خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه | خرید خودرو با شرایط ویژه و تحویل فوری

زمان فروش فیدلیتی و دیگنیتی در بورس اعلام شد

خرید خودرو بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه | خرید خودرو با شرایط ویژه و تحویل فوری
کدخبر : 12440
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​  خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

عرضه مجدد فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر انجام خواهد شد.

عرضه مجدد فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا کلید خورد.

۸۰۶ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی متعلق به بهمن موتور در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر عرضه می‌شود.

از این تعداد عرضه، برای نخستین بار، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه میشود.

گویا عرضه خودرو در بورس کالا به مذاق خودروسازان خوش آمده و هر ماه با عرضه های بسیار سنگین محصولاتشان را در این بازار عرضه می‌کنند و سودهای بسیار فراوانی از این طریق نصیبشان می‌شود.

بهمن موتور قصد دارد ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره را با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روز ۲۱ آذر روی تابلو ببرد.

این شرکت ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی را با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا روز ۲۲ آذر عرضه می کند که از این تعداد، ۵۳ دستگاه سفید تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۵۴ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

برای نخستین بار در بورس کالا، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ روز ۲۳ آذر عرضه می شود که قیمت پایه این خودرو ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد. عرضه‌های دیگنیتی پرستیژ شامل ۲۶ دستگاه سفید تریم مشکی، ۲۶ دستگاه سفید تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروهای عرضه شده بهمن موتور در دو هفته آینده ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن‌ها ۲۳ بهمن امسال است.

در مشخصات فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شده، هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز شرکت را (به شرح لیست پیوست) از طرق پورتال فروش شرکت بهمن موتور (اینجا) انتخاب کنند.

خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

هزینه ها برای تمامی خودروها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است و برای دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال و برای دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۷ ریال است. همه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

خرید خودرو

به اطلاع مشتریان  و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات شرکت زامیاد (اعتباری از طریق شرکت لیزینگ رایان سایپا) مطابق جدول ذیل اعلام میگردد.

در این روش فروش متقاضیان محترم میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل اقدام نمایند: خرید خودرو

شرکت فردا موتورز هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را برای آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

این خودروساز بخش خصوصی شرایط فروش ویژه FMC SX5 و FMC T5 را به صورت نقدی و اقساطی اعلام نموده و مشتریان می توانند که از این طرح فروش در نمایندگی های فردا موتورز در سراسر کشور استفاده کنند.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان ۲ عرضه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه