فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

فروش فوری سایپا با تحویل فوری | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه

طرح فروش فوری سایپا شامل کوییک R و کوییک از امروز 12 آذر 1401 آغاز می شود.

فروش فوری سایپا با تحویل فوری | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه
کدخبر : 12443
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

طرح جدید فروش فوق العاده دو محصول کوییک آر و کوییک معمولی ویژه آذرماه 1401 از امروز  آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 1401/09/12 فعال خواهد شد.

زمان تحویل این محصولات 90 روزه می باشد.

شرایط طرح فروش فوری سایپا آذر 1401؛

نام محصول قیمت (تومان) رنگ

کوییک R 178.188.000 سفیدقرمز - مشکی قرمز - سفید مشکی - نقره ای مشکی - کرم مشکی

کوییک 168.242.000

می‌دانیم که چرخ واردات خودرو به کشور به حرکت درآمده و به زودی اولین محموله خودروهای وارداتی راهی بازار داخلی خواهند شد. تا به امروز حضور برخی برندها و خودروها قطعی شده و برخی شرکت‌ها نیز در حال رایزنی برای عرضه محصولات خود هستند. سایپا که یکی از واردکنندگان قطعی خواهد بود با برند جاافتاده و چینی چانگان وارد میدان می‌شود.

به نظر می‌رسد مذاکرات مدیران گروه صنعتی سایپا با مدیران کمپانی چانگان به نتایج خوبی منجر شده است. به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، با توجه به پیشرفت مذاکرات، چانگان یکی از خودروهای خارجی قطعی برای واردات خواهد بود. همان‌طور که می‌دانیم نام سایپا در لیست واردکنندگان مجاز آمده و بهمن حسین‌زاده خاطرنشان کرده که گفتگوها برای واردات چند مدل خودرو توسط شرکت‌های سایپا، پارس خودرو و سایپا سیتروئن انجام شده است.

حسین‌زاده افزود: رایزنی‌هایی با شرکای تجاری فرانسوی و چینی در حال انجام است و با توجه به نتایج به دست آمده، به احتمال زیاد با چانگان که سابقه همکاری خوبی با سایپا دارد وارد مبادله خواهیم شد.

وی در خصوص بدقولی‌های شرکای فرانسوی نیز گفت:در جریان تحریم‌ها برخی شرکای خارجی مثل رنو با تعلیق فعالیت و توقف خطوط تولید محصولات ضربه سنگینی به خودروسازان داخلی وارد کردند. با این حال این بدعهدی‌ها و محدودیت‌ها موجب شد تا با اعتماد به توانمندی‌های داخلی و همکاری و اتحاد خودروسازان بزرگ شاهد اقدامات خوبی در طراحی پلتفرم‌های جدید و رونمایی از محصولات جدید در صنعت خودرو کشور باشیم.

به گفته عضو هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا، برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو و استقبال بی‌نظیر قطعه سازان داخلی از آن نشان می‌دهد که صنعت خودروسازی در مسیر درستی قرار دارد و این یعنی رونق خودروسازی در طولانی‌مدت! یکی از مشکلات امروزه بازار خودرو، وجود و فراوانی قطعات تقلبی یا اصطلاحا زیرپله‌ای است که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است.

حسین‌زاده برگزاری چنین نمایشگاهی را مغتنم شمرده و معتقد است این رویداد فرصتی برای قطعه‌سازان معتبر فراهم می‌آورد تا قطعات با کیفیت خود را به نمایش در آورند.

وی افزود:افزایش عرضه قطعات زیر پله‌ای و قاچاق و بازی کردن با جان مردم در این روزها به معضلی برای کشور و صنعت خودرو تبدیل شده است؛ بحرانی که موجب اجرای طرح گسترده اصالت و نصب شناسه کالا روی بخش زیادی از قطعه از سوی وزارت صمت شده است تا به این ترتیب با تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات فاقد استاندارد، تقلبی و زیر پله‌ای برخورد شود.

طبق آمار، در حال حاضر نزدیک به ۱۰ میلیون دستگاه خودرو از شرکت سایپا در جاده‌های کشور تردد می‌کنند و این یعنی نیاز به خدمات پس از فروش احتیاجی مبرم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سایپا در شبکه خدمات پس از فروش استفاده از قطعات مطمئن و با کیفیت است.

عضو هیأت مدیره گروه صنعتی سایپا اضافه کرد: استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه قطعات امسال فرصت بسیار خوبی برای رویارویی این شرکت‌ها با تامین‌کنندگان بزرگ و قطعه‌سازان برای معرفی توانمندی‌ها، همکاری و انعقاد قراردادهای تامین سرمایه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه