بهاره رهنما | حواشی بهاره رهنما

چهره داغون و عجیب بهاره رهنما همه رو شوکه کرد

عکسی از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

چهره داغون و عجیب بهاره رهنما همه رو شوکه کرد
کدخبر : 12439
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی این روزها شایعه طلاقش از امیرخسرو عباسی بسیار شنیده می شود. بهاره رهنما تاکنون در رابطه با این شایعه واکنشی نشان نداده است. سفر بهاره رهنما به تنهایی به ترکیه ، کیش و مهمانی ها و مراسمی که همسر  بهاره رهنما به تنهایی شرکت میکند بر این شایعه ها دامن زده است.در ادامه به حواشی اخیر بهاره رهنما را میبینید که واکنش بسیاری از طرف کاربران فضای مجازی داشته است.

 

حیوان آزاری وحشتناک بهاره رهنما همه رو خشمگین کرد

 بهاره رهنما پسر دار شد

بهاره رهنما

یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. اخیرا استایل او به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

بهاره رهنما

فیلم لو رفته از سونوگرافی بچه بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار فیلمی در فضای مجازی نوشت : 

مهم‌ترین دستاورد همه عمرم 

همین بوده؛

مرداد۱۳۷۷ 

مادر تو شدم 

مهراب قاسمخانی بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد

بهاره رهنما

عکس لو رفته از مراسم عقد بهاره رهنما

بهاره رهنما

فخرفروشی بهاره رهنما با خانواده اش

خواهرشوهربازی بهاره رهنما کار دستش داد

چراغ سبز بهاره رهنما برای آشتی با حاجی

بهاره رهنما

توهین شدید بهاره رهنما به حاجی

بهاره رهنما در پست جدیدی نوشت : 

من و شهر شیراز یک ارتباط قلبی عجیب داریم

سال هایی که صغحه آخر روزنامه شرق مینوشتم یک بار مطلبی برای شیرازی های دور از دیار و مهاجر نوشتم : اصل اون یادداشت این بود که شیراز مثل یک دلبر تمام عیاریه که هرگز با اومدن هیچ آدم دیگه ای خاطرات اون پاک نمیشه …

من نیمی اراکی و نیمی انزلی هستم با احترام ‌مهر تمام به این دو شهر پدری و مادری، سال هاست شیراز رو شهر خودم میدونم و عاشقانه بهش مهر می ورزم، خوشحالم که در پروژه تلفیقی معماری و میکاپ خواهرم اون هم در آستانه روز تیاتر و اردیبهشت بهشت گون شیراز من نماد شهر شیراز بودم، این عکس تقدیم به شیرازی های جان دل 

بهاره رهنما

کار بهاره رهنما به روانشناس کشید

بهاره رهنما

بهاره رهنما در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی اش نوشت : 

‎اگر عاشق هستی ،بودی یا میدونی که میشی منتظرتیم تا برات مفصل از عشق بگیم…

آرایش عجیب بهاره رهنما

توهین شدید بهاره رهنما به حاجی

بهاره رهنما

ناراحتی حاجی از جدایی بهاره رهنما 

بهاره رهنما

حرکات جلف بهاره رهنما در کنسرت خواننده معروف

توهین دختر حاجی به بهاره رهنما 

ترس بهاره رهنما از افشا عهد بیست ساله اش

کلیپ مشترک بهاره رهنما با عشق جدیدش

 

بهاره رهنما خود کشی کرد؟

بهاره رهنما

افشاگری بهاره رهنما از زندگی خصوصی اش با حاجی

بهاره رهنما همه را غافلگیر کرد

بهاره رهنما پرواز کرد

دروغ سیزده بهاره رهنما

خانه لوکس بهاره رهنما کجاست؟

بهاره رهنما در استوری اینستاگرام خود عکسی از خانه پدری خود به اشتراک گذاشت.

بهاره رهنما

انگشتر عجیب بهاره رهنما از طرف عشق جدیدش

بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. که شایعه هایی از طلاق این دو نفر در فضای مجازی منتشر شده است.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه