نسرین مقانلو | حواشی بازیگران

فیلم جگرسوز نسرین مقانلو دل همه را سوزاند | حال و روز نسرین مقانلو همه رو نگران کرد

نسرین مقانلو با انتشار پست جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرده است.

فیلم جگرسوز نسرین مقانلو  دل همه را سوزاند | حال و روز نسرین مقانلو همه رو نگران کرد
کدخبر : 12335
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نسرین مقانلو بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون  (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۷) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است.نسرین مقانلو پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید.نسرین مقانلو به علت فوت فرزندش این روزها جز بازیگران صدر اخبار در فضای مجازی است. نسرین مقانلو فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.در ادامه به آخرین حواشی زندگی نسرین مقانلو می پردازیم.

نسرین مقانلو به مناسبت مراسم چهلم فرزندش پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

نسرین مقانلو

وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون چهار اصفهانی در بغداد، نابخشوده، گناهکاران، نیوکاسل، پلکان مرگ و زن ها فرشته اند ۲ را در کارنامه هنری خود دارد.

نسرین مقانلو پرده از راز بزرگ زندگی اش برداشت

نسرین مقانلو به یاد فرزند جوانمرگ خود این ویدئو را به اشتراک گذاشت و نوشت: زندگی کردن اگه اینه من سال های ساله که مردم بعد از تو از یاد خودم رفتم بعد از تو با تقدیر جنگیدم هر روز تا چشمامو باز کردم مرگ رو به چشمهای خودم دیدم. خدا به همه مادران و پدران داغدیده صبر بده

دلیل مرگ پسر نسرین مقانلو چه بود؟

نخستین بررسی‌ها  پسر نسرین مقانلو از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند.

برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه