقدام دیگری، ابتدا پایه های لرزان زندگی تان را محکم کنید. ممکن است مجبور باشید فصل گذشته زندگی تان را ببندید و برای آینده ای متفاوت آماده شوید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین آبان:

شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین آذر:

کارت جهان : امروز می توانید اتفاقات تازه ای را تجربه کنید. جهان کارت رستگاری و پاداش کارهایی است که در گذشته انجام داده اید. این پاداش می‌تواند به اشکال مختلف، مانند ارتقاء شغلی، کار جدید، یا دیدن اتفاقات مثبت در زندگی تان دیده شود. امروز ممکن است کمی بی تاب باشید، اما گذر زمان، درک شما را بیشتر خواهد کرد. کارت جهان به شما یادآوری می کند که یک دوره از زندگی تان تمام شده و اکنون ممکن است چرخه کاملا جدیدی برایتان شروع شود. قبل از اینکه بتوانید این موقعیت را قضاوت کنید، باید به درک بیشتری برسید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین دی:

کارت درویش: امروز چیزی در ذهن تان جرقه زده و می توانید پاسخ یک مشکل آزاردهنده را پیدا کنید. درویش راهنمایی بسیار بخشنده است که می تواند تاریکی های زندگی تان را روشن کند. گاهی اوقات ممکن است درک درستی از مسائل نداشته باشید، اما با فاصله گرفتن از دغدغه های روزمره، شهودتان تقویت خواهد شد. کشمکش و قضاوت می تواند رابطه شما با شریک تجاری یا احساسی تان را به بن بست برساند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که دست از توقف بردارید و به جهتی که برای شما مناسب تر است، حرکت کنید

 

فال تاروت امروز برای متولدین بهمن:

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.ملکه مادر واقعی زمین و الگویی برای ماست. در روز شنبه می توانید با زنی ملاقات کنید که این ویژگی ها را دارد. او چرخه های طبیعت را درک می کند و اگر قرار است برنامه ای به ثمر بنشیند، زمان بندی مناسب آن را می داند. اگر به نتایجی که می خواهید نرسیدید، پس باید بدانید که اکنون زمان مناسبی برای آن نیست. کارت ملکه به شما یادآوری می‌کند مواقعی وجود دارد که فرد بیش از حد توانش، مسئولیت هایی را به عهده گرفته است. ملکه اعتدال می‌گوید: امروز باید در این زمینه تجدید نظر کنید، حجم کاری خود را متعادل کرده و خودتان را محدود نکنید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین اسفند:

کارت برج: امروز ممکن است بین واقعیت و خیال جدالی وجود داشته باشد و شما را سردرگم کند. شاید از خودتان بپرسید آیا کسی مرا فریب می دهد یا من خودم را گول می زنم؟ برج کارت توهم، سرخوردگی و گاهی ناامیدی است. با توجه کردن به احساسات تان، از دنیای خود کمی فراتر بروید. چه در زمینه کاری و چه در موضوعات شخصی، خبرهای تازه این فرصت را به شما می دهد که از زندگی تان بیشتر لذت ببرید. با در دست داشتن کارت برج می توانید به سرعت شرایط را تغییر دهید. به نظر می رسد که امروز می توانید بر همه مخالفت ها غلبه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه