فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

فروش ویژه یلدایی سایپا شروع شد | فروش فوق العاده سایپا نصف قیمت بازار از دم قسط

سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد. این خودروساز آخرین روز پاییز دو هزار دستگاه شاهین را به بورس کالا می برد تا در دسترس متقاضیان قرار دهد.

فروش ویژه یلدایی سایپا شروع شد | فروش فوق العاده سایپا نصف قیمت بازار از دم قسط
کدخبر : 12830
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​ ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

این دومین عرضه شاهین روی تابلوی بورس کالا است. در اولین مرحله خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص 200 دستگاه شاهین را برای فروش از مسیر بورس کالا بخط کرد. اما تنها 64 دستگاه متقاضی برای خرید شاهین از بورس کالا اقدام کردند. بنابراین این شاهین ها با قیمت پایه فروخته شد.

قیمت پایه اعلامی برای شاهین 304 میلیون تومان بود. براساس اطلاعات منتشر شده درباره اولین فروش شاهین در بورس کالا متقاضیان باید 10 درصد قیمت پایه را به عنوان پیش پرداخت در حساب های وکلاتی خود ذخیره می کردند.

سایپایی ها دومین عرضه شاهین در بورس کالا را با همان قیمت پایه 304 میلیون تومانی در دستورکار دارند اما پیش پرداخت در نظر گرفته شده در این دور از فروش شاهین در بورس کالا 50 درصد قیمت پایه اعلام شده است.  زمان تحویل شاهین ها نیز 25 اسفندماه 1401 در نظر گرفته شده است. البته نارنجی های جاده مخصوص رنگ شاهین های عرضه شده در بورس کالا را در دور جدید مشخص نکردند. اما در اولین عرضه شاهین با دو رنگ سفید و مشکی در دسترس مشتریان قرار گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده خریداران مانند طرح های عرضه خودرو پیشین از مسیر بورس کالا ملزم به واریز 12 درصد مالیات و عوارض قانونی (برمبنای قیمت نهایی معامله)هستند. همچنین مبلغ 43 میلیون و 713 هزار و 65 ریال شامل: 38 میلیون و 137 هزار و 465 ریال بابت بیمه شخص ثالث و 5 میلیون و 575 هزار و 600 ریال برای خدمات مرتبط با خدمات شماره گذاری و پلاک بوده و دعوتنامه تکمیل وجه جهت مبالغ مذکور برای مشتری صادر می شود. در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا 5 روز پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

با توجه به نوسانات قیمت خودروها در بازار به نظر می رسد از این طرح فروش شاهین در بورس کالا به نسبت دوره اول استقبال بهتری شود.

فروش فوق العاده سایپا

​اولین اقدام سایپا در زمینه واردات خودرو مربوط به محصولات چانگان بوده و فهرست محصولات وارداتی سایپا و چانگان قطعی شده است.

سایپا برنامه دارد که در گام اول واردات خودرو به سراغ چانگان یونی تی ( UNI-T ) و CS35 پلاس رفته و بزودی اولین محموله این خودروها وارد کشور می شود.

دومین مرحله از پروژه های خودروهای وارداتی سایپا و چانگان به خودروهای CS55 پلاس و یونی کِی ( UNI-K ) اختصاص دارد

در کنار پروژه همکاری سایپا با چانگان برای واردات خودرو، این خودروساز ایرانی مذاکراتی هم برای واردات خودرو با نشان غیر چینی انجام داده و قرار است تا بزودی محصولات وارداتی غیر چینی سایپا هم به بازار معرفی شوند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده شرکت سایپا تصمیم دارد محصول آریا خود را با تغییرات اساسی نسبت به محصولی که در نمایشگاه های خودرو معرفی کرده است به بازار عرضه کند.

بر اساس اعلام سایپا خودرو آریا سال آینده وارد بازار می شود و قرار است این خودرو با پیشرانه پژو سیتروئن مجهز شود که در حال حاضر خودرو پژو ۲۰۰۸ از آن بهره می برد و مراحل مهندسی و داخلی سازی این پیشرانه جدید برای خودرو آریا در جریان است.

همچنین ساپیا دست به تغییر اساسی داشبورد اولیه این خودرو زده است و قرار است در ساخت آن از مواد باکیفیت تر و نرم استفاده کند.

همچنین در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در شهریور ماه امسال برگزارشد خودرو ۴۴M معرفی شد که تحقیق و توسعه آن با همکاری ایران‌خودرو در شرکت سایپا سیتروئن ادامه دارد، این خودرو قرار است با همان پیشرانه پژو سیتروئن در نظر گرفته شده برای آریا مجهز شود. مراحل داخلی سازی این پیشرانه با مشارکت ایران خودرو و سایپا ادامه دارد و در حال حاضربیش از ۵۰ درصد مراحل داخلی سازی آن انجام شده است.

موتور داخلی سازی شده ۱.۶ لیتری پژو سیتروئن ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ تیوتن متر تولید می کند همچنین دارای یک موتور دوقلو توربو شارژ است.

می‌دانیم که چرخ واردات خودرو به کشور به حرکت درآمده و به زودی اولین محموله خودروهای وارداتی راهی بازار داخلی خواهند شد. تا به امروز حضور برخی برندها و خودروها قطعی شده و برخی شرکت‌ها نیز در حال رایزنی برای عرضه محصولات خود هستند. سایپا که یکی از واردکنندگان قطعی خواهد بود با برند جاافتاده و چینی چانگان وارد میدان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه