مهدی طارمی | مهدی طارمی و تیم ملی

عکس جدید از زن مهدی طارمی در قطر

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی کیست ؟!

عکس جدید از زن مهدی طارمی در قطر
کدخبر : 12423
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی طارمی، بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتوی پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغالی «پورتو» پیوست. عملکرد خوب مهدی طارمی در تیم پورتو و تیم ملی ایران تحسین همگان را برانگیخته است.

مهدی طارمی

حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

این درحالی بود که بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

تصاویر جدید مهدی طارمی در پاریس

لژیونر فوتبال کشورمان یک کشور اروپایی را برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته انتخاب کرد

مهدی طارمی

مهدی طارمی که در چند روز گذشته با ادامه دار شدن کشمکش او و دراگان اسکوچیچ یکی از پرحاشیه ترین دوران‌های حرفه‌ای فوتبال خود را سپری کرده بود به نظر می‌رسد برای آرام شدن و دوری از تنش‌های هفته‌های اخیر سفر را انتخاب کرده است.

مهدی طارمی

مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خودش در کشور فرانسه و شهر پاریس نشان داد آخر هفته خود را در این شهر توریستی سپری خواهد کرد.

مهدی طارمی

فوتبال حرفه‌ای مهدی طارمی

مهدی طارمی فوتبال را از 6 سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صداوسیما شروع کرد، اما به صورت حرفه‌ای از باشگاه جوانان برق بوشهر در 10 سالگی فوتبال را آغاز کرد. از سال 81 که تا سال 84، به ترتیب در تیم‌های برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد. در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت. 

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دو سال در ایرانجوان بوشهر بازی کرد، تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی به این مربی معرفی شد. مهدی طارمی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او قراردادش را سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد.

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل او از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد؛ او در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت.

مهدی طارمی

درخشش مهدی طارمی در تیم ملی و مرد سال فوتبال

مهدی طارمی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. او سال 93‌–‌94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد. 

مهدی طارمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود؛ او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های سه امتیازی زد و در این مسابقات عملکرد خوبی داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت و در هر سه مسابقه به میدان رفت. مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت و در مجموع این مسابقات با زدن ۳ گل عملکرد خوبی از خود به‌جا گذاشت.

مهدی طارمی

مهدی طارمی و سحر قریشی

مهدی طارمی مجرد است اما فیلم لورفته او با بازیگر زن نام‌آشنای سینمای ایران، سحر قریشی در فرودگاه قطر شائبه ازدواج این دو را سر زبان‌ها انداخت، ولی تاکنون این دو نفر این خبر را تایید نکرده‌اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه