الهام حمیدی | حواشی بازیگران

ناگفته های الهام حمیدی

رازهای زندگی الهام حمیدی از ماجرای ورشکسته شدنش تا زندگی اش در برج معروف تهران آشکار شد.

ناگفته های الهام حمیدی
کدخبر : 12402
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

الهام حمیدی، بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است. الهام حمیدی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد رودهن است. الهام حمیدی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفت و از همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. بازی الهام حمیدی در سریال «مسافری از هند» باعث شهرت او شد. الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مزون طراحی لباس نیز داشت.

فیلم افشاگری الهام حمیدی از دنیای بازیگری

حاشیه جدید الهام حمیدی

الهام حمیدی تصویری از خود با چهره جدید بعد از زایمان دومش به اشتراک گذاشت که بسیار متفاوت و مصنوعی است.

الهام حمیدی بازیگر مطرح در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی جدید را از چهره خود با آرایشی غلیظ بسیار مصنوعی منتشر کرد. الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی که به تازگی فرزند دومش به دنیا آمده به سبک بهاره رهنما به خودنمایی در خارج پرداخت. الهام حمیدی تصویری را از خود با چهره ای کاملا عملی و فشن بعد از زایمان دومش به اشتراک گذاشت.

الهام حمیدی بازیگر مطرح و سرشناس که به تازگی بچه دومش به دنیا آمده در اینستاگرامش تصویری بسیار متفاوت و عمل شده را با مژه‌های بلند منتشر کرد.

الهام حمیدی با انتشار یک پست در اینستاگرامش از سفرش به شمال کشور خبر داد.

الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی است که گاهی زیادی خود را بالا برده و با تبلیغات و عشوه گری‌هایش در مزون حواشی زیادی ایجاد کرده است.

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که به تازگی برای دومین بار مادر شده و حالا صاحب دو فرزند دختر و پسر است. وی سال‌هاست که در این حرفه فعالیت دارد و با بازی در سریال جذاب «یوسف پیامبر» بسیار بیشتر دیده شد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی تا اینجایی که حرف‌ها مصاحبه‌هایش به گوش خورده بازیگری از خودراضی است که با کلی ثروت همچنان ناله می کند و می گوید زندگی سختی دارد اما آنچه که در استوری‌هایش با ماشین پورش نشان می‌دهد چیز دیگری است!

این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل‌های رنگی و خاص دارد که البته خاص بودنش زیاد جلوه زیبایی ندارد و هر تفاوتی هم جذاب نیست. وی به تازگی در صحبت‌هایش دیگر اعتماد به نفس را رد کرد و گفت: خوشتیپ‌تر از خودم ندیدم!

الهام خانم را این روز ها بعد از زایمانش بیشتر در مزون ها در حال تبلیغات لباس و قر و قمیش جلوی آینه می‌بینیم که البته پول خوبی هم دارد.

این روزها در اینستاگرام حتی اگر یک بلاگر معمولی هم باشی با گرفتن تبلیغات می‌توانی به راحتی کسب درآمد کنی، حال فکر کنید که معروف و مشهور هم باشی دیگر همه چیز تمام است و احتیاجی به بازیگری نیست!

ناگفته نماند الهام حمیدی با وجود بیش از 3 میلون فالوور اما در اینستاگرامش تبلیغات زیادی را نمی گذارد و تنها در مزون‌ها به عنوان مدل معروف لباس پرو می کند. حداقل با این کار دنبال کنندگان خودش را خشمگین نمی‌کند.

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد. اما مدتی پیش الهام خانم پشت فرمان در حال رانندگی ویدیویی منتشر کرد که در اینستاگرام بسیار جنجالی شد. کاربران این حرکت او را فخرفروشی دانستند. 

بیوگرافی الهام حمیدی

نام اصلی: الهام حمیدی

زمینه فعالیت: بازیگر

تاریخ تولد الهام حمیدی: ۸ آذر ۱۳۵۶ تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۰ تاکنون 

وضعیت ازدواج و همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار در سال 1376 در 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

چندی پیش الهام حمیدی با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به اشتراک گذاشت.

اظهارات جنجالی الهام حمیدی درباره شغل همسرش

الهام حمیدی بازیگر ایرانی مدتی است ازدواج کرده است. تصویری از لباس عروس گران‌قیمت این بازیگر را در زیر مشاهده کنید.

الهام حمیدی

چندی پیش الهام حمیدی، بازیگر زن تلویزیون و سینما درباره شغل خاص همسرش صحبت هایی جنجالی کرد. الهام حمیدی قبل از ازدواج بارها گفته بود که دوست ندارد با یک بازیگر ازدواج کند و همسر دوم او نیز شغلی دیگری دارد.

الهام حمیدی اولین بار قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرده بود، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه