قرعه کشی ایران خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو

آغاز دور جدید قرعه کشی ایران خودرو | حراج یلدایی سوگولی ایران خودرو نصف قیمت بازار و تحویل فوری

گروه صنعتی ایران‌خودرو از ١٠ صبح امروز (سه‌شنبه) طرح فروش فوق‌العاده آریسان ۲ دوگانه‌سوز را آغاز می‌کند. قیمت این خودروها قطعی، موعد تحویل سه ماهه و با توجه به اینکه خارج از فرآیند قرعه‌کشی است، تنها برای متقاضیان عادی اجرایی می‌شود.

آغاز دور جدید قرعه کشی ایران خودرو | حراج یلدایی سوگولی ایران خودرو نصف قیمت بازار و تحویل فوری
کدخبر : 12855
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خودروسازان بزرگ با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار،  طرح قرعه کشی ایران خودرو را مطرح کرده اند. طرح قرعه کشی ایران خودرو به این صورت است که با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند. گرچه پیش‌تر فروش خودرو و انجام قرعه‌کشی ایران خودرو توسط سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شد اما در حال حاضر خودروسازان به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می‌رسانند.​قرعه کشی ایران خودرو با حضور ناظران ویژه برگزار شد و منتخبان دور جدید قرعه کشی ایران خودرو مشخص شدند

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (سه‌شنبه ٢٩ آذر ماه) برای چهارمین بار طرح فروش وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز را این بار در قالب فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی ۲۸۵ میلیون تومان و موعد تحویل ٩٠ روزه اجرایی کرده است.

این مرحله از فروش آریسان ۲ها که خارج از فرآیند قرعه‌کشی است، تنها برای متقاضیان عادی عرضه شده است.  متقاضیان از ١٠ صبح امروز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. مدت زمان ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز پنجشنبه (یکم دی ماه) در نظر گرفته شده است.  

محدودیت‌ ثبت‌نام تنها داشتن گواهی‌نامه معتبر است و بر این اساس افراد دارای پلاک انتظامی فعال نیز می‌توانند پیش از تکمیل ظرفیت، اقدام به ثبت‌نام کنند. البته که بدیهی است، با هر کدملی تنها امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو وجود دارد و تلفن همراه فرد ثبت‌نام‌کننده بایستی به‌نام خود متقاضی باشد.  

گفتنی است، وانت آریسان۲ ایران‌خودرو دوگانه‌سوز دارای موتور قوی XU۷P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

قرعه کشی ایران خودرو

هیئت پذیرش بورس کالای ایران با پذیرش خودروی ریسپکت گروه بهمن، T۵ گروه صنعتی فردا، وانت کلوت از شرکت مکث موتور و کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) از شرکت آریا دیزل موتور موافقت کرد.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرش خودروی سواری ریسپکت شرکت بهمن موتور، T5 گروه صنعتی اتومبیل‌سازی فردا، کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) شرکت آریا دیزل موتور و وانت کلوت شرکت مکث موتور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و ششمین جلسه هیئت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 8 آذر در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

شرکت بهمن موتور سالانه امکان تولید 3 هزار دستگاه از این خودرو را دارا می‌باشد و این شرکت قرار است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل یک‌هزار و 500 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

گروه صنعتی اتومبیل‌سازی فردا سالانه امکان تولید 2 هزار دستگاه T5 را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 60 درصد تولید سالانه معادل یک‌هزار و 200 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت آریا دیزل موتور سالانه امکان تولید 703 دستگاه کامیون کشنده C&C را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 350 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت مکث موتور سالانه امکان تولید یک‌هزار و 319 هزار دستگاه وانت کلوت را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 660 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که هایما ۸S را که یکی‌ از محصولات جدید این گروه صنعتی است، در روزهای آینده از طریق بورس کالا عرضه می‌کند؛ این محصول برای اولین بار است که به فروش می‌رسد و اولین طرح فروش آن از مسیر بورس کالاست.

قرعه کشی ایران خودرو

هایما 8S که در سایت ایران‌خودرو خراسان به تولید می‌رسد، با عرضه در بورس کالا برای اولین بار وارد بازار کشور خواهد شد.  

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو آمده است که بر اساس " ارزیابی کارشناس‌های بازار خودرو، مدل جدید هایما با توجه به رده بندی قیمتی و کیفیت، می‌تواند جایگاه مطلوبی را در میان خودروهای هم‌رده پیدا کند.  

این خودرو که در رده کراس اوورها قرار دارد، از نظر ظاهری کاملا مدرن و به روز است، جلو پنجره کرومی طرح کهکشانی همراه با چراغ‌هایی که تهاجمی طراحی شده‌اند، نوید حضور یک خودروی پر هیجان را می‌دهد. در نمای جلو پروژکتورها نیز همچون خودروهای کره‌ای کاملا بزرگ طراحی شده‌اند.  

این محصول از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۹۲ اسب بخار نیرو و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور موتور از دور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس است که بازه بزرگی از دور موتور به حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷.۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است. امکانات رفاهی و ایمنی خودرو نیز در بخش‌های مختلف قابل توجه و مورد خواست مشتریان است.

پیش‌بینی می‌شود، هایما 8S با توجه به آپشن‌های بسیار و متنوع و همچنین سابقه‌ای که مدل‌های S5 و S7 در ذهن خریداران ایرانی دارد، یکی از خودروهای جدیدی باشد که رانندگی با آن با توجه به حس قدرت و هوشمندی این خودرو لذت بخش و ایمن است. 

شرکت ایران خودرو طی مراسمی از محصول جدید خود TF21 رونمایی کرد. این محصول که در هنوز در مرحله اولیه طراحی و پرتوتایپ قرار دارد بر پایه پلتفرم P200 شرکت ایران خودرو طراحی و ساخته شده است. در ادامه با مشاهده عکس های محصول جدید ایران خودرو با ما همراه باشید.

ایران خودرو از محصول جدید خود که قرار است جانشین ۲۰۶ شود، رونمایی کرد. خودرویی که فقط طراحی آن حدود ۳۲ میلیارد تومان هزینه برد. این خودرو با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

صورت‌های مالی ایران خودرو از زیان مالی حدود ۶۰ هزار میلیارد تومانی حکایت دارد و مدیران این خودروسازی هم می‌گویند که با تولید هر دستگاه، به‌طور میانگین زیان ۹۰ میلیون تومانی را متحمل می‌شوند. حالا این خودروساز با هزینه‌کرد ۳۱ میلیارد برای تنها طراحی خودرو، قرار است این خودرو را با چه قیمتی وارد بازار کند؟

جعفری در این باره هم توضیح داد: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان به بازار برسد.

این محصول که از آن به عنوان جایگزین پژو 206 یاد می‌شود بر اساس رویکرد شرکت ایران خودرو در جهت بروزرسانی محصولات خود پا به عرصه گذاشته است. پیش از این شرکت ایران خودرو با محصول محبوب و البته قدیمی پژو 206 سهم بالایی از بازار خودروهای هاچ‌بک اقتصادی را داشته است و حالا با معرفی محصول جدید TF21 بر پایه پلتفرم P200 این شرکت در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای محصول قبلی خود معرفی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه